Cum să alegi Agenția de marketing online potrivită
Cum să alegi Agenția de marketing online potrivită

Cum să alegi Agenția de marketing online potrivită

Vineri, 08 Ianuarie, 2021 20:57 Raul LOCALE / IT / INTERVIURI Comentarii  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Raul LOCALE / IT / INTERVIURI Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Vineri, 08 Ianuarie, 2021 20:57 Tiparire

Decizia de a contracta o agenție de marketing online este ușoară, însă partea dificilă vine atunci când trebuie decis ce agenție de marketing online merită contractată.

În ziua de astăzi, oricine are o conexiune la internet poate crea un site web și poate începe să ofere servicii de marketing, fapt care face ca alegerea agenției potrivite de marketing online să fie atât de dificilă.

Cu toate acestea, există câteva lucruri care pot ajuta la simplificarea acestui proces decizional. Din acest motiv, doresc să atrag atenţia asupra lucrurilor de evitat și să  îndrum ce ar trebui căutat şi cum se poate profita la maximum de agenția de marketing online cu care doreşti să începi o colaborare.

Dar să începem cu începutul.

Cunoaște-ți obiectivele și rezultatele dorite

Fiecare afacere este diferită, la fel cum și agențiile de marketing online sunt diferite.

Agențiile de marketing se specializează de obicei în unul sau două domenii. Și, deși multe dintre ele sunt „full-service”, ele preferă de obicei proiectele din cadrul specialității lor.

Foarte important, ca prim pas în alegerea agenției de marketing potrivită este înțelegerea propiilor obiective și a ceea ce sperați să atingeți lucrând cu aceasta. Asta pentru că atunci când eşti sigur de ce doreşti, și agenția va ști dacă te poate ajuta, fără a să-ţi irosească timpul. 

Iată două exemple care te pot ajuta în alegerea ta:

Exemplul nr. 1: un blog care funcționează automat

Să presupunem că vrei să dezvolți un sistem de tip ‘content marketing’, iar în cele din urmă să ajungi să doreşti crearea unui blog care să ruleze continuu pe pilot automat, fără a fi necesar să lucrezi la el.

- De livrat: un plan, strategie și sistem de marketing de conținut complet gestionat

- Obiectiv: atragi mai mulți vizitatori potriviți pe site-ul dumneavoastră web cu conținut de înaltă calitate

- Rezultatul final: un blog 100% administrat automat (fără nici o implicare)

De acolo, poţi începe să cauți companii care se potrivesc cerinţelor, deoarece știi exact ce cauți și cum să comunici rezultatele dorite.

Exemplul 2: Implicarea şi training-ul echipei tale în videoclipuri virale

Este posibil să fi interesat să creezi o serie de videoclipuri de marketing pe care să le poţi utiliza pe social media și pe site-ul web, dar nu știi cum să o faci sau de unde să începi și doreşti ca cineva să te instruiască în acest proces.

- De livrat: o serie de videoclipuri de marketing și materiale vizuale potrivite

- Obiectiv: comunică-ți oferta într-un mod distractiv și captivant pentru publicul tău.

- Rezultatul final: un produs finit și know-how-ul necesar pentru a o face pe cont propriu

Poți căuta acum în mod activ agenții de marketing online care sunt dispuse să te instruiască prin tot procesul. Training-ul este mai palpabil, deci nu toate agențiile de marketing pot face acest lucru.

Dar pentru că știi ce vrei, poți găsi agenția potrivită pentru tine, trecând astfel peste stresul sau dezamăgirea de a angaja pe cineva despre care să realizezi ulterior că nu poate să îţi ofere ceea ce cauți cu adevărat.

Acesta este motivul pentru care este esențial să îţi identifici obiectivele și rezultatele dorite înainte de a face orice altceva.

7 caracteristici care fac o agenție de marketing online mare

Acum știi care sunt obiectivele și rezultatele dorite, deci este timpul să vorbim despre ceea ce face ca agențiile excelente de marketing online să fie grozave.

Așadar, e bine să cauți aceste caracteristici pe măsură ce treci prin procesul de a decide cu cine doreşti să lucrezi. Ele te vor ajuta să diferențiezi furnizorii de servicii de top de cei care spun că sunt cei mai buni, fără a avea dovezi care să susțină acest lucru.

