Informare privind etapele curente de mişcare a personalului didactic

Data publicare: Vineri, 03 Martie, 2017 Total: 996 accesari

Informare privind etapele curente de mişcare a personalului didactic

În şedinţa de repartizare din data de 28.02.2017 au completat norma didactică :

 

pe perioadă determinată un nr. de 34 cadre didactice, iar  pe perioada nedeterminata un nr. de 14 cadre didactice

Urmează etapele pentru soluţionarea  restrângerilor de activitate, conform Calendarului de mobilitate:

3 – 7 martie 2017 – Cadrele didactice aflate în restrângere de activitate depun dosarele, întocmite conform cererii tip, la inspectoratul şcolar, pentru verificare, evaluare şi stabilirea listei cu punctajele.

9 martie 2017 Afişarea la inspectoratul şcolar a listei cu punctajele cadrelor didactice aflate în restrângere, care au depus dosare.

9-10 martie 2017 Înregistrarea contestaţiilorla ISJ Arad, referitor la punctajele afişate.

10 martie 2017Desfăşurarea probelor practice/orale de profil pentru soluţionarea restrângerilor de activitate în situaţiile în care acestea sunt impuse de art. 31, alin. (5-6) din Metodologie.

13 martie 2017 Soluţionarea contestaţiilor în consiliul de administraţie al ISJ Arad şi afişarea punctajelor finale.

13-15 martie 2017 - Cadrele didactice aflate în restrângere de activitate depun dosarele, întocmite conform cererii tip adresate directorului, la unităţile de învăţământ, în vederea obţinerii acordului/acordului de principiu pentru transfer consimţit.

16 martie 2017 Analiza în consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ a cererilor de obţinere a acordului de transfer consimţit; directorul emite acordul/acordul de principiu de transfer sau refuzul motivat şi îl comunică solicitanţilor; directorul informează inspectoratul şcolar asupra soluţionării cererilor de obţinere a acordului de pretransfer consimţit.

16-17 martie 2017Depunerea contestaţiilor la unităţile de învăţământ, referitoare la acordul/refuzul transferului consimţit.

20 martie 2017Soluţionarea contestaţiilor referitoare la acordul de transfer consimţit în consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ.

16-21 martie 2017Titularii, aflaţi în restrângere de activitate, depun la dosarul de la ISJ Arad acordul de transfer consimţit, eliberat de unităţile de învăţământ.

*   22 martie 2017Şedinţă de repartizare la inspectoratul şcolar pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, ordinea de prioritate conform art. 46.

22-23 martie 2017Înregistrarea la ISJ Arad a contestaţiilor referitoare la modul de soluţionare a restrângerilor de activitate în şedinţa publică.

*   24 martie 2017Soluţionarea contestaţiilor în consiliul de administraţie al ISJ Arad.

24 martie 2017 - ISJ emite şi comunică deciziile de transfer consimţit sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2016.

Notă:  ghidularadean.ro  nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora