Consiliul Județean Arad a demonstrat că poate schimba, cu fonduri europene, starea drumurilor județene!
Consiliul Județean Arad a demonstrat că poate schimba, cu fonduri europene, starea drumurilor județene!

Consiliul Județean Arad a demonstrat că poate schimba, cu fonduri europene, starea drumurilor județene!

Luni, 09 Noiembrie, 2020 15:22 Redactia LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Redactia LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Luni, 09 Noiembrie, 2020 15:22 Tiparire

Niciodată în ultimii 60 de ani nu s-au realizat lucrări atât de ample pe drumurile județene, ca în mandatul președintelui PNL al Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca, între anii 2016-2020! Peste 725 de milioane de lei au fost investiți în modernizarea a 444 km drumuri județene, din care 400 de milioane de lei din fonduri europene!

Consiliul Județean Arad are în lucru 13 șantiere majore pe drumurile județene. Cele mai mari sunt pe traseul dintre Arad și Moneasa, pe două rute:

Arad-Șiria-Pâncota și Bârsa-Sebiș-Moneasa; respectiv Pâncota-Târnova-Buteni și de acolo, prin Sebiș, se face joncțiunea cu drumul spre Moneasa. Sunt în lucru, la această oră, 200,95 km de drumuri județene. Pe unele dintre șantiere se fac ultimele finisaje înaintea recepționării lucrării.

 

De la 300 promiși, la 450 realizați!

Conducerea Consiliului Județean Arad a anunțat, în anul 2016, că va moderniza 300 km de drumuri județene. La vremea respectivă proiectul a fost catalogat drept „fantezist” și „populist” de adversarii politici și administrativi ai echipei de la Consiliul Județean. Iată, însă, că la finalul anului 2020 s-a ajuns la 450 km de drumuri județene modernizate și reabilitate! Această performanță administrativă a fost posibilă datorită unui cumul de factori:

-Consiliul Județean Arad are o strategie coerentă pentru modernizarea infrastructurii județului. Ca urmare a acestei strategii, până în anul 2025 se va moderniza cel puțin jumătate din rețeaua de drumuri județene și va fi în execuție drumul expres Arad-Oradea;

-Consiliul Județean Arad este unul dintre cele mai eficiente consilii județene din România, la atragerea fondurilor europene. Din cele 725 milioane de lei investite pentru infrastructura rutieră arădeană, 400 de milioane de lei sunt fonduri europene;

-Consiliul Județean Arad are o echipă de specialiști care implementează proiectele câștigate, și din punct de vedere tehnic și logistic.

Astfel, chiar începând cu toamna anului 2016, toate cele cinci direcții ale Consiliului Județean au colaborat pentru realizarea acestor proiecte – Direcția Tehnică și de Investiții, Direcția Programe de Dezvoltare, Arhitectul Șef, Direcția de Strategii, Administrație Publică și Comunicare, Direcția Economică;

-Consiliul Județean Arad a îndrăznit ceea ce alte consilii județene nu au avut curajul să facă: să pună la lucru funcționarii, să îi scoată din birouri și să îi trimită pe teren, să pună presiune pe toate direcțiile de specialitate pentru implementarea administrativă a proiectelor generate de politicienii care au candidat la conducerea Consiliului Județean cu un program ambițios. La nivelul Direcției Tehnice s-a format o echipă de control de 15 persoane, completată de Corpul de Control al Președintelui Consiliului Județean Arad, care au realizat zilnic verificări pe șantierele în lucru.

Aceste elemente sunt integrate în viziunea și modul de lucru al conducerii Consiliului Județean Arad, în domeniul infrastructurii rutiere județene. Această viziune a fost premiată în decembrie 2019, la Cluj-Napoca, la Gala Administrației din România, proiectul arădean de modernizare de drumuri fiind considerat cel mai amplu din România.

Despre piedici și greutăți

Birocrația a fost principalul factor de întârziere a lucrărilor pe drumurile județene. Din cauza procedurilor greoaie de la București și a funcționarilor care au lăsat dosarele în așteptare, unele lucrări au început cu peste 1000 de zile de la depunerea documentației (Pâncota-Târnova-Buteni) sau chiar cu peste 1300 de zile (Arad-Horia-Șiria).

Acest lucru a provocat nemulțumirea arădenilor. Un alt factor care a întârziat foarte mult aceste lucrări îl reprezintă problemele legislative. Legea dă posibilitatea oricărei firme care participă la o licitație să conteste și astfel să blocheze orice licitație, fie că este vorba de atribuirea studiilor de fezabilitate, a documentației tehnice de proiectare sau a executării lucrării. Concret, după atribuirea lucrării sau a serviciului, ofertantul pierzător poate depune contestație în termen de 10 zile (respectiv 6 zile pentru procedurile simplificate). Contestația este judecată de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor, în termen de 10 zile, cu posibilitatea prelungirii cu încă 10 (prelungire care nu este adusă la cunoștința autorității contractante, în cazul nostru Consiliul Județean Arad). După decizia Consiliului, există un nou termen de 10 zile lucrătoare, în care aceasta poate fi contestată la Curtea de Apel Timișoara. Termenul de judecare a dosarului la Curtea de Apel este de 45 de zile. Dacă se constată că petentul care a contestat licitația nu a avut dreptate, atunci rămân în vigoare deciziile date de Consiliul Județean Arad. Dacă se constată că a avut dreptate, se reiau procedurile de licitație și există posibilitatea ca noua licitație să fie iar contestată.

O soluție – covoarele asfaltice

Administrația PNL a realizat covoare asfaltice în aprox. 40 de localități din județul Arad! Pe lângă marile drumuri județene intrate în modernizare, conducerea Consiliului Județean Arad a găsit soluția pentru repararea rapidă și eficientă a unor drumuri județene cu trafic nu foarte intens, unele dintre ele nereparate de zeci de ani! Începând cu anul 2018, au intrat în lucru aprox. 120 km de drumuri județene pe care s-au realizat COVOARE ASFALTICE, în aprox. 40 de localități din județ! Covoarele asfaltice leagă între ele sate și comune, dar se realizează și în interiorul comunelor, acolo unde acestea sunt traversate de tronsoane de drum județean. „Am procedat astfel pentru că este soluția cea mai bună să ajungem cu asfalt nou și în localitățile mici, aflate la mare distanță de municipiu sau de drumurile naționale, de autostradă și drumurile europene. Am considerat că și acești arădeni merită să circule pe drumuri bune, iar în următorii patru ani vom continua să realizăm covoare asfaltice și între alte localități din județ. Lucrările au garanție de trei ani, iar dacă vor exista probleme în acești trei ani, ele vor fi remediate din banii constructorului”, a declarat președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca.

Ce urmează?

Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad, a prezentat deja marile proiecte de infrastructură care vor fi pe agenda publică în următorii patru ani. În total, se va ajunge la 691,6 km!

1.Drumul expres Arad-Oradea, pe o lungime de 134 km, cu o valoarea estimată la 1 miliard de euro;

2.Ultima porțiune din Centura Aradului, cu pod nou peste Mureș (la Fîntînele) și pasaj peste calea ferată (la Vladimirescu), în valoare estimată la 48,3 milioane euro;

3. Modernizarea rețelei rutiere în zona de nord a județului Arad (Mișca-Apateu-Berechiu) - valoare estimată la 45 de milioane de euro;

4.Finalizarea rețelei de drumuri transfrontaliere, cu o porțiune de centură pentru orașul Chișineu Criș și cu centură ocolitoare pentru orașul Curtici, în valoare estimată de 13,8 milioane euro;

5.Varianta ocolitoare a municipiul Arad Nord-Est (Zimand Cuz - Horia - Vladimirescu), cu valoarea estimată la 20 de milioane euro;

6. Modernizarea DJ 708A Bârzava (DN 7) - Nadăș – Tauț, valoare estimată la 20 milioane euro;

7. Centura ocolitoare a Orașului Lipova – legătura DN 7 –A1  - valoare estimată la 45 milioane euro.

 

„Câte putem face dacă suntem lăsați să muncim...”

Președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca, susține că investițiile în drumuri înseamnă dezvoltare.

