Contractele pentru constucția celor 3 loturi ale acestui drum de mare viteză au o valoare totală estimată de 8,5 miliarde de lei (fără TVA):
-Lotul 1 (33,7 km), la care se adaugă drumul de legatură dintre DN 79 și Salonta (5,3 km).
-Lotul 2 (39,7 km), la care se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria (10 km)
-Lotul 3 (47,07 km), la care se adaugă drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km)
Construcția este finanțată prin Programul Transport 2021-2027, iar fiecare contract trebuie finalizat în maximum 24 de luni.
Contractul prevede și construcția a 12 noduri rutiere, 4 Centre de Întreținere și Coordonare și 86 de poduri și pasaje.
Drumul Expres Arad – Oradea face parte din coridorul rutier care va asigura conexiunea între Marea Baltică-Marea Neagră și Marea Egee, proiect al Uniunii Europene, stabilit prin Inițiativa celor Trei Mări.
Deputat Mihai Fifor
Președinte PSD Arad
Biroul de Presă al PSD Arad
Contractele pentru constucția celor 3 loturi ale acestui drum de mare viteză au o valoare totală estimată de 8,5 miliarde de lei (fără TVA):
-Lotul 1 (33,7 km), la care se adaugă drumul de legatură dintre DN 79 și Salonta (5,3 km).
-Lotul 2 (39,7 km), la care se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria (10 km)
-Lotul 3 (47,07 km), la care se adaugă drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest (2,9 km)
Construcția este finanțată prin Programul Transport 2021-2027, iar fiecare contract trebuie finalizat în maximum 24 de luni.
Contractul prevede și construcția a 12 noduri rutiere, 4 Centre de Întreținere și Coordonare și 86 de poduri și pasaje.
Drumul Expres Arad – Oradea face parte din coridorul rutier care va asigura conexiunea între Marea Baltică-Marea Neagră și Marea Egee, proiect al Uniunii Europene, stabilit prin Inițiativa celor Trei Mări.
Deputat Mihai Fifor
Președinte PSD Arad
Biroul de Presă al PSD Arad