Gheorghe Falcă despre războiul din Ucraina, dar și despre dosarele în lucru în Parlamentul European, într-o conferință de presă la PNL Arad

Gheorghe Falcă despre războiul din Ucraina, dar și despre dosarele în lucru în Parlamentul European, într-o conferință de presă la PNL Arad

Gheorghe Falcă despre războiul din Ucraina, dar și despre dosarele în lucru în Parlamentul European, într-o conferință de presă la PNL Arad

Joi, 24 Februarie, 2022 16:11 Bruno Biringer POLITIC Comentarii  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Bruno Biringer POLITIC Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Joi, 24 Februarie, 2022 16:11 Tiparire

-       Aș fi vrut să vă vorbesc astăzi despre lucruri pozitive, și o voi face, despre ce se întâmplă bun în Uniunea Europeană, despre munca și dosarele la lucrez acum în Parlamentul European.

 

-       Desigur, actualitatea imediată nu poate fi ignorată și vreau să îmi exprim regretul pentru pierderile umane care,  au inceput sa apară din păcate în Ucraina, dar și pentru eșecul democrației globale în fața agresivității regimului Putin.

 

-       Așa cum am mai scris recent și într-un editorial publicat în ziarul Adevărul, am convingerea, toată convingerea, că regimul Putin poate fi și va fi învins.

 

-       Mai cred faptul că dacă Occidentul, UE, SUA, chiar și NATO, ar fi dat, de ani de zile, un răspuns mai robust, ar fi impus sancțiuni reale, Putin nu și-ar fi permis să facă lucrurile pe care, iată, le face. Și care vor costa vieți omenești.

 

-       Sunt însă în contact cu colegele și colegii mei parlamentari atât din delegația PNL cât și din grupul nostru politic, EPP, și condamnăm acest act monstruos, prin care o țară agresoare vrea să-i impună alteia parcursul pe care și-l poate alege și, în definitiv, viitorul.

 

-       Este, desigur, o situație dramatică, o situație gravă, la granițele noastre. Este, practic, război!

 

-       În același timp, nu cred că Putin va fi atât de nebun încât să extindă conflictul la scară largă și, mai ales, să atace state membre ale UE și NATO.

 

-       În acest context, cred, desigur, că trebuie să fim pregătiți și vigilenți, alături de alianța din care facem parte, dar mai cred că, între timp, trebuie să facem tot ce ține de noi pentru a nu rămâne blocați în ideea și, acum, în realitatea conflictului din Ucraina.

 

-       Trebuie să continuăm cu forță dezvoltarea țării, trebuie – și asta încerc să fac la Bruxelles, să ne concentrăm pe a ne aduce contribuția în marile dosare la care lucrăm și care, chiar dacă acum, în acest moment, pot părea oarecum pe plan secund, ne duc totuși către un viitor mai bun.

 

-       Despre ce se întâmplă la granițele noastre voi mai reveni cu precizări în curând, după discuțiile pe care le voi avea în Parlamentul European, însă acum, vă rog să îmi permiteți să aduc și câteva vești bune pentru România, legate de munca mea de europarlamentar și de ceea ce urmează să se întâmple benefic pentru noi.

 

Dosare în lucru Gheorghe Falcă

 

Comisia pentru transporturi și tursim (TRAN)

 

1. Fondul Social pentru climă - Am fost desemenat raportor PPE pentru întocmirea Raportului de Aviz al comisiei TRAN privind stabilirea acestui Fond.

- noi oportunități de finanțare

- acest Fond va finanța sprijin temporar direct pentru venituri pentru gospodăriile vulnerabile;

 - și va sprijini măsurile și investițiilor care reduc emisiile în sectorul transportului rutier și al construcțiilor și, ca rezultat, reduc costurile pentru gospodăriile vulnerabile, microîntreprinderile și utilizatorii de transport.

 

Prin amendamentele mele propun:

 

  • definirea termenului: SĂRĂCIE DE TRANSPORT complementar la conceptul privind sărăcia energetică; nu există nicio definiție în legislația europeană, așadar împreună cu echipa mea am avut mai multe discuții cu cercetători, profesori universitari și companii mici sau foarte mari, pentru a încerca să propunem recomandări pentru definirea acestui concept;
  • În ceea ce privește co-finanțaarea am propus să luăm în considerare introducerea unui sistem de praguri de PIB pe cap de locuitor/stat membru, ca și în cazul Fondului pentru Tranziție Justă. În acest caz, Comisia a propus inițial un sistem de co-finanțare de 50% din partea Comisiei și 50% din partea statelor membre, fără o categorizare a celor care sunt mai dezvoltate sau mai puțin dezvoltate;
  • Creșterea perioadei de implemnatre până în 2034, pentru a acoperi întregul cadru financiar multianual CFM 2028-2034;
  • României i s-ar cuveni 6 682 901 998 - fonduri care reprezintă noi oportunități de dezvoltare a comunităților și de transformare a noastră a tuturor, astfel contribuind la combaterea schimbărilor climatice.
  • Amendamentele mele au fost apreciate în mod deosebit și de colegii mei, trebuie să vă mărturisesc că inlclusiv ieri am primit un email de raportorul principal din comisia pentru muncă, care mi-a transmis că aceste amendamente au valoare adăugată și vor fi extrem de utile în conturarea poziției Grupului PPE. Acum urmează negocierile cu restul Grupurilor politice.

 

2.  O nouă Strategie industrială - Tot din partea TRAN am fost desemnat Raportor pentru întocmirea Raportului de Aviz privind stabiliarea noii Strategii Industriale a Europei. - Aici urmează să începem consultările cu industria și ulterior să depunem amendamente.

 

  • Europa se angajează într-o tranziție către neutralitatea climatică și leadership digital. Strategia industrială europeană urmărește să se asigure că industria europeană poate deschide calea pe măsură ce intrăm în această nouă eră;
  • Pentru a susține poziția de lider a Europei în sectorul industrial, o nouă Strategie industrială va contribui la îndeplinirea a trei priorități-cheie: menținerea competitivității industriei europene la nivel mondial și a unor condiții de concurență echitabile, atât la nivel intern, cât și la nivel mondial, asigurarea neutralității climatice a Europei până în 2050 și conturarea viitorului digital al Europei;

 

3.  Măsuri împotriva operatorilor de transport care facilitează sau se angajează în traficul de persoane sau introducerea ilegală de migranți în legătură cu intrarea ilegală pe teritoriul Uniunii Europene - Raportor PPE în TRAN

 

Comisia pentru industrie, energie și cercetare (ITRE):

 

1. Revizuirea Directivei privind Taxarea Energiei - Raportor PPE în ITRE

 

Comisia pentru muncă (EMPL):

 

1. Raportul de implementare al Mecanismului de redresare și reziliență la nivel european (la un an de la implementare) - Raportor PPE în EMPL

 

Mesaje Fit for 55: -> Pachetul „Fit for 55” (Pregătiți pentru 55) - Propunerile legislative (14 la număr) din acest Pachet, acoperă o gamă largă de domenii de politică, inclusiv clima, energia, transporturile și impozitarea, stabilind modalitățile prin care Comisia își va atinge obiectivul actualizat pentru 2030 în termeni reali.

 

  • Spunem da propunerii „Pregătiți pentru 55” și, în același timp, credem că putem chiar să o îmbunătățim. Dorim să decarbonizăm Europa, nu să o dezindustrializăm. Din acest motiv, este esențial să existe mecanisme adecvate și eficace, cum ar fi mecanismul de ajustare la frontieră a emisiilor de dioxid de carbon (CBAM) la frontierele externe ale UE, care va asigura condiții de concurență echitabile pentru industria europeană și va proteja locurile de muncă. De exemplu, nu putem permite ca o întreprindere siderurgică europeană să fie dezavantajată în Europa în comparație cu o întreprindere rusă capabilă să producă mai ieftin din cauza normelor mai laxe privind emisiile de CO2 din Rusia.

 

La nivelul Parlamentului European, Grupul PPE se angajează la următoarele obiective:

 

  • Dorim să ne asigurăm că banii din Fondul pentru atenuarea impactului social al acțiunilor climatice ajung la cei care au cea mai mare nevoie de ele – nu ar trebui să fie un simplu transfer pentru a acoperi bugetele statelor membre;
  • Dorim să reducem taxele și impozitele pentru cei care contribuie în mod activ la tranziția verde. Recompensează efortul. În mod concret, persoanele care investesc în achiziționarea de autovehicule electrice costisitoare pentru a proteja mediul nu trebuie să fie împovărate și mai mult cu taxe și impozite administrative ridicate;
  • Trebuie să asigurăm infrastructura necesară pentru hidrogen în Europa. În lipsa unei infrastructuri adecvate la nivelul UE, chiar și țări precum Suedia, Danemarca și Finlanda, unde există o bună infrastructură locală, nu vor reuși să înlocuiască combustibilii fosili;
  • Lupta împotriva schimbărilor climatice nu trebuie să submineze mobilitatea persoanelor și a mărfurilor pe continentul nostru. Dorim o reducere a emisiilor, dar nu o reducere a mobilității;
  • Propunem un drum european al mătăsii pentru extinderea energiilor regenerabile. Prin urmare, solicităm o strategie globală pentru achiziționarea de hidrogen ecologic și de energie verde, care să includă transferuri de tehnologie către țările în curs de dezvoltare;
  • Pentru a reduce emisiile de CO2 ale Europei, avem nevoie și de gaze. Nu pentru totdeauna și pretutindeni, ci pentru o perioadă de tranziție și în anumite situații. Gazul este cea mai curată sursă de energie fosilă, iar infrastructura de gaze poate fi utilizată în viitor pentru transportul hidrogenului curat – produs din surse regenerabile de energie – care are un potențial imens ca vector energetic în transporturi și industrie.

 

-       Aș fi vrut să vă vorbesc astăzi despre lucruri pozitive, și o voi face, despre ce se întâmplă bun în Uniunea Europeană, despre munca și dosarele la lucrez acum în Parlamentul European.

 

-       Desigur, actualitatea imediată nu poate fi ignorată și vreau să îmi exprim regretul pentru pierderile umane care,  au inceput sa apară din păcate în Ucraina, dar și pentru eșecul democrației globale în fața agresivității regimului Putin.

 

-       Așa cum am mai scris recent și într-un editorial publicat în ziarul Adevărul, am convingerea, toată convingerea, că regimul Putin poate fi și va fi învins.

 

-       Mai cred faptul că dacă Occidentul, UE, SUA, chiar și NATO, ar fi dat, de ani de zile, un răspuns mai robust, ar fi impus sancțiuni reale, Putin nu și-ar fi permis să facă lucrurile pe care, iată, le face. Și care vor costa vieți omenești.

 

-       Sunt însă în contact cu colegele și colegii mei parlamentari atât din delegația PNL cât și din grupul nostru politic, EPP, și condamnăm acest act monstruos, prin care o țară agresoare vrea să-i impună alteia parcursul pe care și-l poate alege și, în definitiv, viitorul.

 

-       Este, desigur, o situație dramatică, o situație gravă, la granițele noastre. Este, practic, război!

 

-       În același timp, nu cred că Putin va fi atât de nebun încât să extindă conflictul la scară largă și, mai ales, să atace state membre ale UE și NATO.

 

-       În acest context, cred, desigur, că trebuie să fim pregătiți și vigilenți, alături de alianța din care facem parte, dar mai cred că, între timp, trebuie să facem tot ce ține de noi pentru a nu rămâne blocați în ideea și, acum, în realitatea conflictului din Ucraina.

 

-       Trebuie să continuăm cu forță dezvoltarea țării, trebuie – și asta încerc să fac la Bruxelles, să ne concentrăm pe a ne aduce contribuția în marile dosare la care lucrăm și care, chiar dacă acum, în acest moment, pot părea oarecum pe plan secund, ne duc totuși către un viitor mai bun.

 

-       Despre ce se întâmplă la granițele noastre voi mai reveni cu precizări în curând, după discuțiile pe care le voi avea în Parlamentul European, însă acum, vă rog să îmi permiteți să aduc și câteva vești bune pentru România, legate de munca mea de europarlamentar și de ceea ce urmează să se întâmple benefic pentru noi.

 

Dosare în lucru Gheorghe Falcă

 

Comisia pentru transporturi și tursim (TRAN)

 

1. Fondul Social pentru climă - Am fost desemenat raportor PPE pentru întocmirea Raportului de Aviz al comisiei TRAN privind stabilirea acestui Fond.

- noi oportunități de finanțare

- acest Fond va finanța sprijin temporar direct pentru venituri pentru gospodăriile vulnerabile;

 - și va sprijini măsurile și investițiilor care reduc emisiile în sectorul transportului rutier și al construcțiilor și, ca rezultat, reduc costurile pentru gospodăriile vulnerabile, microîntreprinderile și utilizatorii de transport.