Pe de o parte, firmele locale sunt plătite cu fonduri europene, iar o parte din câștigul lor se întoarce în bugetul Aradului sub formă de impozite și taxe, din care se pot finanța noi lucrări.

Pe de altă parte, investitorii caută să se stabilească în localități care sunt conectate la municipiu și la graniță cu drumuri cât mai bune. În al treilea rând, trebuie să avem în vedere siguranța circulației pe drumurile județene.

„Împreună cu colegul meu, Sergiu Bîlcea, la vremea respectivă vicepreședinte al Consiliului Județean Arad, am început aceste investiții. Am pornit de la o dorință, am realizat o strategie și am constatat că putem face mai mult decât ne-am propus. Sper ca Sergiu să ajungă în Parlamentul României și să susțină de la București pe mai departe proiectele Aradului, pentru că avem nevoie de parlamentari pricepuți, de oameni de acțiune care să colaboreze de la București cu administrațiile locale, să cunoască problemele din teritoriu și să pună umărul la rezolvarea lor. În următorii patru ani aștept schimbarea Legii Achizițiilor Publice, care ne-a blocat și ne-a pus bețe în roate, așa cum aștept ca fiecare lege care se va elabora să fie în ajutorul administrațiilor locale, și nu împotriva lor. Noi am avut performanțe și în condiții ostile, vă dați seama câte putem face dacă suntem lăsați să muncim” – a declarat Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad.



Niciodată în ultimii 60 de ani nu s-au realizat lucrări atât de ample pe drumurile județene, ca în mandatul președintelui PNL al Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca, între anii 2016-2020! Peste 725 de milioane de lei au fost investiți în modernizarea a 444 km drumuri județene, din care 400 de milioane de lei din fonduri europene!

Consiliul Județean Arad are în lucru 13 șantiere majore pe drumurile județene. Cele mai mari sunt pe traseul dintre Arad și Moneasa, pe două rute:

Arad-Șiria-Pâncota și Bârsa-Sebiș-Moneasa; respectiv Pâncota-Târnova-Buteni și de acolo, prin Sebiș, se face joncțiunea cu drumul spre Moneasa. Sunt în lucru, la această oră, 200,95 km de drumuri județene. Pe unele dintre șantiere se fac ultimele finisaje înaintea recepționării lucrării.

 

De la 300 promiși, la 450 realizați!

Conducerea Consiliului Județean Arad a anunțat, în anul 2016, că va moderniza 300 km de drumuri județene. La vremea respectivă proiectul a fost catalogat drept „fantezist” și „populist” de adversarii politici și administrativi ai echipei de la Consiliul Județean. Iată, însă, că la finalul anului 2020 s-a ajuns la 450 km de drumuri județene modernizate și reabilitate! Această performanță administrativă a fost posibilă datorită unui cumul de factori:

-Consiliul Județean Arad are o strategie coerentă pentru modernizarea infrastructurii județului. Ca urmare a acestei strategii, până în anul 2025 se va moderniza cel puțin jumătate din rețeaua de drumuri județene și va fi în execuție drumul expres Arad-Oradea;

-Consiliul Județean Arad este unul dintre cele mai eficiente consilii județene din România, la atragerea fondurilor europene. Din cele 725 milioane de lei investite pentru infrastructura rutieră arădeană, 400 de milioane de lei sunt fonduri europene;

-Consiliul Județean Arad are o echipă de specialiști care implementează proiectele câștigate, și din punct de vedere tehnic și logistic.

Astfel, chiar începând cu toamna anului 2016, toate cele cinci direcții ale Consiliului Județean au colaborat pentru realizarea acestor proiecte – Direcția Tehnică și de Investiții, Direcția Programe de Dezvoltare, Arhitectul Șef, Direcția de Strategii, Administrație Publică și Comunicare, Direcția Economică;

-Consiliul Județean Arad a îndrăznit ceea ce alte consilii județene nu au avut curajul să facă: să pună la lucru funcționarii, să îi scoată din birouri și să îi trimită pe teren, să pună presiune pe toate direcțiile de specialitate pentru implementarea administrativă a proiectelor generate de politicienii care au candidat la conducerea Consiliului Județean cu un program ambițios. La nivelul Direcției Tehnice s-a format o echipă de control de 15 persoane, completată de Corpul de Control al Președintelui Consiliului Județean Arad, care au realizat zilnic verificări pe șantierele în lucru.