1.Un portofoliu considerabil și / sau o listă de clienți anteriori

Agențiile de marketing online sunt mândre de cei cu care lucrează și munca pe care o fac. În plus, de obicei, își afișează parteneriatele pentru ca lumea să le vadă.

Nu trebuie neapărat să știi cine sunt clienții lor anteriori (ar fi bine dacă totuși o faci!), însă dacă nu poți găsi o listă de clienți anteriori sau exemple concrete de muncă a acestora, acesta poate fi un semn că este posibil să nu fi lucrat cu nimeni.

Totuși ar trebui să iei în calcul și că unele tipuri de servicii nu sunt ușor de afișat, cum ar fi ‚content marketing’-ul și SEO. Așadar, agențiile specializate în aceste domenii ar putea să nu-și poată prezenta lucrările într-un portofoliu.

Cu toate acestea, un portofoliu de clienți este un bun indiciu al experienței lor.

Notă: în cazul serviciilor precum design grafic sau dezvoltare de site-uri web, ar trebui să vezi o prezentare bine pusă la punct a tipului de muncă pe care o fac. Dacă nu găseşti exemple, poţi să treci la un furnizor de servicii cu un portofoliu care să corespundă așteptărilor tale.

2. Membrii echipei cu experiență și specializare

Indiferent de tipul de servicii pe care le urmăreşti, este esențial să te asiguri că agenția pe care o contractezi are echipa potrivită proiectului tău. De ce? Nimic mai simplu: Ai angaja pe cineva care să proiecteze o siglă dacă nu are un designer grafic?

Poți, de exemplu, să cauți în pagina lor pentru a vedea dacă își listează membrii echipei acolo. Dacă nu, poate că n-ar strica să cauți agenția pe LinkedIn, unde cu singur click pe „Oameni” puteți descoperi dacă au sau nu o listă cu toți cei care lucrează acolo.

Notă: de obicei, acest lucru nu vă va arăta niciun profesionist sau contractor cu care lucrează, deci nu este întotdeauna 100% indicativ pentru cine face parte din echipa lor. Mai mult, este posibil ca unii dintre membrii echipei lor să nu fie deloc pe LinkedIn. Dar acesta este un loc excelent pentru a începe. Nu uitați: poți pune întotdeauna întrebări în timpul consultării, dacă nu eşti sigur!

3. Prezență media și o reputație puternică în industria de publicitate online

Dovezile social media, precum recenziile anterioare ale clienților, îţi pot oferi, de asemenea, o perspectivă profundă despre cum este să lucrezi cu agenția respectivă.

Specialiștii în marketing înțeleg și cunosc importanța afișării prezenței pe social media pe site-ul lor web. Așadar, dacă nu găseşti nicio dovadă în acest sens este posibil ca agenția respectivă să nu aibă niciun client anterior sau pur și simplu să nu înțeleagă domeniul în care activează așa cum ți-ai dori.

În afara recenziilor pozitive, recenziile negative sau neutre pot, de asemenea, să îţi ofere indicii despre domeniile cu care agenția se luptă pentru a obține o imagine clară a activității lor.

Poți, de ce nu, să cauți recenzii aprofundate pe Google pentru a vedea ce spun alții cu care au interacţionat(inclusiv clienții lor anteriori) despre experiențele lor cu agenția.

4. Valori de bază similare și cultura companiei

Este esențial să cunoști valorile și cultura de bază ale companiei tale.

De ce? Pentru că este crucial să lucrezi cu o agenție de marketing online care prețuiește aceleași lucruri și funcționează într-un mediu similar.

Dacă faci acest lucru, te asiguri că acestea se potrivesc și funcționează bine cu echipa ta, pentru că în cele din urmă, o agenție este o extensie a afacerii pe care doreşți să o dezvolți. Alegerea unei agenții cu valorile și cultura potrivită este la fel de importantă ca și luarea în considerare a calității muncii lor.

Ultimul lucru pe care ţi l-ai dori este stresul de a lucra cu un grup de oameni care nu apreciază aceleași lucruri sau nu funcționează în același mod.

Poți arunca o privire sau chiar să cercetezi cuvintele și expresiile pe care le folosește o agenție pentru a descrie ceea ce face. Se aliniază acest lucru la valorile tale de bază și la rezultatele pe care le aștepți să le vezi?

Dacă nu, mergi la o agenție cu care să rezonezi și din acest punct de vedere.

