Grupul Grampet anunță primul tren organizat pe Middle Coridor, care traversează ruta China - România - Ungaria, operatorii săi Grup Feroviar Român și Train Hungary acoperind ultima secțiune, respectiv distanța Constanța - Budapesta.
Transportul, lansat în urmă cu două săptămâni din Guiyang, a plecat vineri, 3 iunie, din Portul Constanța cu destinația Budapesta.
Proiectul, finalizat în urma unor luni intense de eforturi logistice și comerciale, a implicat 6 țări (China, Kazahstan, Azerbaidjan, Georgia, România și Ungaria), operatorii de stat din țările asiatice și grupul Grampet prin prisma statutului său de membru al asociației Middle Corridor – Ruta de Transport Internațional Trans-Caspică (TITR).
Inițiat de guvernele din China, Kazahstan și Azerbaidjan, TITR vizează dezvoltarea unui nou coridor de transport multimodal care leagă Asia de Europa. Grupul Grampet a devenit prima companie europeană care a aderat la TITR, în septembrie 2018.
„Marcăm astăzi încununarea unor eforturi care au început acum mai bine de 4 ani, prin care am pus România pe harta celui mai mare proiect de infrastructură din istoria contemporană”, spune Gruia Stoica, Președintele și fondatorul Grupului Grampet – Grup Feroviar Român.
„Momentul aderării la TITR a reprezentat un pas istoric atât pentru noi, ca lider regional pe piața transportului feroviar de marfă, cât și pentru România. Am spus atunci că această alianță poate transforma țara noastră într-o platformă logistică pentru Europa și Asia, generând în jur de 100.000 de noi locuri de muncă şi contribuţii la bugetul statului cu peste un miliard de euro”.
Transportul a plecat din Guiyang cu o încărcătură de 41 de containere de 40 ft (dimensiune standard echivalentă cu 12 metri lungime și 2,4 metri lățime) și a acoperit ruta China – Kazahstan – Marea Caspică – Azerbaijan – Georgia – Marea Neagră – România – Ungaria.
Grupul GRAMPET organizează transportul feroviar pe segmentul Constanța – București – Craiova – Timișoara – Curtici – Budapesta, prin intermediul operatorilor săi Grup Feroviar Român și Train Hungary.
Sursa:economica.net
Grupul Grampet anunță primul tren organizat pe Middle Coridor, care traversează ruta China - România - Ungaria, operatorii săi Grup Feroviar Român și Train Hungary acoperind ultima secțiune, respectiv distanța Constanța - Budapesta.
Transportul, lansat în urmă cu două săptămâni din Guiyang, a plecat vineri, 3 iunie, din Portul Constanța cu destinația Budapesta.
Proiectul, finalizat în urma unor luni intense de eforturi logistice și comerciale, a implicat 6 țări (China, Kazahstan, Azerbaidjan, Georgia, România și Ungaria), operatorii de stat din țările asiatice și grupul Grampet prin prisma statutului său de membru al asociației Middle Corridor – Ruta de Transport Internațional Trans-Caspică (TITR).
Inițiat de guvernele din China, Kazahstan și Azerbaidjan, TITR vizează dezvoltarea unui nou coridor de transport multimodal care leagă Asia de Europa. Grupul Grampet a devenit prima companie europeană care a aderat la TITR, în septembrie 2018.
„Marcăm astăzi încununarea unor eforturi care au început acum mai bine de 4 ani, prin care am pus România pe harta celui mai mare proiect de infrastructură din istoria contemporană”, spune Gruia Stoica, Președintele și fondatorul Grupului Grampet – Grup Feroviar Român.
„Momentul aderării la TITR a reprezentat un pas istoric atât pentru noi, ca lider regional pe piața transportului feroviar de marfă, cât și pentru România. Am spus atunci că această alianță poate transforma țara noastră într-o platformă logistică pentru Europa și Asia, generând în jur de 100.000 de noi locuri de muncă şi contribuţii la bugetul statului cu peste un miliard de euro”.
Transportul a plecat din Guiyang cu o încărcătură de 41 de containere de 40 ft (dimensiune standard echivalentă cu 12 metri lungime și 2,4 metri lățime) și a acoperit ruta China – Kazahstan – Marea Caspică – Azerbaijan – Georgia – Marea Neagră – România – Ungaria.
Grupul GRAMPET organizează transportul feroviar pe segmentul Constanța – București – Craiova – Timișoara – Curtici – Budapesta, prin intermediul operatorilor săi Grup Feroviar Român și Train Hungary.
Sursa:economica.net