 

Prin amendamentele mele propun:

 

  • definirea termenului: SĂRĂCIE DE TRANSPORT complementar la conceptul privind sărăcia energetică; nu există nicio definiție în legislația europeană, așadar împreună cu echipa mea am avut mai multe discuții cu cercetători, profesori universitari și companii mici sau foarte mari, pentru a încerca să propunem recomandări pentru definirea acestui concept;
  • În ceea ce privește co-finanțaarea am propus să luăm în considerare introducerea unui sistem de praguri de PIB pe cap de locuitor/stat membru, ca și în cazul Fondului pentru Tranziție Justă. În acest caz, Comisia a propus inițial un sistem de co-finanțare de 50% din partea Comisiei și 50% din partea statelor membre, fără o categorizare a celor care sunt mai dezvoltate sau mai puțin dezvoltate;
  • Creșterea perioadei de implemnatre până în 2034, pentru a acoperi întregul cadru financiar multianual CFM 2028-2034;
  • României i s-ar cuveni 6 682 901 998 - fonduri care reprezintă noi oportunități de dezvoltare a comunităților și de transformare a noastră a tuturor, astfel contribuind la combaterea schimbărilor climatice.
  • Amendamentele mele au fost apreciate în mod deosebit și de colegii mei, trebuie să vă mărturisesc că inlclusiv ieri am primit un email de raportorul principal din comisia pentru muncă, care mi-a transmis că aceste amendamente au valoare adăugată și vor fi extrem de utile în conturarea poziției Grupului PPE. Acum urmează negocierile cu restul Grupurilor politice.

 

2.  O nouă Strategie industrială - Tot din partea TRAN am fost desemnat Raportor pentru întocmirea Raportului de Aviz privind stabiliarea noii Strategii Industriale a Europei. - Aici urmează să începem consultările cu industria și ulterior să depunem amendamente.

 

  • Europa se angajează într-o tranziție către neutralitatea climatică și leadership digital. Strategia industrială europeană urmărește să se asigure că industria europeană poate deschide calea pe măsură ce intrăm în această nouă eră;
  • Pentru a susține poziția de lider a Europei în sectorul industrial, o nouă Strategie industrială va contribui la îndeplinirea a trei priorități-cheie: menținerea competitivității industriei europene la nivel mondial și a unor condiții de concurență echitabile, atât la nivel intern, cât și la nivel mondial, asigurarea neutralității climatice a Europei până în 2050 și conturarea viitorului digital al Europei;

 

3.  Măsuri împotriva operatorilor de transport care facilitează sau se angajează în traficul de persoane sau introducerea ilegală de migranți în legătură cu intrarea ilegală pe teritoriul Uniunii Europene - Raportor PPE în TRAN

 

Comisia pentru industrie, energie și cercetare (ITRE):

 

1. Revizuirea Directivei privind Taxarea Energiei - Raportor PPE în ITRE

 

Comisia pentru muncă (EMPL):

 

1. Raportul de implementare al Mecanismului de redresare și reziliență la nivel european (la un an de la implementare) - Raportor PPE în EMPL

 

Mesaje Fit for 55: -> Pachetul „Fit for 55” (Pregătiți pentru 55) - Propunerile legislative (14 la număr) din acest Pachet, acoperă o gamă largă de domenii de politică, inclusiv clima, energia, transporturile și impozitarea, stabilind modalitățile prin care Comisia își va atinge obiectivul actualizat pentru 2030 în termeni reali.

 

  • Spunem da propunerii „Pregătiți pentru 55” și, în același timp, credem că putem chiar să o îmbunătățim. Dorim să decarbonizăm Europa, nu să o dezindustrializăm. Din acest motiv, este esențial să existe mecanisme adecvate și eficace, cum ar fi mecanismul de ajustare la frontieră a emisiilor de dioxid de carbon (CBAM) la frontierele externe ale UE, care va asigura condiții de concurență echitabile pentru industria europeană și va proteja locurile de muncă. De exemplu, nu putem permite ca o întreprindere siderurgică europeană să fie dezavantajată în Europa în comparație cu o întreprindere rusă capabilă să producă mai ieftin din cauza normelor mai laxe privind emisiile de CO2 din Rusia.

