“Aquila Synergy” începe aventura la Arad! Teste pe circuitul LAS VEGAS (Galerie FOTO)

Data publicare: Joi, 13 Iulie, 2017 Total: 5386 accesari

 “Aquila Synergy” începe aventura la Arad! Teste pe circuitul LAS VEGAS (Galerie FOTO)

Puțini cunosc ce este o “Aquila Synergy”. Și mai puțini cunosc că această bijuterie aleargă în campionate foarte puternice și mai ales că pilotul român Leo Borlovan, multiplu campion la karting, fiulul celebrului Sandy Borlovan la rândul lui multiplu campion de automobilism atât raliu cât si VTM, va concura pe acest model pe circuitul Padborg Park dar nu numai.

 

Leo este un tânăr impresionant de numai 16 ani, născut la Timișoara pe 16 mai 2001, deține deja un palmares de invidiat în karting cu record mondial tur circuit Green Garden și titluri de campion național. Leo va lua startul cu același număr 16 cu care a alergat și în karting, Aquila Synergy Cup Nordics, o competiție gândită ca un pas perfect către motor-sportul mondial, ca o ultimă treaptă pentru piloții de curse aflați la începuturile carierei.


 

Leo Borlovan  a putut fi văzut si poate fi vazut sezonul acesta pe urmatoarele circuite:

14 Iunie - Padborg Park( Danemarca )

19-22 Iunie - Palanga (Lituania)

02-03 Septembrie - Padborg Park (Danemarca)                                           

07-08 Octombrie - Padborg Park (Danemarca)

 

Ghidul Arădean, a realizat miercuri, un fotoreportaj în premieră, cu pilotul român, aspirant la clasele superioare din motorsportul mondial, chiar în Arad, pe pista LAS VEGAS ARAD. Multumesc Bogdan Minciuna (CEO & Founder la Motorsport Race Management, Presedinte Comisia de Apel la Federatia Romana de Motociclism şi C.E.O. la Global Data Technics S.R.L.) pentru informatiile oferite:


 

“Aquila Synergy Nordic Cup”:

Mai multe detalii despre prima cursă din “Aquila Synergy Cup Nordics “ a lui Leo Borlovan #16.

În primul rând trebuie să ne obișnuim cu acest format de campionat unde evoluează mașinile Aquila Synergy, un format ușor atipic, cu 3 manșe de cursă pe etapă, unde și calificarea este punctată.


 

Explicația este foarte simplă, formatul a fost gândit conform conceptului mașinii “Aquila Synergy”, o mașină proiectată pentru trecerea de la karting spre monoposturile de formulă, o trecere unde piloții au nevoie de cât mai mulți kilometrii și cât mai multe curse, experiența în motorsport este esențială.

 

România atacă prin Leo acest concept și așa cum ne așteptam, pilotul român livrează deja primele rezultate. Leo s-a acomodat rapid cu mașina, a reușit încă din testele premergătoare cursei de la Padborg Park, tururi care preconizau un rezultat bun fără probleme. Prima cursă a fost una foarte spectaculoasă, unde Leo a avut parte de foarte mult fun și avea să confirme statutul său de pilot rapid, cucerește ultima treaptă a podiumului și punctează serios, pozițiile 1 și 2 fiind ocupate de Max B. Eneberg # 63 și Kevin Suenson #9. Cel mai rapid tur a lui Leo a fost de 1:09.856 în turul 3.

 

Cursa a două face ca Leo după un ușor acroșaj să renunțe la cursă și să abandoneze în turul 5, mașina fiind pregatită rapid pentru cea de-a treia cursă. Cursa finală îl aduce pe Leo Borlovan #16 pe locul 5 cu 1:09.491 best personal lap în turul 2, podiumul fiind ocupat de Max B. Eneberg #63, Kevin Suenson #9 și Mikkel Grundtvig #43. Overall Leo se clasează pe un onorant loc 8 cu 71 de puncte și Locul 1 la Young Drivers, deși la primele 2 curse Leo nu a concurat în acest campionat.


 

               Câteva cuvinte despre Leo Borlovan

 

Născut pe 16 Mai 2001 la Timișoara, activează în motorsport din 2004 și este un împătimit al kartingului, racingului, Fitness, Fotbal si muzică.

În 2004 primeste titlul de record mondial la parcurgerea unui tur de pista la Green Garden – Croația

2005 – Karting – Timisoara – Campionatul Regional Locul 1- Clasa Baby

  
2006 – Karting – Timisoara – Campionatul Regional Locul 1- Clasa Baby

  
2007 – România – Bucuresti, Bacău, Tg. Secuiesc – Campionatul Național – Clasa Pufo – Campion (6 ani, 4 luni si 14 zile – record mondial neoficial)

  
2008 – România – Arad – Campion National – Clasa Pufo – Caștigător al finalei naționale. 

  
2009 – România – București, Bacău, Tg. Secuiesc – Campionatul National – Clasa Pufo – Vicecampion; Serbia – Belgrad – Campionatul Național – Clasa 1 – Locul 1

  
2010 – Serbia – Kragujevac – Campionatul Național – Clasa Mini – Locul 3

 
2011 – România – București, Bacău, Tg. Secuiesc – Campionatul National – Clasa N60 (Mini Național) – Campion.

 
2012 – România – București, Bacău, Tg. Secuiesc – Campionatul National – Clasa Mini – Campion – Kartistul anului 2012

 
2013 – România – București, Bacău, Tg. Secuiesc – Campionatul National – Clasa KFJunior – Vicecampion

 
2014 – Romania – sezon de pregatire / teste – Lenzo – LKE (Luxor), Tony – Parilla / Vortex, “best laps” pe toate circuitele din România.

 
2015 – România – câștigător Cupa României – Clasa KFJunior


2016 – România – trecere la categoria seniori , “best lap” pe circuitul de la Bacău atât în Campionatul Național cât și în Cupa României – pregătire fizică pentru avanzarea spre monopost.

    

Acum.... MRM organizează în 2017” Campionatul est european AquilaSynergy”


În mod special pe circuitele din România

  

Masina în momentul de faţă face o prezentare Pe circuite…! de urmarit !

 

 

A consemnat & Foto: Viorel Musca