O problemă de rezolvat m-a determinat să călătoresc în aceste zile în Germania, iar mijlocul de transport ales a fost trenul, pentru că nu știi niciodată ce vreme te așteaptă în această perioadă a anului.
Totul a decurs bine până la München, trenul companiei austriece cu care călătoream atingând chiar viteza de 230 de km/oră, o viteză care în România este deocamdată doar un vis frumos!
Marea dezamăgire s-a produs însă în Germania unde a trebuit să schimb trenul. Astfel, la München m-am înbarcat în trenul EC 216 pentru a ajunge la Sttutgart, următoarea etapă a călătoriei.
Dar aici a intervenit marea dezamăgire: conform orarului afișat, trenul trebuia să parcurgă distanța între cele 2 orașe într-o perioadă de 2 ore și 11 minute, însă am ajuns la Sttutgart cu o întârziere de nu mai puțin de 36 de minute, deși condițiile meteorologice erau foarte bune. În plus, vagonul nu era încălzit, majoritatea călătorilor luându-și hainele groase pe ei. Foarte ciudat însă este faptul că nimeni nu s-a lamentat și nimeni nu s-a plâns însoțitorului de tren despre situație.
În toată această poveste s-a strecurat însă și o bilă albă. Plângându-mă conductorului de tren (o tânără și amabilă domnișoară) că risc să pierd următoarea legătură care era la 44 de minute după ora sosirii prevăzute la Sttutgart, aceasta m-a liniștit spunându-mi că în caz că întârzierea se va prelungi vor contacta dispeceratul cu cererea de a întârzia plecarea următorului tren cu până la 5 minute, dar din fericire n-a fost cazul.
Intrând în vorbă cu alți călători aceștia mi-au zis că și în Germania întârzierile trenurilor au început să devină o obișnuință!
Așa că dragi concetățeni aveți puțină îngăduință față de CFR, căci și în Germania e ca în România!

O problemă de rezolvat m-a determinat să călătoresc în aceste zile în Germania, iar mijlocul de transport ales a fost trenul, pentru că nu știi niciodată ce vreme te așteaptă în această perioadă a anului.
Totul a decurs bine până la München, trenul companiei austriece cu care călătoream atingând chiar viteza de 230 de km/oră, o viteză care în România este deocamdată doar un vis frumos!
Marea dezamăgire s-a produs însă în Germania unde a trebuit să schimb trenul. Astfel, la München m-am înbarcat în trenul EC 216 pentru a ajunge la Sttutgart, următoarea etapă a călătoriei.
Dar aici a intervenit marea dezamăgire: conform orarului afișat, trenul trebuia să parcurgă distanța între cele 2 orașe într-o perioadă de 2 ore și 11 minute, însă am ajuns la Sttutgart cu o întârziere de nu mai puțin de 36 de minute, deși condițiile meteorologice erau foarte bune. În plus, vagonul nu era încălzit, majoritatea călătorilor luându-și hainele groase pe ei. Foarte ciudat însă este faptul că nimeni nu s-a lamentat și nimeni nu s-a plâns însoțitorului de tren despre situație.
În toată această poveste s-a strecurat însă și o bilă albă. Plângându-mă conductorului de tren (o tânără și amabilă domnișoară) că risc să pierd următoarea legătură care era la 44 de minute după ora sosirii prevăzute la Sttutgart, aceasta m-a liniștit spunându-mi că în caz că întârzierea se va prelungi vor contacta dispeceratul cu cererea de a întârzia plecarea următorului tren cu până la 5 minute, dar din fericire n-a fost cazul.
Intrând în vorbă cu alți călători aceștia mi-au zis că și în Germania întârzierile trenurilor au început să devină o obișnuință!
Așa că dragi concetățeni aveți puțină îngăduință față de CFR, căci și în Germania e ca în România!