5. Un site web bine conceput

Trebuie să te gândești la site-ul tău ca la o carte de vizită.

Cei mai buni specialiști în marketing digital știu cât de esențial este un site web bine conceput. Deci, dacă nu execută bine proiectul propriu(propriul lor website), de ce te-ai aștepta ca aceştia să ofere ceva mai bun pentru afacerea ta?

Acest lucru este valabil mai ales dacă oferă servicii de dezvoltare sau design de site-uri web.

Așadar, navighează prin site-ul lor și ascultă-ți instinctul. Dacă ai îndoieli în privința calității, este mai bine să treci la o agenție care înţelege ce e un design bun și oferă experiențe excepționale utilizatorilor.

6. Nu fac promisiuni ciudate

Tipul de rezultate pe care o agenție le promite pe site-ul ei web este un indiciu puternic despre cât de bine înțeleg mediul în care îşi desfaşoară activităţile.

De exemplu, oricine pretinde că îți deschide rapid drumul către primul loc de pe Google nu știe că SEO este atât o strategie de marketing pe termen lung. Sau că necesită o muncă continuă pentru a se menține.

Deci, probabil că nu este agenția pe care ar trebui să o contractezi pentru a-ți optimiza site-ul. Încearcă să acorzi o atenție deosebită cererilor și promisiunilor pe care le face. Asigură-te că se aliniază la ceea ce știți deja și aminteşte-ţi că promisiunile bizare sau aparent imposibile sunt un steag roșu imens.

Respectă agențiile de marketing digital care oferă transparență și promisiuni realiste.

7. Sunt ușor de contactat

Cele mai bune agenții de marketing online fac posibil ca potențialii clienți să le poată contacta cât mai ușor. Navigarea pe site-ul lor web ar trebui să fie accesibilă și nicidecum ca un labirint.

Într-o lume perfectă, informațiile lor de contact nu se află la mai mult de un click distanță, indiferent de pagina pe care te afli. Și oferă un îndemn clar la acțiune, astfel încât să știi ce să faci în continuare.

Mai mult, primul pas ar trebui să fie foarte clar. Probabil cel mai e ok e să completezi un formular de contact pentru mai multe informații urmând să fi contactat pentru o ofertă personalizată.

Dacă nu este evident sau dacă te străduiești să-ți dai seama cum funcționează lucrurile, poți lua deja în considerare alegerea unei agenții de marketing online care să simplifice procesul.

RAUL BUDUREAN
Brand Strategist & Fondator Icetech Arad

www.icetech.ro

Decizia de a contracta o agenție de marketing online este ușoară, însă partea dificilă vine atunci când trebuie decis ce agenție de marketing online merită contractată.

În ziua de astăzi, oricine are o conexiune la internet poate crea un site web și poate începe să ofere servicii de marketing, fapt care face ca alegerea agenției potrivite de marketing online să fie atât de dificilă.

Cu toate acestea, există câteva lucruri care pot ajuta la simplificarea acestui proces decizional. Din acest motiv, doresc să atrag atenţia asupra lucrurilor de evitat și să  îndrum ce ar trebui căutat şi cum se poate profita la maximum de agenția de marketing online cu care doreşti să începi o colaborare.

Dar să începem cu începutul.

Cunoaște-ți obiectivele și rezultatele dorite

Fiecare afacere este diferită, la fel cum și agențiile de marketing online sunt diferite.

Agențiile de marketing se specializează de obicei în unul sau două domenii. Și, deși multe dintre ele sunt „full-service”, ele preferă de obicei proiectele din cadrul specialității lor.

Foarte important, ca prim pas în alegerea agenției de marketing potrivită este înțelegerea propiilor obiective și a ceea ce sperați să atingeți lucrând cu aceasta. Asta pentru că atunci când eşti sigur de ce doreşti, și agenția va ști dacă te poate ajuta, fără a să-ţi irosească timpul. 

Iată două exemple care te pot ajuta în alegerea ta:

Exemplul nr. 1: un blog care funcționează automat

Să presupunem că vrei să dezvolți un sistem de tip ‘content marketing’, iar în cele din urmă să ajungi să doreşti crearea unui blog care să ruleze continuu pe pilot automat, fără a fi necesar să lucrezi la el.

