În urmă cu aproape doi ani, ecranizarea live action ”Mica Sirenă” se lansa pe marile ecrane din lumea întreagă, după ce filmul inflamase o parte a publicului pentru că personaje care în animaÅ£ia originală erau caucaziene, inclusiv personajul titular, în remake erau interpretate de actori ÅŸi actriÅ£e aparÅ£inând altor rase.
Unii utilizatori s-au grăbit atunci să dea rating-uri de 0 sau 1 pe site-uri precum imbd.com ÅŸi allocine.fr, ceea ce a determinat administratorii acestor site-uri să publice avertismente de "activitate de vot neobiÅŸnuită" ÅŸi să-ÅŸi îndemne cititorii să nu ia în seamă rating-urile filmului.
Ceea ce a fost doar un antrenament lejer pentru Mica sirenă pare să se fi transformat într-o campanie concertată în cazul lui ”Albă ca Zăpada”, astfel încât în acest moment rating-ul filmului este de doar 2,0 (din 10) pe Imbd, după 54.000 de voturi. De asemenea, se pare că site-ul nu a mai considerat necesar să publice vreun avertisment care să ofere un context de interpretare a acestui rating. Evident, ne întrebăm câÅ£i din cei care au votat au făcut-o după ce au văzut Snow White la cinema.
..
În ce priveÅŸte cronicile, site-ul rottentomatoes.com a calculat un procent de 44% cronici pozitive din cele 186 de recenzii publicate, iar pe Metacritic procentul este de 50% din 47 de texte. Procentul ce evaluează reacÅ£iile publicului este mai mare, de 74% pe Rottentomatoes. În FranÅ£a, criticii au dat o notă medie de 1,8 (din 5, de această dată), iar spectatorii au dat nota 2,2 (tot din 5).
Compania Disney ar putea uÅŸor ignora rating-ul de pe Imdb dacă încasările filmului nu ar fi ÅŸi ele surprinzătoare: doar 43 de milioane de dolari încasate în primul weekend în Statele Unite ÅŸi Canada, semnificativ mai puÅ£in decât ar fi fost necesar pentru ca producătorii să răsufle uÅŸuraÅ£i că Snow White îÅŸi va termina itinerariul cinematografic pe profit. Spre comparaÅ£ie,
Mica sirenă a încasat 95 de milioane în primul weekend în Statele Unite ÅŸi Canada ÅŸi acel film a devenit profitabil la limită, din moment ce ÅŸi-a terminat parcursul cinematografic global cu încasări de doar 570 milioane de dolari, la un buget de producÅ£ie de 240 de milioane de dolari.
Trebuie spus aici că cel puÅ£in o treime din încasările unui film rămân la cinematografe. Snow White a avut un buget evaluat la 270 de milioane de dolari. ReacÅ£iile vehemente la vestea că studiourile intenÅ£ionează să-i înlocuiască pe cei ÅŸapte pitici cu "creaturi magice de rase diverse" a dus la o schimbare din temelii a ecranizării, ceea ce a necesitat refilmarea majorităţii scenelor deja realizate ÅŸi a crescut bugetul necesar. În acelaÅŸi timp, pentru a contracara reticenÅ£a publicului, studiourile Disney au organizat o companie de promovare elaborată ÅŸi costisitoare, prin urmare totalul cheltuielilor pentru producÅ£ia ÅŸi promovarea filmului este posibil să fie considerabil mai mare decât cifrele vehiculate.
În România filmul a încasat doar 860.000 de lei în primul weekend, după o prezenţă pe 172 de ecrane din Å£ară.
Sursa: cinemagia.ro

În urmă cu aproape doi ani, ecranizarea live action ”Mica Sirenă” se lansa pe marile ecrane din lumea întreagă, după ce filmul inflamase o parte a publicului pentru că personaje care în animaÅ£ia originală erau caucaziene, inclusiv personajul titular, în remake erau interpretate de actori ÅŸi actriÅ£e aparÅ£inând altor rase.
Unii utilizatori s-au grăbit atunci să dea rating-uri de 0 sau 1 pe site-uri precum imbd.com ÅŸi allocine.fr, ceea ce a determinat administratorii acestor site-uri să publice avertismente de "activitate de vot neobiÅŸnuită" ÅŸi să-ÅŸi îndemne cititorii să nu ia în seamă rating-urile filmului.
Ceea ce a fost doar un antrenament lejer pentru Mica sirenă pare să se fi transformat într-o campanie concertată în cazul lui ”Albă ca Zăpada”, astfel încât în acest moment rating-ul filmului este de doar 2,0 (din 10) pe Imbd, după 54.000 de voturi. De asemenea, se pare că site-ul nu a mai considerat necesar să publice vreun avertisment care să ofere un context de interpretare a acestui rating. Evident, ne întrebăm câÅ£i din cei care au votat au făcut-o după ce au văzut Snow White la cinema.
..
În ce priveÅŸte cronicile, site-ul rottentomatoes.com a calculat un procent de 44% cronici pozitive din cele 186 de recenzii publicate, iar pe Metacritic procentul este de 50% din 47 de texte. Procentul ce evaluează reacÅ£iile publicului este mai mare, de 74% pe Rottentomatoes. În FranÅ£a, criticii au dat o notă medie de 1,8 (din 5, de această dată), iar spectatorii au dat nota 2,2 (tot din 5).
Compania Disney ar putea uÅŸor ignora rating-ul de pe Imdb dacă încasările filmului nu ar fi ÅŸi ele surprinzătoare: doar 43 de milioane de dolari încasate în primul weekend în Statele Unite ÅŸi Canada, semnificativ mai puÅ£in decât ar fi fost necesar pentru ca producătorii să răsufle uÅŸuraÅ£i că Snow White îÅŸi va termina itinerariul cinematografic pe profit. Spre comparaÅ£ie,
Mica sirenă a încasat 95 de milioane în primul weekend în Statele Unite ÅŸi Canada ÅŸi acel film a devenit profitabil la limită, din moment ce ÅŸi-a terminat parcursul cinematografic global cu încasări de doar 570 milioane de dolari, la un buget de producÅ£ie de 240 de milioane de dolari.
Trebuie spus aici că cel puÅ£in o treime din încasările unui film rămân la cinematografe. Snow White a avut un buget evaluat la 270 de milioane de dolari. ReacÅ£iile vehemente la vestea că studiourile intenÅ£ionează să-i înlocuiască pe cei ÅŸapte pitici cu "creaturi magice de rase diverse" a dus la o schimbare din temelii a ecranizării, ceea ce a necesitat refilmarea majorităţii scenelor deja realizate ÅŸi a crescut bugetul necesar. În acelaÅŸi timp, pentru a contracara reticenÅ£a publicului, studiourile Disney au organizat o companie de promovare elaborată ÅŸi costisitoare, prin urmare totalul cheltuielilor pentru producÅ£ia ÅŸi promovarea filmului este posibil să fie considerabil mai mare decât cifrele vehiculate.
În România filmul a încasat doar 860.000 de lei în primul weekend, după o prezenţă pe 172 de ecrane din Å£ară.
Sursa: cinemagia.ro