10 logo-uri celebre cu mesaje “ascunse“

Data publicare: Marti, 11 August, 2015 Total: 2878 accesari

Siglele unora dintre cele mai cunoscute companii din lume ascund, uneori, semnificaţii pe care nu toţi clienţii lor le percep instantaneu. Când ajung să o facă, însă, imaginea companiei are, de cele mai multe ori, de câştigat de pe urma creativităţii celor care au creat aceste logo-uri.
 

Fie că vorbim despre simboluri integrate direct în logo, fie despre mesaje cu dublu sens sugerate de anumite elemente ale siglelor, micile “secrete” ale marilor companii nu pot decât să contribuie la prestigiul obţinut de-a lungul timpului în domeniul în care activează.

 

Nu doar firmele mari apelează, însă, la astfel de modalităţi pentru a transmite anumite mesaje. Şi nu întotdeauna aceste mesaje sunt incluse în mod voit în sigle. Odată descoperite, însă, cu greu mai pot fi trecute cu vederea.

 

O listă cu astfel de mesaje subliminale a fost întocmită recent de publicaţia The Independent şi include, între altele, siglele unor branduri ca Amazon, Toyota sau Sony.

 

Spre exemplu, logo-ul companiei Amazon: Săgeata galbenă de sub numele companiei are un dublu rol. Pe de-o parte, forma asemănătoare unui “zâmbet” este menită să indice satisfacerea primită de clienţii firmei după utilizarea serviciilor oferite de aceasta. Pe de altă parte, însă, săgeata uneşte literele “A” şi “Z”, indicând gama extrem de cuprinzătoare a produselor comercializate pe această platformă. 



 

VEZI LOGOURILE ȘI MESAJELE ASCUNSE AICI