- De livrat: un plan, strategie și sistem de marketing de conținut complet gestionat

- Obiectiv: atragi mai mulți vizitatori potriviți pe site-ul dumneavoastră web cu conținut de înaltă calitate

- Rezultatul final: un blog 100% administrat automat (fără nici o implicare)

De acolo, poţi începe să cauți companii care se potrivesc cerinţelor, deoarece știi exact ce cauți și cum să comunici rezultatele dorite.

Exemplul 2: Implicarea şi training-ul echipei tale în videoclipuri virale

Este posibil să fi interesat să creezi o serie de videoclipuri de marketing pe care să le poţi utiliza pe social media și pe site-ul web, dar nu știi cum să o faci sau de unde să începi și doreşti ca cineva să te instruiască în acest proces.

- De livrat: o serie de videoclipuri de marketing și materiale vizuale potrivite

- Obiectiv: comunică-ți oferta într-un mod distractiv și captivant pentru publicul tău.

- Rezultatul final: un produs finit și know-how-ul necesar pentru a o face pe cont propriu

Poți căuta acum în mod activ agenții de marketing online care sunt dispuse să te instruiască prin tot procesul. Training-ul este mai palpabil, deci nu toate agențiile de marketing pot face acest lucru.

Dar pentru că știi ce vrei, poți găsi agenția potrivită pentru tine, trecând astfel peste stresul sau dezamăgirea de a angaja pe cineva despre care să realizezi ulterior că nu poate să îţi ofere ceea ce cauți cu adevărat.

Acesta este motivul pentru care este esențial să îţi identifici obiectivele și rezultatele dorite înainte de a face orice altceva.

7 caracteristici care fac o agenție de marketing online mare

Acum știi care sunt obiectivele și rezultatele dorite, deci este timpul să vorbim despre ceea ce face ca agențiile excelente de marketing online să fie grozave.

Așadar, e bine să cauți aceste caracteristici pe măsură ce treci prin procesul de a decide cu cine doreşti să lucrezi. Ele te vor ajuta să diferențiezi furnizorii de servicii de top de cei care spun că sunt cei mai buni, fără a avea dovezi care să susțină acest lucru.

1.Un portofoliu considerabil și / sau o listă de clienți anteriori

Agențiile de marketing online sunt mândre de cei cu care lucrează și munca pe care o fac. În plus, de obicei, își afișează parteneriatele pentru ca lumea să le vadă.

Nu trebuie neapărat să știi cine sunt clienții lor anteriori (ar fi bine dacă totuși o faci!), însă dacă nu poți găsi o listă de clienți anteriori sau exemple concrete de muncă a acestora, acesta poate fi un semn că este posibil să nu fi lucrat cu nimeni.

Totuși ar trebui să iei în calcul și că unele tipuri de servicii nu sunt ușor de afișat, cum ar fi ‚content marketing’-ul și SEO. Așadar, agențiile specializate în aceste domenii ar putea să nu-și poată prezenta lucrările într-un portofoliu.

Cu toate acestea, un portofoliu de clienți este un bun indiciu al experienței lor.

Notă: în cazul serviciilor precum design grafic sau dezvoltare de site-uri web, ar trebui să vezi o prezentare bine pusă la punct a tipului de muncă pe care o fac. Dacă nu găseşti exemple, poţi să treci la un furnizor de servicii cu un portofoliu care să corespundă așteptărilor tale.

2. Membrii echipei cu experiență și specializare

Indiferent de tipul de servicii pe care le urmăreşti, este esențial să te asiguri că agenția pe care o contractezi are echipa potrivită proiectului tău. De ce? Nimic mai simplu: Ai angaja pe cineva care să proiecteze o siglă dacă nu are un designer grafic?

Poți, de exemplu, să cauți în pagina lor pentru a vedea dacă își listează membrii echipei acolo. Dacă nu, poate că n-ar strica să cauți agenția pe LinkedIn, unde cu singur click pe „Oameni” puteți descoperi dacă au sau nu o listă cu toți cei care lucrează acolo.

Notă: de obicei, acest lucru nu vă va arăta niciun profesionist sau contractor cu care lucrează, deci nu este întotdeauna 100% indicativ pentru cine face parte din echipa lor. Mai mult, este posibil ca unii dintre membrii echipei lor să nu fie deloc pe LinkedIn. Dar acesta este un loc excelent pentru a începe. Nu uitați: poți pune întotdeauna întrebări în timpul consultării, dacă nu eşti sigur!

