Hipermarket-ul Carre Foură arădenii nu se dezminte!

Data publicare: Luni, 28 August, 2017 Total: 6742 accesari

Hipermarket-ul Carre Foură arădenii nu se dezminte!

Că românul este oarecum obişnuit să fie furat şi hăituit din toate direcţiile,  nu mai e noutate pentru nimeni. Zilnic auzim de babe rămase fără case, copii fentaţi de vânzătoarea din magazinul de la colt, samsari din piaţă care te fură la cântar şi câte şi mai câte.

 

Dar când ţi se întâmplă ţie, parcă tot nu îţi vine să crezi iar când hoţul este un respectabil supermarket cu nume franţuz, care se recomandă a fi "Pentru o viaţă mai bună" indignarea este cu atât mai mare.

 

 

Probabil indignat se simte şi un arădean care a făcut proasta alegere de a-şi face cumpărăturile la un renumit supermarket din Arad(renumit pentru faptul că îşi înşeală clienţii).

 

După ce şi-a făcut cumpărăturile şi a ajuns cu ele acasă, a mai aruncat o privire peste bonul fiscal. Nu mică i-o fi fost mirarea omului când a observat că pe bonul fiscal, preţul pe kilogramul de kaiser pe care îl cumpărase, este mai mare decât  preţul lipit pe produs în momentul cântăririi.

 

Dacă în momentul cântăririi produsului, magazinul are afişat un preţ de 36,6 lei pentru un kilogram de kaiser, pînă la casa de marcat, preţul creşte cu aproape 3 lei, ajungând să coste 39,5 lei. Astfel, la 300 grame de kaiser, omul nostru a fost furat cu 90 de bani.

 

Simţindu-se pe bună dreptate înşelat, arădeanul a postat pe o reţea de socializare fotografiile cu cele două preţuri din care reiese că supermarketul continuă să îşi fure cu neruşinare clienţii.

 

Postarea a adunat în scurt timp nenumărate reacţii din partea internauţilor care se declară de-a dreptul intrigaţi.

 

Astfel de metode de furt au mai fost semnalate de către clienţii supermarţeturilor din Arad însă parcă nu ne săturăm să ne uimim cu câtă nesimţire şi lipăs de respect sunt trataţi clienţii.


Cum este de aşteptat în astfel de cazuri, probabil urmează ca reprezentanţii supermarketului "carre foură" să îşi ceară scuze pentru incidentul nefericit şi să încerce să explice clienţilor cât sunt ei de corecţi şi câtă gargară se face pentru un "mic furt".