Companiile româneÈ™ti au prezentat la InnoTrans Berlin, eveniment bienal dedicat transporturilor pe È™ină, produse de tehnologie complexă, care au suscitat interesul vizitatorilor de la târg.
Compania arădeană Astra Vagoane Călători a adus chiar un tramvai model nou în două module. Directorul general Astra Vagoane Călători, Marian Mihail Călin a oferit câteva detalii.
„Tramvaiul Astra s-a bucurat de un real success, au fost mulÈ›i vizitatori în primele zile. Vine cu un nou design, am colaborat cu grupe de studenÈ›i de la Universitatea de Arhitectură. Postul de conducere se bucură de o nouă configuraÈ›ie, adică anumite comenzi au fost mutate de pe pupitru È™i implementate în display-ul digital. Sunt deci condiÈ›ii mai bune pentru conducătorii vehiculului.
PărÈ›ile din spate È™i față au suferit un facelift È™i am venit cu noi modele de faruri. Tramvaiul dispune de un sistem de avertizare È™i anticoliziune, deci e o nouă generaÈ›ie. Softul sistemului de tracÈ›iune a fost dezvoltat astfel încât această variantă de tramvai va avea fiabilitate sporită. Vor fi livrate tramvaie cu de la două la È™ase module, în funcÈ›ie de solicitările clienÈ›ilor”, a declarat Marian Mihail Călin.




Sursa: clubferoviar.ro

Companiile româneÈ™ti au prezentat la InnoTrans Berlin, eveniment bienal dedicat transporturilor pe È™ină, produse de tehnologie complexă, care au suscitat interesul vizitatorilor de la târg.
Compania arădeană Astra Vagoane Călători a adus chiar un tramvai model nou în două module. Directorul general Astra Vagoane Călători, Marian Mihail Călin a oferit câteva detalii.
„Tramvaiul Astra s-a bucurat de un real success, au fost mulÈ›i vizitatori în primele zile. Vine cu un nou design, am colaborat cu grupe de studenÈ›i de la Universitatea de Arhitectură. Postul de conducere se bucură de o nouă configuraÈ›ie, adică anumite comenzi au fost mutate de pe pupitru È™i implementate în display-ul digital. Sunt deci condiÈ›ii mai bune pentru conducătorii vehiculului.
PărÈ›ile din spate È™i față au suferit un facelift È™i am venit cu noi modele de faruri. Tramvaiul dispune de un sistem de avertizare È™i anticoliziune, deci e o nouă generaÈ›ie. Softul sistemului de tracÈ›iune a fost dezvoltat astfel încât această variantă de tramvai va avea fiabilitate sporită. Vor fi livrate tramvaie cu de la două la È™ase module, în funcÈ›ie de solicitările clienÈ›ilor”, a declarat Marian Mihail Călin.




Sursa: clubferoviar.ro