Federația Națională a Asociațiilor de Părinți (FNAP) solicită autorităților revenirea asupra deciziei de modificare a structurii anului școlar și a calendarului Evaluării Naționale, hotărâre care a fost luată fără consultarea partenerilor de dialog social.
FNAP îi solicită ministrului Educației, Sorin Cîmpeanu să revină asupra deciziei de modificare a structurii anului școlar, pentru că aceasta ar putea afecta echilibrul psihic și fizic al elevilor.
„Federația Națională a Asociațiilor de Părinți a aflat din presă, cu stupefacție, deciziile adoptate de Ministerul Educației fără o consultare prealabilă a partenerilor de dialog social, conform art. 80 din Legea Educației Naționale.
Nu înțelegem de ce într-un interval atât de scurt Ministerul Educației a luat o decizie cu impact negativ asupra unei generații de elevi, care vor susține Evaluarea Națională, sesiunea 2021, generație care a fost văduvită de-a lungul celor nouă ani de studiu de manuale școlare, de o curriculă predată conform cerințelor Institutului de Științe ale Educației.
Această generație a fost grav afectată de actualul context pandemic, cumulând în clasa a VII-a și a VIII-a peste 6 luni de învățământ exclusiv online”, se arată într-un comunicat, remis miercuri presei, de FNAP.
Federația Națională a Asociațiilor de Părinți (FNAP) solicită autorităților revenirea asupra deciziei de modificare a structurii anului școlar și a calendarului Evaluării Naționale, hotărâre care a fost luată fără consultarea partenerilor de dialog social.
FNAP îi solicită ministrului Educației, Sorin Cîmpeanu să revină asupra deciziei de modificare a structurii anului școlar, pentru că aceasta ar putea afecta echilibrul psihic și fizic al elevilor.
„Federația Națională a Asociațiilor de Părinți a aflat din presă, cu stupefacție, deciziile adoptate de Ministerul Educației fără o consultare prealabilă a partenerilor de dialog social, conform art. 80 din Legea Educației Naționale.
Nu înțelegem de ce într-un interval atât de scurt Ministerul Educației a luat o decizie cu impact negativ asupra unei generații de elevi, care vor susține Evaluarea Națională, sesiunea 2021, generație care a fost văduvită de-a lungul celor nouă ani de studiu de manuale școlare, de o curriculă predată conform cerințelor Institutului de Științe ale Educației.
Această generație a fost grav afectată de actualul context pandemic, cumulând în clasa a VII-a și a VIII-a peste 6 luni de învățământ exclusiv online”, se arată într-un comunicat, remis miercuri presei, de FNAP.