Fintech-ul global Revolut şi-a extins portofoliul destinat întreprinderilor cu soluţia Revolut BillPay, integrată cu programe de contabilitate, inclusiv QuickBooks, Xero şi FreeAgent, prin intermediul căreia companiile îşi pot gestiona facturile şi plăţile către furnizori din peste 150 de destinaţii.
În România, Revolut Business înregistrează o medie de aproape 1.000 de afaceri noi active în fiecare lună, în creştere cu 101% faţă de anul precedent, iar la nivel global divizia integrează lunar peste 20.000 de întreprinderi, potrivit datelor companiei.
Încasările globale anuale ale Revolut Business, soluţia business-to-business (B2B) pusă pe piaţă de Revolut, au depăşit 500 milioane euro. În România, volumul tranzacţiilor procesate lunar se apropie de 345 mil. euro. Recent, compania s-a extins şi în Singapore astfel că numărul total de pieţe în care Revolut Business este activ a atins 40.
În viitor, oficialii fintech-ului spun că investiţiile în materie de produse se vor concentra pe mai multe domenii cheie, respectiv banking, plăţi şi zona de achiziţii.
Sursa: produsinardeal.ro
Foto: Facebook
Fintech-ul global Revolut şi-a extins portofoliul destinat întreprinderilor cu soluţia Revolut BillPay, integrată cu programe de contabilitate, inclusiv QuickBooks, Xero şi FreeAgent, prin intermediul căreia companiile îşi pot gestiona facturile şi plăţile către furnizori din peste 150 de destinaţii.
În România, Revolut Business înregistrează o medie de aproape 1.000 de afaceri noi active în fiecare lună, în creştere cu 101% faţă de anul precedent, iar la nivel global divizia integrează lunar peste 20.000 de întreprinderi, potrivit datelor companiei.
Încasările globale anuale ale Revolut Business, soluţia business-to-business (B2B) pusă pe piaţă de Revolut, au depăşit 500 milioane euro. În România, volumul tranzacţiilor procesate lunar se apropie de 345 mil. euro. Recent, compania s-a extins şi în Singapore astfel că numărul total de pieţe în care Revolut Business este activ a atins 40.
În viitor, oficialii fintech-ului spun că investiţiile în materie de produse se vor concentra pe mai multe domenii cheie, respectiv banking, plăţi şi zona de achiziţii.
Sursa: produsinardeal.ro
Foto: Facebook