3. Prezență media și o reputație puternică în industria de publicitate online

Dovezile social media, precum recenziile anterioare ale clienților, îţi pot oferi, de asemenea, o perspectivă profundă despre cum este să lucrezi cu agenția respectivă.

Specialiștii în marketing înțeleg și cunosc importanța afișării prezenței pe social media pe site-ul lor web. Așadar, dacă nu găseşti nicio dovadă în acest sens este posibil ca agenția respectivă să nu aibă niciun client anterior sau pur și simplu să nu înțeleagă domeniul în care activează așa cum ți-ai dori.

În afara recenziilor pozitive, recenziile negative sau neutre pot, de asemenea, să îţi ofere indicii despre domeniile cu care agenția se luptă pentru a obține o imagine clară a activității lor.

Poți, de ce nu, să cauți recenzii aprofundate pe Google pentru a vedea ce spun alții cu care au interacţionat(inclusiv clienții lor anteriori) despre experiențele lor cu agenția.

4. Valori de bază similare și cultura companiei

Este esențial să cunoști valorile și cultura de bază ale companiei tale.

De ce? Pentru că este crucial să lucrezi cu o agenție de marketing online care prețuiește aceleași lucruri și funcționează într-un mediu similar.

Dacă faci acest lucru, te asiguri că acestea se potrivesc și funcționează bine cu echipa ta, pentru că în cele din urmă, o agenție este o extensie a afacerii pe care doreşți să o dezvolți. Alegerea unei agenții cu valorile și cultura potrivită este la fel de importantă ca și luarea în considerare a calității muncii lor.

Ultimul lucru pe care ţi l-ai dori este stresul de a lucra cu un grup de oameni care nu apreciază aceleași lucruri sau nu funcționează în același mod.

Poți arunca o privire sau chiar să cercetezi cuvintele și expresiile pe care le folosește o agenție pentru a descrie ceea ce face. Se aliniază acest lucru la valorile tale de bază și la rezultatele pe care le aștepți să le vezi?

Dacă nu, mergi la o agenție cu care să rezonezi și din acest punct de vedere.

5. Un site web bine conceput

Trebuie să te gândești la site-ul tău ca la o carte de vizită.

Cei mai buni specialiști în marketing digital știu cât de esențial este un site web bine conceput. Deci, dacă nu execută bine proiectul propriu(propriul lor website), de ce te-ai aștepta ca aceştia să ofere ceva mai bun pentru afacerea ta?

Acest lucru este valabil mai ales dacă oferă servicii de dezvoltare sau design de site-uri web.

Așadar, navighează prin site-ul lor și ascultă-ți instinctul. Dacă ai îndoieli în privința calității, este mai bine să treci la o agenție care înţelege ce e un design bun și oferă experiențe excepționale utilizatorilor.

6. Nu fac promisiuni ciudate

Tipul de rezultate pe care o agenție le promite pe site-ul ei web este un indiciu puternic despre cât de bine înțeleg mediul în care îşi desfaşoară activităţile.

De exemplu, oricine pretinde că îți deschide rapid drumul către primul loc de pe Google nu știe că SEO este atât o strategie de marketing pe termen lung. Sau că necesită o muncă continuă pentru a se menține.

Deci, probabil că nu este agenția pe care ar trebui să o contractezi pentru a-ți optimiza site-ul. Încearcă să acorzi o atenție deosebită cererilor și promisiunilor pe care le face. Asigură-te că se aliniază la ceea ce știți deja și aminteşte-ţi că promisiunile bizare sau aparent imposibile sunt un steag roșu imens.

Respectă agențiile de marketing digital care oferă transparență și promisiuni realiste.

7. Sunt ușor de contactat

Cele mai bune agenții de marketing online fac posibil ca potențialii clienți să le poată contacta cât mai ușor. Navigarea pe site-ul lor web ar trebui să fie accesibilă și nicidecum ca un labirint.

Într-o lume perfectă, informațiile lor de contact nu se află la mai mult de un click distanță, indiferent de pagina pe care te afli. Și oferă un îndemn clar la acțiune, astfel încât să știi ce să faci în continuare.

Mai mult, primul pas ar trebui să fie foarte clar. Probabil cel mai e ok e să completezi un formular de contact pentru mai multe informații urmând să fi contactat pentru o ofertă personalizată.

