Un copil de 22 de luni al unei familii din New Jersey, SUA, a comandat mobilă în valoare de aproape 2.000 de dolari de pe Walmart, scrie NBC New York.
Madhu Kumar, mama copilului, crease un coș de cumpărături pe website-ul Walmart însă nu a mai finalizat comanda. Câteva zile mai târziu, când mobila a început să fie livrată acasă, acesta și-a întrebat soțul și cei doi copii: ”Cine a comandat aceste lucruri?”
În final, familia și-a dat seama că micuțul Ayaansh era cel care făcuse comanda de pe telefonul mamei, scaunele și celelalte obiecte fiind livrate pe tot parcursul săptămânii.
De când s-a născut în aprilie 2020, copilul și-a urmărit cu atenție frații mai mari și părinții cum lucrează și fac cumpărături online... și se pare că a și învățat unele lucruri. Folosind telefonul unui reporter NBC New York, Ayaansh a închis aplicația de calendar, a trimis un mail către mama reporterului și a căutat prin lista de contacte a acestuia.
Părinții copilului spun că după cea mai recentă întâmplare vor activa funcția de recunoaștere facială a telefonului, pentru a nu se mai trezi cu alte comenzi surpriză de la magazinele online.
Sursa:wall-street.ro
Un copil de 22 de luni al unei familii din New Jersey, SUA, a comandat mobilă în valoare de aproape 2.000 de dolari de pe Walmart, scrie NBC New York.
Madhu Kumar, mama copilului, crease un coș de cumpărături pe website-ul Walmart însă nu a mai finalizat comanda. Câteva zile mai târziu, când mobila a început să fie livrată acasă, acesta și-a întrebat soțul și cei doi copii: ”Cine a comandat aceste lucruri?”
În final, familia și-a dat seama că micuțul Ayaansh era cel care făcuse comanda de pe telefonul mamei, scaunele și celelalte obiecte fiind livrate pe tot parcursul săptămânii.
De când s-a născut în aprilie 2020, copilul și-a urmărit cu atenție frații mai mari și părinții cum lucrează și fac cumpărături online... și se pare că a și învățat unele lucruri. Folosind telefonul unui reporter NBC New York, Ayaansh a închis aplicația de calendar, a trimis un mail către mama reporterului și a căutat prin lista de contacte a acestuia.
Părinții copilului spun că după cea mai recentă întâmplare vor activa funcția de recunoaștere facială a telefonului, pentru a nu se mai trezi cu alte comenzi surpriză de la magazinele online.
Sursa:wall-street.ro