Consiliul Județean Arad a demonstrat că poate schimba, cu fonduri europene, starea drumurilor județene!

Consiliul Județean Arad a demonstrat că poate schimba, cu fonduri europene, starea drumurilor județene!

Consiliul Județean Arad a demonstrat că poate schimba, cu fonduri europene, starea drumurilor județene!

Luni, 09 Noiembrie, 2020 15:22 Redactia LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Redactia LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Luni, 09 Noiembrie, 2020 15:22 Tiparire

Niciodată în ultimii 60 de ani nu s-au realizat lucrări atât de ample pe drumurile județene, ca în mandatul președintelui PNL al Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca, între anii 2016-2020! Peste 725 de milioane de lei au fost investiți în modernizarea a 444 km drumuri județene, din care 400 de milioane de lei din fonduri europene!

Consiliul Județean Arad are în lucru 13 șantiere majore pe drumurile județene. Cele mai mari sunt pe traseul dintre Arad și Moneasa, pe două rute:

Arad-Șiria-Pâncota și Bârsa-Sebiș-Moneasa; respectiv Pâncota-Târnova-Buteni și de acolo, prin Sebiș, se face joncțiunea cu drumul spre Moneasa. Sunt în lucru, la această oră, 200,95 km de drumuri județene. Pe unele dintre șantiere se fac ultimele finisaje înaintea recepționării lucrării.

 

De la 300 promiși, la 450 realizați!

Conducerea Consiliului Județean Arad a anunțat, în anul 2016, că va moderniza 300 km de drumuri județene. La vremea respectivă proiectul a fost catalogat drept „fantezist” și „populist” de adversarii politici și administrativi ai echipei de la Consiliul Județean. Iată, însă, că la finalul anului 2020 s-a ajuns la 450 km de drumuri județene modernizate și reabilitate! Această performanță administrativă a fost posibilă datorită unui cumul de factori:

-Consiliul Județean Arad are o strategie coerentă pentru modernizarea infrastructurii județului. Ca urmare a acestei strategii, până în anul 2025 se va moderniza cel puțin jumătate din rețeaua de drumuri județene și va fi în execuție drumul expres Arad-Oradea;

-Consiliul Județean Arad este unul dintre cele mai eficiente consilii județene din România, la atragerea fondurilor europene. Din cele 725 milioane de lei investite pentru infrastructura rutieră arădeană, 400 de milioane de lei sunt fonduri europene;

-Consiliul Județean Arad are o echipă de specialiști care implementează proiectele câștigate, și din punct de vedere tehnic și logistic.

Astfel, chiar începând cu toamna anului 2016, toate cele cinci direcții ale Consiliului Județean au colaborat pentru realizarea acestor proiecte – Direcția Tehnică și de Investiții, Direcția Programe de Dezvoltare, Arhitectul Șef, Direcția de Strategii, Administrație Publică și Comunicare, Direcția Economică;

-Consiliul Județean Arad a îndrăznit ceea ce alte consilii județene nu au avut curajul să facă: să pună la lucru funcționarii, să îi scoată din birouri și să îi trimită pe teren, să pună presiune pe toate direcțiile de specialitate pentru implementarea administrativă a proiectelor generate de politicienii care au candidat la conducerea Consiliului Județean cu un program ambițios. La nivelul Direcției Tehnice s-a format o echipă de control de 15 persoane, completată de Corpul de Control al Președintelui Consiliului Județean Arad, care au realizat zilnic verificări pe șantierele în lucru.

Aceste elemente sunt integrate în viziunea și modul de lucru al conducerii Consiliului Județean Arad, în domeniul infrastructurii rutiere județene. Această viziune a fost premiată în decembrie 2019, la Cluj-Napoca, la Gala Administrației din România, proiectul arădean de modernizare de drumuri fiind considerat cel mai amplu din România.

Despre piedici și greutăți

Birocrația a fost principalul factor de întârziere a lucrărilor pe drumurile județene. Din cauza procedurilor greoaie de la București și a funcționarilor care au lăsat dosarele în așteptare, unele lucrări au început cu peste 1000 de zile de la depunerea documentației (Pâncota-Târnova-Buteni) sau chiar cu peste 1300 de zile (Arad-Horia-Șiria).