Aceste elemente sunt integrate în viziunea și modul de lucru al conducerii Consiliului Județean Arad, în domeniul infrastructurii rutiere județene. Această viziune a fost premiată în decembrie 2019, la Cluj-Napoca, la Gala Administrației din România, proiectul arădean de modernizare de drumuri fiind considerat cel mai amplu din România.

Despre piedici și greutăți

Birocrația a fost principalul factor de întârziere a lucrărilor pe drumurile județene. Din cauza procedurilor greoaie de la București și a funcționarilor care au lăsat dosarele în așteptare, unele lucrări au început cu peste 1000 de zile de la depunerea documentației (Pâncota-Târnova-Buteni) sau chiar cu peste 1300 de zile (Arad-Horia-Șiria).

Acest lucru a provocat nemulțumirea arădenilor. Un alt factor care a întârziat foarte mult aceste lucrări îl reprezintă problemele legislative. Legea dă posibilitatea oricărei firme care participă la o licitație să conteste și astfel să blocheze orice licitație, fie că este vorba de atribuirea studiilor de fezabilitate, a documentației tehnice de proiectare sau a executării lucrării. Concret, după atribuirea lucrării sau a serviciului, ofertantul pierzător poate depune contestație în termen de 10 zile (respectiv 6 zile pentru procedurile simplificate). Contestația este judecată de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor, în termen de 10 zile, cu posibilitatea prelungirii cu încă 10 (prelungire care nu este adusă la cunoștința autorității contractante, în cazul nostru Consiliul Județean Arad). După decizia Consiliului, există un nou termen de 10 zile lucrătoare, în care aceasta poate fi contestată la Curtea de Apel Timișoara. Termenul de judecare a dosarului la Curtea de Apel este de 45 de zile. Dacă se constată că petentul care a contestat licitația nu a avut dreptate, atunci rămân în vigoare deciziile date de Consiliul Județean Arad. Dacă se constată că a avut dreptate, se reiau procedurile de licitație și există posibilitatea ca noua licitație să fie iar contestată.

O soluție – covoarele asfaltice

Administrația PNL a realizat covoare asfaltice în aprox. 40 de localități din județul Arad! Pe lângă marile drumuri județene intrate în modernizare, conducerea Consiliului Județean Arad a găsit soluția pentru repararea rapidă și eficientă a unor drumuri județene cu trafic nu foarte intens, unele dintre ele nereparate de zeci de ani! Începând cu anul 2018, au intrat în lucru aprox. 120 km de drumuri județene pe care s-au realizat COVOARE ASFALTICE, în aprox. 40 de localități din județ! Covoarele asfaltice leagă între ele sate și comune, dar se realizează și în interiorul comunelor, acolo unde acestea sunt traversate de tronsoane de drum județean. „Am procedat astfel pentru că este soluția cea mai bună să ajungem cu asfalt nou și în localitățile mici, aflate la mare distanță de municipiu sau de drumurile naționale, de autostradă și drumurile europene. Am considerat că și acești arădeni merită să circule pe drumuri bune, iar în următorii patru ani vom continua să realizăm covoare asfaltice și între alte localități din județ. Lucrările au garanție de trei ani, iar dacă vor exista probleme în acești trei ani, ele vor fi remediate din banii constructorului”, a declarat președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca.

Ce urmează?

Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad, a prezentat deja marile proiecte de infrastructură care vor fi pe agenda publică în următorii patru ani. În total, se va ajunge la 691,6 km!