Dacă nu este evident sau dacă te străduiești să-ți dai seama cum funcționează lucrurile, poți lua deja în considerare alegerea unei agenții de marketing online care să simplifice procesul.

RAUL BUDUREAN
Brand Strategist & Fondator Icetech Arad

www.icetech.ro

Stiri asemanatoare

  • Marketingul digital

    Marketingul digital

    Vineri, 04 Decembrie, 2020 19:39

    41% dintre români își verifică mobilul de peste 200 de ori pe zi! Când nu suntem pe telefoane, foarte posibil să navigăm pe internet pe un laptop, să jucăm un joc multiplayer online, să viz ...

  • BLACK FRIDAY în Arad! Afacere la cheie, de vânzare!

    BLACK FRIDAY în Arad! Afacere la cheie, de vânzare!

    Vineri, 17 Noiembrie, 2017 12:13

    Poţi să ai şi tu afacerea ta cu doar 3000 euro! O afacere "la cheie" a fost scoasă la vânzare în Arad. Este vorba de ineditele mânere publicitare “bus handle” amplasate î ...

  • Afacere la cheie, de vânzare, în Arad!

    Afacere la cheie, de vânzare, în Arad!

    Luni, 09 Octombrie, 2017 19:05

    O afacere "la cheie" a fost scoasă de curând la vânzare în Arad. Este vorba de ineditele mânere publicitare “bus handle” amplasate în tramvaiele din Arad. Aceste mân ...


Gheorghe FALCĂ: „Marile investiții din România se realizează prin industria arădeană”

Miercuri, 28 Iulie, 2021 08:46

Gheorghe FALCĂ: „Marile investiții din România se realizează prin industria arădeană”

“Economia Aradului dovedește încă o dată că este bazată pe investiții puternice. Am fost în vizită la cea mai mare firmă de construcții metalice din Sud-Estul Europei, ...

Cosmin Mladin, presupusul cap al rețelei de traficanți s-a predat

Vineri, 23 Iulie, 2021 21:23

Cosmin Mladin, presupusul cap al rețelei de traficanți s-a predat

Liderii traficanților de țigări din Arad, Cosmin Mladin şi Daniel Copil, s-au predat la Tribunalul București. Cei doi sunt acuzați de constituirea unui grup infracțional organizat, contrab ...

Bilanţ Pandemie 26 iulie: 65% din cazurile noi la nivel national sunt înregistrate în 4 județe

Luni, 26 Iulie, 2021 15:35

Bilanţ Pandemie 26 iulie: 65% din cazurile noi la nivel national sunt înregistrate în 4 județe

La nivel national s-au înregistrat 84 de cazuri noi de personae infecate cu SARS – CoV – 2 (COVID – 19) în ultimele 24 de ore. 65% dintre ele sunt în 4 județe ...

Primăria Arad a demarat un program de monitorizare video a platformelor de colectare gunoi menajer

Miercuri, 28 Iulie, 2021 15:29

Primăria Arad a demarat un program de monitorizare video a platformelor de colectare gunoi menajer

     Primăria Municipiului Arad a demarat un proiect vizând monitorizarea video a platformelor gospodărești și a zonelor aparținând domeniului public unde sun ...

Noi măsuri de relaxare de la 1 august: Spectacole cu 75.000 de persoane, nunți cu 400 de participanți, competiții sportive cu tribunele pline

Miercuri, 28 Iulie, 2021 15:16

Noi măsuri de relaxare de la 1 august: Spectacole cu 75.000 de persoane, nunți cu 400 de participanți, competiții sportive cu tribunele pline

Comitetul Național pentru Situații de Urgență a adoptat, luni, Hotărârea numărul 50 prin care propune mai multe măsuri de relaxare începând cu data de 1 august, în ...

Călin Bibarț:"Continuăm acțiunea de dezinsecție pe domeniul public în municipiul Arad !"

Marti, 27 Iulie, 2021 18:20

Călin Bibarț:

Primăria Municipiului Arad prin intermediul operatorului specializat a  desfășurat o nouă acţiune de dezinsecţie pe domeniul public şi privat al Municipiului Arad, în cursul ser ...