Acest lucru a provocat nemulțumirea arădenilor. Un alt factor care a întârziat foarte mult aceste lucrări îl reprezintă problemele legislative. Legea dă posibilitatea oricărei firme care participă la o licitație să conteste și astfel să blocheze orice licitație, fie că este vorba de atribuirea studiilor de fezabilitate, a documentației tehnice de proiectare sau a executării lucrării. Concret, după atribuirea lucrării sau a serviciului, ofertantul pierzător poate depune contestație în termen de 10 zile (respectiv 6 zile pentru procedurile simplificate). Contestația este judecată de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor, în termen de 10 zile, cu posibilitatea prelungirii cu încă 10 (prelungire care nu este adusă la cunoștința autorității contractante, în cazul nostru Consiliul Județean Arad). După decizia Consiliului, există un nou termen de 10 zile lucrătoare, în care aceasta poate fi contestată la Curtea de Apel Timișoara. Termenul de judecare a dosarului la Curtea de Apel este de 45 de zile. Dacă se constată că petentul care a contestat licitația nu a avut dreptate, atunci rămân în vigoare deciziile date de Consiliul Județean Arad. Dacă se constată că a avut dreptate, se reiau procedurile de licitație și există posibilitatea ca noua licitație să fie iar contestată.

O soluție – covoarele asfaltice

Administrația PNL a realizat covoare asfaltice în aprox. 40 de localități din județul Arad! Pe lângă marile drumuri județene intrate în modernizare, conducerea Consiliului Județean Arad a găsit soluția pentru repararea rapidă și eficientă a unor drumuri județene cu trafic nu foarte intens, unele dintre ele nereparate de zeci de ani! Începând cu anul 2018, au intrat în lucru aprox. 120 km de drumuri județene pe care s-au realizat COVOARE ASFALTICE, în aprox. 40 de localități din județ! Covoarele asfaltice leagă între ele sate și comune, dar se realizează și în interiorul comunelor, acolo unde acestea sunt traversate de tronsoane de drum județean. „Am procedat astfel pentru că este soluția cea mai bună să ajungem cu asfalt nou și în localitățile mici, aflate la mare distanță de municipiu sau de drumurile naționale, de autostradă și drumurile europene. Am considerat că și acești arădeni merită să circule pe drumuri bune, iar în următorii patru ani vom continua să realizăm covoare asfaltice și între alte localități din județ. Lucrările au garanție de trei ani, iar dacă vor exista probleme în acești trei ani, ele vor fi remediate din banii constructorului”, a declarat președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca.

Ce urmează?

Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad, a prezentat deja marile proiecte de infrastructură care vor fi pe agenda publică în următorii patru ani. În total, se va ajunge la 691,6 km!

1.Drumul expres Arad-Oradea, pe o lungime de 134 km, cu o valoarea estimată la 1 miliard de euro;

2.Ultima porțiune din Centura Aradului, cu pod nou peste Mureș (la Fîntînele) și pasaj peste calea ferată (la Vladimirescu), în valoare estimată la 48,3 milioane euro;

3. Modernizarea rețelei rutiere în zona de nord a județului Arad (Mișca-Apateu-Berechiu) - valoare estimată la 45 de milioane de euro;

4.Finalizarea rețelei de drumuri transfrontaliere, cu o porțiune de centură pentru orașul Chișineu Criș și cu centură ocolitoare pentru orașul Curtici, în valoare estimată de 13,8 milioane euro;

5.Varianta ocolitoare a municipiul Arad Nord-Est (Zimand Cuz - Horia - Vladimirescu), cu valoarea estimată la 20 de milioane euro;

6. Modernizarea DJ 708A Bârzava (DN 7) - Nadăș – Tauț, valoare estimată la 20 milioane euro;

7. Centura ocolitoare a Orașului Lipova – legătura DN 7 –A1  - valoare estimată la 45 milioane euro.

 

„Câte putem face dacă suntem lăsați să muncim...”

Președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca, susține că investițiile în drumuri înseamnă dezvoltare.

Pe de o parte, firmele locale sunt plătite cu fonduri europene, iar o parte din câștigul lor se întoarce în bugetul Aradului sub formă de impozite și taxe, din care se pot finanța noi lucrări.

Pe de altă parte, investitorii caută să se stabilească în localități care sunt conectate la municipiu și la graniță cu drumuri cât mai bune. În al treilea rând, trebuie să avem în vedere siguranța circulației pe drumurile județene.

