În urmă cu câteva zile, lanțul german de supermarket-uri Kaufland a lansat o promoție foarte atractivă pentru români.
Astfel, fiecare client Kaufland care deținea instalată pe telefon aplicația oficială de cumpărături a magazinului putea achiziționa o sticlă de ulei de 1 litru cu prețul de 0,01 lei pe bucată, dar maxim o sticlă de ulei pentru fiecare client cu aplicația.
Pe rețelele sociale, însă, au apărut mai multe filmulețe cu persoane care au achiziționat zeci și chiar sute de sticle de ulei la prețul promoțional.
Unii dintre ei au explicat pe filmări că au reușit să păcălească sistemul creând mai multe conturi de client pe baza de emailuri diferite.
Un tânăr povestește că a achiziționat zeci de sticle de ulei în decurs de două zile, prezentând și bonurile de casă ca dovadă.

În urmă cu câteva zile, lanțul german de supermarket-uri Kaufland a lansat o promoție foarte atractivă pentru români.
Astfel, fiecare client Kaufland care deținea instalată pe telefon aplicația oficială de cumpărături a magazinului putea achiziționa o sticlă de ulei de 1 litru cu prețul de 0,01 lei pe bucată, dar maxim o sticlă de ulei pentru fiecare client cu aplicația.
Pe rețelele sociale, însă, au apărut mai multe filmulețe cu persoane care au achiziționat zeci și chiar sute de sticle de ulei la prețul promoțional.
Unii dintre ei au explicat pe filmări că au reușit să păcălească sistemul creând mai multe conturi de client pe baza de emailuri diferite.
Un tânăr povestește că a achiziționat zeci de sticle de ulei în decurs de două zile, prezentând și bonurile de casă ca dovadă.