 

La nivelul Parlamentului European, Grupul PPE se angajează la următoarele obiective:

 

  • Dorim să ne asigurăm că banii din Fondul pentru atenuarea impactului social al acțiunilor climatice ajung la cei care au cea mai mare nevoie de ele – nu ar trebui să fie un simplu transfer pentru a acoperi bugetele statelor membre;
  • Dorim să reducem taxele și impozitele pentru cei care contribuie în mod activ la tranziția verde. Recompensează efortul. În mod concret, persoanele care investesc în achiziționarea de autovehicule electrice costisitoare pentru a proteja mediul nu trebuie să fie împovărate și mai mult cu taxe și impozite administrative ridicate;
  • Trebuie să asigurăm infrastructura necesară pentru hidrogen în Europa. În lipsa unei infrastructuri adecvate la nivelul UE, chiar și țări precum Suedia, Danemarca și Finlanda, unde există o bună infrastructură locală, nu vor reuși să înlocuiască combustibilii fosili;
  • Lupta împotriva schimbărilor climatice nu trebuie să submineze mobilitatea persoanelor și a mărfurilor pe continentul nostru. Dorim o reducere a emisiilor, dar nu o reducere a mobilității;
  • Propunem un drum european al mătăsii pentru extinderea energiilor regenerabile. Prin urmare, solicităm o strategie globală pentru achiziționarea de hidrogen ecologic și de energie verde, care să includă transferuri de tehnologie către țările în curs de dezvoltare;
  • Pentru a reduce emisiile de CO2 ale Europei, avem nevoie și de gaze. Nu pentru totdeauna și pretutindeni, ci pentru o perioadă de tranziție și în anumite situații. Gazul este cea mai curată sursă de energie fosilă, iar infrastructura de gaze poate fi utilizată în viitor pentru transportul hidrogenului curat – produs din surse regenerabile de energie – care are un potențial imens ca vector energetic în transporturi și industrie.

 

Stiri asemanatoare

Două victime, dintre care o femeie în stop cardio respirator, în urma unui accident produs pe centura Ineului. Echipajul medical de pe ambulanță a reușit resuscitarea femeii

Luni, 12 Februarie, 2024 09:31

Două victime, dintre care o femeie în stop cardio respirator, în urma unui accident produs pe centura Ineului. Echipajul medical de pe ambulanță a reușit resuscitarea femeii

Duminică seara (11 februarie), în jurul orei 17:30, s-a produs un accident rutier pe centura orașului Ineu. Un autoturism a părăsit carosabilul și a ieșit în décor. &nbs ...

Atac cibernetic la 18 spitale din toată țara. Sistemul e nefuncțional!

Luni, 12 Februarie, 2024 13:30

Atac cibernetic la 18 spitale din toată țara. Sistemul e nefuncțional!

Ministerul Sănătăţii a transmis lista cu spitalele afectate de atacul cibernetic, acolo unde sistemul este nefuncţional. În total, 18 unităţi medicale sunt afectate, de la spitale ma ...

Șoferii fără poliță RCA la mașină ar putea riscă amenzi de până la 10.000 de lei. Propunere ASF trimisă în Parlament

Luni, 12 Februarie, 2024 15:40

Șoferii fără poliță RCA la mașină ar putea riscă amenzi de până la 10.000 de lei. Propunere ASF trimisă în Parlament

Șoferii care conduc mașina fără a avea poliță RCA riscă amenzi de cinci ori mai mari. Totodată, asigurarea poate fi plătită în rate sau suspendată la cererea proprietarului. &nb ...

Suporter Club UTA (SCU) exclusă oficial din conducerea clubului!

Luni, 12 Februarie, 2024 16:53

Suporter Club UTA (SCU) exclusă oficial din conducerea clubului!

Înainte cu cîteva zeci de minute de începerea meciului cu Botoșani, s-a Încheiat Adunarea Generală a Asociației Fotbal Club UTA, în care s-a decis excluderea SCU ...

Licitație pentru construirea drumului expres Arad-Oradea

Luni, 12 Februarie, 2024 17:08

Licitație pentru construirea drumului expres Arad-Oradea

Săptămâna aceasta se lansează licitația pentru construirea drumului expres Arad-Oradea! Informația, prezentată la București de ministrul Sorin Grindeanu, a fost confirmată de preșe ...