„Împreună cu colegul meu, Sergiu Bîlcea, la vremea respectivă vicepreședinte al Consiliului Județean Arad, am început aceste investiții. Am pornit de la o dorință, am realizat o strategie și am constatat că putem face mai mult decât ne-am propus. Sper ca Sergiu să ajungă în Parlamentul României și să susțină de la București pe mai departe proiectele Aradului, pentru că avem nevoie de parlamentari pricepuți, de oameni de acțiune care să colaboreze de la București cu administrațiile locale, să cunoască problemele din teritoriu și să pună umărul la rezolvarea lor. În următorii patru ani aștept schimbarea Legii Achizițiilor Publice, care ne-a blocat și ne-a pus bețe în roate, așa cum aștept ca fiecare lege care se va elabora să fie în ajutorul administrațiilor locale, și nu împotriva lor. Noi am avut performanțe și în condiții ostile, vă dați seama câte putem face dacă suntem lăsați să muncim” – a declarat Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad.



Niciodată în ultimii 60 de ani nu s-au realizat lucrări atât de ample pe drumurile județene, ca în mandatul președintelui PNL al Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca, între anii 2016-2020! Peste 725 de milioane de lei au fost investiți în modernizarea a 444 km drumuri județene, din care 400 de milioane de lei din fonduri europene!

Consiliul Județean Arad are în lucru 13 șantiere majore pe drumurile județene. Cele mai mari sunt pe traseul dintre Arad și Moneasa, pe două rute:

Arad-Șiria-Pâncota și Bârsa-Sebiș-Moneasa; respectiv Pâncota-Târnova-Buteni și de acolo, prin Sebiș, se face joncțiunea cu drumul spre Moneasa. Sunt în lucru, la această oră, 200,95 km de drumuri județene. Pe unele dintre șantiere se fac ultimele finisaje înaintea recepționării lucrării.

 

De la 300 promiși, la 450 realizați!

Conducerea Consiliului Județean Arad a anunțat, în anul 2016, că va moderniza 300 km de drumuri județene. La vremea respectivă proiectul a fost catalogat drept „fantezist” și „populist” de adversarii politici și administrativi ai echipei de la Consiliul Județean. Iată, însă, că la finalul anului 2020 s-a ajuns la 450 km de drumuri județene modernizate și reabilitate! Această performanță administrativă a fost posibilă datorită unui cumul de factori:

-Consiliul Județean Arad are o strategie coerentă pentru modernizarea infrastructurii județului. Ca urmare a acestei strategii, până în anul 2025 se va moderniza cel puțin jumătate din rețeaua de drumuri județene și va fi în execuție drumul expres Arad-Oradea;

-Consiliul Județean Arad este unul dintre cele mai eficiente consilii județene din România, la atragerea fondurilor europene. Din cele 725 milioane de lei investite pentru infrastructura rutieră arădeană, 400 de milioane de lei sunt fonduri europene;

-Consiliul Județean Arad are o echipă de specialiști care implementează proiectele câștigate, și din punct de vedere tehnic și logistic.

Astfel, chiar începând cu toamna anului 2016, toate cele cinci direcții ale Consiliului Județean au colaborat pentru realizarea acestor proiecte – Direcția Tehnică și de Investiții, Direcția Programe de Dezvoltare, Arhitectul Șef, Direcția de Strategii, Administrație Publică și Comunicare, Direcția Economică;

-Consiliul Județean Arad a îndrăznit ceea ce alte consilii județene nu au avut curajul să facă: să pună la lucru funcționarii, să îi scoată din birouri și să îi trimită pe teren, să pună presiune pe toate direcțiile de specialitate pentru implementarea administrativă a proiectelor generate de politicienii care au candidat la conducerea Consiliului Județean cu un program ambițios. La nivelul Direcției Tehnice s-a format o echipă de control de 15 persoane, completată de Corpul de Control al Președintelui Consiliului Județean Arad, care au realizat zilnic verificări pe șantierele în lucru.

Aceste elemente sunt integrate în viziunea și modul de lucru al conducerii Consiliului Județean Arad, în domeniul infrastructurii rutiere județene. Această viziune a fost premiată în decembrie 2019, la Cluj-Napoca, la Gala Administrației din România, proiectul arădean de modernizare de drumuri fiind considerat cel mai amplu din România.