O nouă acțiune de dezinsecție în municipiu, anunță primăria Arad

Luni, 19 Iulie, 2021 15:06

O nouă acțiune de dezinsecție în municipiu, anunță primăria Arad

Primăria Municipiului Arad prin intermediul operatorului specializat va  desfășura o nouă acţiune de dezinsecţie pe domeniul public şi privat al Municipiului Arad. Tratamentul se va a ...

Turnu și Vladimirescu fără curent la sfârșitul lunii

Marti, 27 Iulie, 2021 18:42

Turnu și Vladimirescu fără curent la sfârșitul lunii

E-Distribuţie Banat SA, Zona de Medie şi Joasă Tensiune ARAD a redus numărul întreruperilor programate pentru lucrările de reparaţii şi întreţinere instalaţii şi r ...

Programul activităţilor de la Arad prilejuite de sărbătorirea Zilei Imnului Naţional din 29.07.2021

Luni, 26 Iulie, 2021 20:01

Programul activităţilor de la Arad prilejuite de sărbătorirea Zilei Imnului Naţional din 29.07.2021

Ziua imnului se serbătoreste joi, 29 iulie, iar la Arad, locul de desfășurare a activităților prilejuite de Zilei Imnului Naţional  vor avea loc pe Platoul din fața Palatului Administ ...

Tractor cuprins de flăcări la Iratoșu

Miercuri, 28 Iulie, 2021 10:04

Tractor cuprins de flăcări la Iratoșu

Detașamentul de Pompieri Arad a intervenit marți în zonă localității Iratosu pentru stingerea unui incendiu ce se manifesta la un  tractor.   La sosirea echipajului de stin ...

Primăria Municipiului Arad continuă activitatea integrată de spălare cu detergent ecologic profesional a străzilor și trotuarelor din oraș

Vineri, 23 Iulie, 2021 17:43

Primăria Municipiului Arad continuă activitatea integrată de spălare cu detergent ecologic profesional a străzilor și trotuarelor din oraș

Primăria Municipiului Arad desfășoară o amplă acțiune de spălare și dezinfecție a suprafețelor din domeniul public al Municipiului Arad, cu spumă activă și substanțe certificate, pr ...

Întreruperi la energie electrică programate la Pâncota, Sagu și Nadăș

Marti, 20 Iulie, 2021 07:37

Întreruperi la energie electrică programate la Pâncota, Sagu și Nadăș

E-Distribuţie Banat SA, Zona de Medie şi Joasă Tensiune ARAD a redus numărul întreruperilor programate pentru lucrările de reparaţii şi întreţinere instalaţii şi r ...

Expoziție canină cu adopție la finele acestei săptămâni

Vineri, 23 Iulie, 2021 09:20

Expoziție canină cu adopție la finele acestei săptămâni

Primăria Municipiului Arad în parteneriat cu Societatea Gospodărirea Comunală Arad SA, vă invită sâmbătă, 24 iulie 2021, începând cu ora 10.00, la o expoziție cani ...

Raul Nica urcă pe scena de “La Băncuțe”

Vineri, 23 Iulie, 2021 18:23

Raul Nica urcă pe scena de “La Băncuțe”

Vești bune pentru iubitorii muzicii folk. Nici nu s-au stins bine ecourile Festivalului Folk Maris, că în această seară în Parcul Mihai Eminescu se va asculta... muzică folk! Pe ...

Rupt de beat a lovit un biciclist și a fugit de la fața locului

Luni, 19 Iulie, 2021 16:31

Rupt de beat a lovit un biciclist și a fugit de la fața locului

Polițiștii Biroului Rutier cercetează un bărbat de 34 de ani, din comuna Livada, care la data de 17 iulie a.c., ar fi condus un autoturism pe strada Banu Mărăcine, din municipiul Arad, iar ...

Deputatul Bîlcea face demersuri pentru reluarea lucrărilor la pasajul din Micălaca

Luni, 26 Iulie, 2021 20:32

Deputatul Bîlcea face demersuri pentru reluarea lucrărilor la pasajul din Micălaca

Finalizarea pasajului peste calea ferată în Micălaca este un obiectiv prioritar pentru Arad. Acesta este motivul pentru care deputatul PNL Sergiu Bîlcea face demersuri pentru urgent ...



{**}

Acest site foloseşte cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru mai multe detalii referitoare la cum folosim datele tale si la drepturile tale te invitam sa citesti: Politica de cookies sau/si Politica de Confidentialitate si apoi sa confirmi acordul tau.