Concubinul soacrei amenințat cu o armă albă de ginerele acesteia

Duminica, 11 Februarie, 2024 16:49

Concubinul soacrei amenințat cu o armă albă de ginerele acesteia

Polițiștii Biroului de ordine Publică au emis, în dimineața zilei de 10 februarie, un ordin de protecție provizoriu, pe numele unui bărbat de 34 de ani, din Arad, care, pe fondul unor ...

Acțiune de amploare a polițiștilor arădeni în zona Pecica

Duminica, 11 Februarie, 2024 15:10

Acțiune de amploare a polițiștilor arădeni în zona Pecica

În dimineața zilei de 10 februarie a.c., polițiștii orașului Pecica, împreună cu cei ai Serviciului Rutier, Serviciului de Investigare a Criminalității Economice, Biroului pent ...

Supărat că și-a pierdut salariul la păcănele, un bărbat din Grăniceri a vrut să distrugă aparatul de joc

Duminica, 11 Februarie, 2024 16:13

Supărat că și-a pierdut salariul la păcănele, un bărbat din Grăniceri a vrut să distrugă aparatul de joc

Sâmbătă 10 februarie, în urma unui apel la 112, polițiștii Secției 3 Rurală Chișineu-Criș au fost solicitați la un local din localitatea Grăniceri, unde, un bărbat de 42 de ...

Sărbătorim dragostea la Arad!

Luni, 12 Februarie, 2024 17:02

Sărbătorim dragostea la Arad!

Miercuri, 14 februarie invităm toate cuplurile de îndrăgostiți să se căsătorească pentru o zi pe Platoul Administrativ, într-un cadru festiv.  La kilometrul 0 al orașulu ...

Donald Trump ar încuraja Rusia să „facă orice vrea” ţărilor NATO care nu cotizează destul pentru Alianță

Luni, 12 Februarie, 2024 12:14

Donald Trump ar încuraja Rusia să „facă orice vrea” ţărilor NATO care nu cotizează destul pentru Alianță

Fostul preşedinte american Donald Trump a afirmat, sâmbătă, că ar încuraja Rusia să facă „orice vrea” oricărei ţări membră a NATO care nu îndeplineşte dir ...

Lucrări de spălare a rețelelor de apă în localitățile Ineu, Beliu și Tăgădău în cursul zilei de marți

Luni, 12 Februarie, 2024 17:31

Lucrări de spălare a rețelelor de apă în localitățile Ineu, Beliu și Tăgădău în cursul zilei de marți

Compania de Apă Arad anunță că marți, 13.02.2024, între orele 09:00- 17:00, în localitățile Beliu și Tăgădău vor avea loc lucrări de spălare a rețelelor de apă. Atragem ...

Timișoara, primul oraș românesc care va intra oficial în Schengen

Duminica, 11 Februarie, 2024 15:47

Timișoara, primul oraș românesc care va intra oficial în Schengen

Inaugurarea noului Terminal de plecări externe al Aeroportului Internațional „Traian Vuia” din Timișoara este programată chiar în 31 martie, data agreată, în principi ...

”Lecție” de democrație în Rusia! Rușii au de ales între Vladimir și Putin la alegerile prezidențiale

Duminica, 11 Februarie, 2024 16:45

”Lecție” de democrație în Rusia! Rușii au de ales între Vladimir și Putin la alegerile prezidențiale

Înregistrarea candidaţilor pentru alegerile prezidenţiale din Federația rusă care vor avea loc în luna martie a.c. s-au încheiat. Unicul opozant real al lui Vladimir Putin, ...

Razie a rutieristilor pe raza municipiului și a județului sîmbătă noaptea, au fost vizați vitezomanii și alcoolul la volan, însă n-au scăpat nici cei fără carnet dar nici bicicliștii

Duminica, 11 Februarie, 2024 15:20

Razie a rutieristilor pe raza municipiului și a județului sîmbătă noaptea, au fost vizați vitezomanii și alcoolul la volan, însă n-au scăpat nici cei fără carnet dar nici bicicliștii

Sub coordonarea Serviciului Rutier, la data de 10 februarie a.c., a fost desfășurată o acțiune de amploare, pe drumurile județene din mediul rural, precum și în mediul urban.   ...



{**}

Acest site foloseşte cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru mai multe detalii referitoare la cum folosim datele tale si la drepturile tale te invitam sa citesti: Politica de cookies sau/si Politica de Confidentialitate si apoi sa confirmi acordul tau.