Despre piedici și greutăți

Birocrația a fost principalul factor de întârziere a lucrărilor pe drumurile județene. Din cauza procedurilor greoaie de la București și a funcționarilor care au lăsat dosarele în așteptare, unele lucrări au început cu peste 1000 de zile de la depunerea documentației (Pâncota-Târnova-Buteni) sau chiar cu peste 1300 de zile (Arad-Horia-Șiria).

Acest lucru a provocat nemulțumirea arădenilor. Un alt factor care a întârziat foarte mult aceste lucrări îl reprezintă problemele legislative. Legea dă posibilitatea oricărei firme care participă la o licitație să conteste și astfel să blocheze orice licitație, fie că este vorba de atribuirea studiilor de fezabilitate, a documentației tehnice de proiectare sau a executării lucrării. Concret, după atribuirea lucrării sau a serviciului, ofertantul pierzător poate depune contestație în termen de 10 zile (respectiv 6 zile pentru procedurile simplificate). Contestația este judecată de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor, în termen de 10 zile, cu posibilitatea prelungirii cu încă 10 (prelungire care nu este adusă la cunoștința autorității contractante, în cazul nostru Consiliul Județean Arad). După decizia Consiliului, există un nou termen de 10 zile lucrătoare, în care aceasta poate fi contestată la Curtea de Apel Timișoara. Termenul de judecare a dosarului la Curtea de Apel este de 45 de zile. Dacă se constată că petentul care a contestat licitația nu a avut dreptate, atunci rămân în vigoare deciziile date de Consiliul Județean Arad. Dacă se constată că a avut dreptate, se reiau procedurile de licitație și există posibilitatea ca noua licitație să fie iar contestată.

O soluție – covoarele asfaltice

Administrația PNL a realizat covoare asfaltice în aprox. 40 de localități din județul Arad! Pe lângă marile drumuri județene intrate în modernizare, conducerea Consiliului Județean Arad a găsit soluția pentru repararea rapidă și eficientă a unor drumuri județene cu trafic nu foarte intens, unele dintre ele nereparate de zeci de ani! Începând cu anul 2018, au intrat în lucru aprox. 120 km de drumuri județene pe care s-au realizat COVOARE ASFALTICE, în aprox. 40 de localități din județ! Covoarele asfaltice leagă între ele sate și comune, dar se realizează și în interiorul comunelor, acolo unde acestea sunt traversate de tronsoane de drum județean. „Am procedat astfel pentru că este soluția cea mai bună să ajungem cu asfalt nou și în localitățile mici, aflate la mare distanță de municipiu sau de drumurile naționale, de autostradă și drumurile europene. Am considerat că și acești arădeni merită să circule pe drumuri bune, iar în următorii patru ani vom continua să realizăm covoare asfaltice și între alte localități din județ. Lucrările au garanție de trei ani, iar dacă vor exista probleme în acești trei ani, ele vor fi remediate din banii constructorului”, a declarat președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca.

Ce urmează?

Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad, a prezentat deja marile proiecte de infrastructură care vor fi pe agenda publică în următorii patru ani. În total, se va ajunge la 691,6 km!

1.Drumul expres Arad-Oradea, pe o lungime de 134 km, cu o valoarea estimată la 1 miliard de euro;

2.Ultima porțiune din Centura Aradului, cu pod nou peste Mureș (la Fîntînele) și pasaj peste calea ferată (la Vladimirescu), în valoare estimată la 48,3 milioane euro;

3. Modernizarea rețelei rutiere în zona de nord a județului Arad (Mișca-Apateu-Berechiu) - valoare estimată la 45 de milioane de euro;

4.Finalizarea rețelei de drumuri transfrontaliere, cu o porțiune de centură pentru orașul Chișineu Criș și cu centură ocolitoare pentru orașul Curtici, în valoare estimată de 13,8 milioane euro;

5.Varianta ocolitoare a municipiul Arad Nord-Est (Zimand Cuz - Horia - Vladimirescu), cu valoarea estimată la 20 de milioane euro;

6. Modernizarea DJ 708A Bârzava (DN 7) - Nadăș – Tauț, valoare estimată la 20 milioane euro;

7. Centura ocolitoare a Orașului Lipova – legătura DN 7 –A1  - valoare estimată la 45 milioane euro.

 

„Câte putem face dacă suntem lăsați să muncim...”

Președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca, susține că investițiile în drumuri înseamnă dezvoltare.

Pe de o parte, firmele locale sunt plătite cu fonduri europene, iar o parte din câștigul lor se întoarce în bugetul Aradului sub formă de impozite și taxe, din care se pot finanța noi lucrări.

Pe de altă parte, investitorii caută să se stabilească în localități care sunt conectate la municipiu și la graniță cu drumuri cât mai bune. În al treilea rând, trebuie să avem în vedere siguranța circulației pe drumurile județene.

„Împreună cu colegul meu, Sergiu Bîlcea, la vremea respectivă vicepreședinte al Consiliului Județean Arad, am început aceste investiții. Am pornit de la o dorință, am realizat o strategie și am constatat că putem face mai mult decât ne-am propus. Sper ca Sergiu să ajungă în Parlamentul României și să susțină de la București pe mai departe proiectele Aradului, pentru că avem nevoie de parlamentari pricepuți, de oameni de acțiune care să colaboreze de la București cu administrațiile locale, să cunoască problemele din teritoriu și să pună umărul la rezolvarea lor. În următorii patru ani aștept schimbarea Legii Achizițiilor Publice, care ne-a blocat și ne-a pus bețe în roate, așa cum aștept ca fiecare lege care se va elabora să fie în ajutorul administrațiilor locale, și nu împotriva lor. Noi am avut performanțe și în condiții ostile, vă dați seama câte putem face dacă suntem lăsați să muncim” – a declarat Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad.



Stiri asemanatoare

Symphonic Experience - un eveniment premium, cu monștri sacri ai muzicii românești, așteptat de arădeni de 30 de ani

Vineri, 05 August, 2022 17:01

Symphonic Experience - un eveniment premium, cu monștri sacri ai muzicii românești, așteptat de arădeni de 30 de ani

Astăzi, 5 august, în conferința de presă primarul Călin Bibarț, împreună cu organizatorii Symphonic Experience au anunțat detaliile evenimentului care va avea loc în peri ...

S-a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate al Radioterapiei noului spital oncologic

Vineri, 05 August, 2022 18:46

S-a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate al Radioterapiei noului spital oncologic

Președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca, a semnat astăzi contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate în vederea construirii compartimentului de Radioterapie, car ...

Zile cu temperaturi ridicate! COD GALBEN în județul Arad până marți

Sambata, 06 August, 2022 12:15

Zile cu temperaturi ridicate! COD GALBEN în județul Arad până marți

Urmează zile cu temperaturi ridicate! COD GALBEN în județul Arad în intervalul 6-9 august.   În următoarele zile, valul de căldură se va extinde și va persista, dis ...

Jurnal de expediție - După 8 zile de așteptare la granița cu Mauritania, au început marea încercare de a traversa deșertul Sahara

Sambata, 06 August, 2022 14:30

Jurnal de expediție - După 8 zile de așteptare la granița cu Mauritania, au început marea încercare de a traversa deșertul Sahara

După opt zile de așteptare în orașul de graniță algerian Tindouf, pentru  rezolvarea permiselor de trecere în Mauritania, Adi și Alecsandra au reușit să îndeplineas ...

Razie de amploare ale polițiștilor în Arad pentru combaterea cerșetoriei și a vagabondajului

Vineri, 05 August, 2022 09:54

Razie de amploare ale polițiștilor în Arad pentru combaterea cerșetoriei și a vagabondajului

Joi, 04 august a.c., în intervalul orar 8.30-11.30, 16.30-18.30, polițiștii arădeni împreună cu jandarmi și reprezentanți ai Direcției Generale Poliție Locală Arad au desfă ...

Jurnalistul arădean Ioan Weisl a murit la 68 de ani, din cauza unei boli

Sambata, 06 August, 2022 09:31

Jurnalistul arădean Ioan Weisl a murit la 68 de ani, din cauza unei boli

Ioan Weisl a murit vineri, 5 august, la vârsta de 68 de ani din cauza uneii boli necruțătoare.   De profesie inginer, Ioan Weisl a lucrat în administrația arădeană (la Pre ...