1.Drumul expres Arad-Oradea, pe o lungime de 134 km, cu o valoarea estimată la 1 miliard de euro;

2.Ultima porțiune din Centura Aradului, cu pod nou peste Mureș (la Fîntînele) și pasaj peste calea ferată (la Vladimirescu), în valoare estimată la 48,3 milioane euro;

3. Modernizarea rețelei rutiere în zona de nord a județului Arad (Mișca-Apateu-Berechiu) - valoare estimată la 45 de milioane de euro;

4.Finalizarea rețelei de drumuri transfrontaliere, cu o porțiune de centură pentru orașul Chișineu Criș și cu centură ocolitoare pentru orașul Curtici, în valoare estimată de 13,8 milioane euro;

5.Varianta ocolitoare a municipiul Arad Nord-Est (Zimand Cuz - Horia - Vladimirescu), cu valoarea estimată la 20 de milioane euro;

6. Modernizarea DJ 708A Bârzava (DN 7) - Nadăș – Tauț, valoare estimată la 20 milioane euro;

7. Centura ocolitoare a Orașului Lipova – legătura DN 7 –A1  - valoare estimată la 45 milioane euro.

 

„Câte putem face dacă suntem lăsați să muncim...”

Președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca, susține că investițiile în drumuri înseamnă dezvoltare.

Pe de o parte, firmele locale sunt plătite cu fonduri europene, iar o parte din câștigul lor se întoarce în bugetul Aradului sub formă de impozite și taxe, din care se pot finanța noi lucrări.

Pe de altă parte, investitorii caută să se stabilească în localități care sunt conectate la municipiu și la graniță cu drumuri cât mai bune. În al treilea rând, trebuie să avem în vedere siguranța circulației pe drumurile județene.

„Împreună cu colegul meu, Sergiu Bîlcea, la vremea respectivă vicepreședinte al Consiliului Județean Arad, am început aceste investiții. Am pornit de la o dorință, am realizat o strategie și am constatat că putem face mai mult decât ne-am propus. Sper ca Sergiu să ajungă în Parlamentul României și să susțină de la București pe mai departe proiectele Aradului, pentru că avem nevoie de parlamentari pricepuți, de oameni de acțiune care să colaboreze de la București cu administrațiile locale, să cunoască problemele din teritoriu și să pună umărul la rezolvarea lor. În următorii patru ani aștept schimbarea Legii Achizițiilor Publice, care ne-a blocat și ne-a pus bețe în roate, așa cum aștept ca fiecare lege care se va elabora să fie în ajutorul administrațiilor locale, și nu împotriva lor. Noi am avut performanțe și în condiții ostile, vă dați seama câte putem face dacă suntem lăsați să muncim” – a declarat Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad.



Stiri asemanatoare

ABONARE LA NEWSLETTER

Introduceti adresa dvs de email:
   

Situație gravă la Arad. Nici un pat liber la secțiile ATI COVID-19 la Spitalul Județean . S-au solicitat locuri la terapie intensivă în alte județe

Miercuri, 07 Aprilie, 2021 17:50

Situație gravă la Arad. Nici un pat liber la secțiile ATI COVID-19 la Spitalul Județean . S-au solicitat locuri la terapie intensivă în alte județe

Toate paturile  de pe secțiile de terapie intensivă COVID-19 ale Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad sunt ocupate.   La această oră în Unitatea Primire Urgențe su ...

Intervențiile în favoarea DSP au avut succes: personalul a fost suplimentat

Miercuri, 07 Aprilie, 2021 11:14

Intervențiile în favoarea DSP au avut succes: personalul a fost suplimentat

Triajul epidemiologic din vămile arădene este o preocupare majoră pentru personalul DSP Arad. Parlamentarii PNL Arad au susținut efortul instituției de a suplimenta personalul din vămi, sup ...

Bilanţ Pandemie 7 Aprilie: Lipova a deposit rata de infectare de 9/1000 locuitori. 138 de cazuri noi – 3 decese şi 1503 cazuri active

Miercuri, 07 Aprilie, 2021 17:05

Bilanţ Pandemie 7 Aprilie: Lipova a deposit rata de infectare de 9/1000 locuitori. 138 de cazuri noi – 3 decese şi 1503 cazuri active

Autorităţile au anunţat noul bilanţ pentru judeţul Arad înregistrat în  ultimele 24 de ore, 133 de noi cazuri  de persoane infectate cu SARS – ...