Start la Zilele Aradului 2022

Miercuri, 03 August, 2022 15:59

Start la Zilele Aradului 2022

Astăzi, 03 august, în cadrul conferinței de presă, primarul municipiului, Călin Bibarț, împreună cu directorul C.M.C.A., Dana Andreica, au anunțat evenimentele care vor avea lo ...

Un palat din centrul Aradului cumpărat de Consiliul Județean, va fi transformat în muzeu

Vineri, 05 August, 2022 18:24

Un palat din centrul Aradului cumpărat de Consiliul Județean, va 
 fi transformat în muzeu

Consiliul Județean Arad a preluat astăzi, oficial, un palat de pe strada Unirii, din municipiu. Clădirea a aparținut Universității de Vest „Vasile Goldiș”. Aici a funcționat F ...

Față nouă pentru scuarul din proximitatea Tribunalului Arad

Vineri, 05 August, 2022 16:10

Față nouă pentru scuarul din proximitatea Tribunalului Arad

Asociația Rubio Pro Copilărie Pro Viață cu sprijinul Primăriei municipiului va crea o nouă imagine scuarului din proximitatea Tribunalului Arad.   Lucrarea de artă propusă &ic ...

Atletul Mihai Motorca a primit diploma „Arădeni cu care ne mândrim”

Miercuri, 03 August, 2022 13:23

Atletul Mihai Motorca a primit diploma „Arădeni cu care ne mândrim”

Arădeanul Mihai Damian Motorca a câștigat medalia de bronz la Campionatele Europene de Under-18 de la Ierusalim (Israel), în proba de aruncarea discului. Performanța deosebită a f ...

Primul laborator de extragere secundară a cocainei descoperit în Bihor. Cocaina era extrasă din cafea

Marti, 12 Iulie, 2022 12:13

Primul laborator de extragere secundară a cocainei descoperit în Bihor. Cocaina era extrasă din cafea

Poliția Română și DIICOT au anunțat, marți dimineață, că a fost identificat primul laborator de extragere secundară a cocainei, în Bihor, într-o cabană izolată,  ...

Refoma învăţământului este o prioritate pentru guvernare

Vineri, 05 August, 2022 15:48

Refoma învăţământului este o prioritate pentru guvernare

Specialiştii PNL în educaţie au organizat o conferinţă de presă în care au prezentat stadiul dezbaterii cu privire la reforma sistemului de învăţământ. Inspectorul ...

A crezut că Șimandul este pistă de curse, polițiștii l-au lăsat fără carnet 150 de zile și are de plătit o amendă de 3045 de lei

Duminica, 31 Iulie, 2022 16:46

A crezut că Șimandul este pistă de curse, polițiștii l-au lăsat fără carnet 150 de zile și are de plătit o amendă de 3045 de lei

În dimineața zilei de 31 iulie a.c., polițiștii Serviciului Rutier au depistat un bărbat de 32 de ani, din localitatea Beiuș, județul Bihor care conducea un autoturism pe D.N.79, &ici ...

Iustin Cionca: „Zona metropolitană Arad a fost definită cu 24 de orașe și comune din jurul municipiului”

Vineri, 05 August, 2022 15:34

Iustin Cionca: „Zona metropolitană Arad a fost definită cu 24 de orașe și comune din jurul municipiului”

Zona metropolitană Arad cuprinde un număr de 24 de comune, respectiv orașe, alături de municipiul Arad. Așa prevede Legea nr. 246 din 20 iulie 2022 privind zonele metropolitane, publicată & ...

Alte 7 victime pe ”drumul expres” Arad-Horia-Șiria. Deși patrulează non-stop, Poliția pare neputincioasă pe această șosea

Joi, 04 August, 2022 20:25

Alte 7 victime pe ”drumul expres” Arad-Horia-Șiria. Deși patrulează non-stop, Poliția pare neputincioasă pe această șosea

În această seară, 4 august, în jurul orei 19:00, pompierii arădeni au fost solicitați să intervină pentru gestionarea unei situații de urgență, generată de producerea unui a ...



{**}

Acest site foloseşte cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru mai multe detalii referitoare la cum folosim datele tale si la drepturile tale te invitam sa citesti: Politica de cookies sau/si Politica de Confidentialitate si apoi sa confirmi acordul tau.