Recons scoate la licitaţie 310 de locuri de parcare în zona - Micălaca 500

Joi, 08 Aprilie, 2021 09:31

Recons scoate la licitaţie 310 de locuri de parcare în zona - Micălaca 500

Recons S.A., firma care administrează locurile  de parcare  din municipiul Arad, anunţă două licitaţii pentru nu mai puţin de 310 locuri de parcare rezidenţiale  în zo ...

47 de locații în care înnopteză oamenii străzii identificate de polițiștii locali, în diverse zone din Municipiul Arad

Miercuri, 07 Aprilie, 2021 17:28

47 de locații în care înnopteză oamenii străzii identificate de polițiștii locali, în diverse zone din Municipiul Arad

Imobilele respective sunt fie proprietăți ale persoanelor fizice și juridice private, fie aparțin statului român (reprezentat de CLM Arad și alte instituții ori companii având c ...

Minora dispărută din Sântana…a dispărut de bunăvoie și nesilită de nimeni. Ea a fost găsită repede

Miercuri, 07 Aprilie, 2021 17:19

Minora dispărută din Sântana…a dispărut de bunăvoie și nesilită de nimeni. Ea a fost găsită repede

Deunăzi vă informam că în seara zilei de 2 aprilie 2021, IOSIF MARCELA-CĂTĂLINA, de 15 ani, a plecat de la domiciliul ei de pe raza localității Sântana și de atunci nu se mai ...

Cărțile de identitate se eliberează cu întârziere

Miercuri, 07 Aprilie, 2021 16:46

Cărțile de identitate se eliberează cu întârziere

Primăria Municipiului Arad, prin Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, anunță faptul că timpii de eliberare a actelor de indentitate au crescut din cauza unor probleme ...

De Ziua Mondială a Sănătății, concert live în fața Spitalului Covid din Grădiște

Miercuri, 07 Aprilie, 2021 10:06

De Ziua Mondială a Sănătății, concert live în fața Spitalului Covid din Grădiște

Surprizele plăcute se țin lanț pentru mult încercații angajați ai spitalului COVID din Grădiște. Dacă în urmă cu vreo săptămână un grup de arădeni au așternut un ...

Peste 1,1 milioane de lei pentru Reabilitarea Liceului Special „Sfânta Maria”

Miercuri, 07 Aprilie, 2021 08:04

Peste 1,1 milioane de lei pentru Reabilitarea Liceului Special „Sfânta Maria”

Consiliul Județean Arad alocă peste 1,1 milioane de lei pentru reabilitarea fațadelor interioare (din curte) și înlocuirea tâmplăriei exterioare la Liceul Special „Sfâ ...

Proiectele Aradului sunt o prioritate pentru care lucrez din primele zile ale mandatului

Joi, 25 Martie, 2021 15:07

Proiectele Aradului sunt o prioritate pentru care lucrez din primele zile ale mandatului

Deputatul Sergiu Bîlcea a prezentat un raport de activitate, la trei luni după preluarea mandatului de deputat de Arad. „Mi-am propus o activitate transparentă, cetățenii au drep ...

Deputatul Glad Varga cere urgentarea implementării schemei de ajutor pentru agenții economici

Joi, 25 Martie, 2021 19:56

Deputatul Glad Varga cere urgentarea implementării schemei de ajutor pentru agenții economici

Microgranturile, granturile pentru capital de lucru şi granturile pentru investiţii alcătuiesc o schemă de ajutor de stat menită să sprijine agenţii economici, aflaţi momentan într- ...

LISTA țărilor cu risc epidemiologic COVID-19 a fost actualizată

Duminica, 21 Martie, 2021 12:14

LISTA țărilor cu risc epidemiologic COVID-19 a fost actualizată

Comitetul Naţional pentru Situaţii de Urgenţă a actualizat, vineri seară, lista zonelor considerate cu risc epidemiologic ridicat. Persoanele care vin în România din țările din ...

Naștere în condiții speciale. O moașă și trei ”moși” și-au adus contribuția la nașterea unui bebeluș în ambulanța SMURD

Miercuri, 07 Aprilie, 2021 21:23

Naștere în condiții speciale. O moașă și trei ”moși” și-au adus contribuția la nașterea unui  bebeluș în ambulanța SMURD

O tânără de 24 ani însărcinată, cu contracții puternice,a fost preluată de echipajul SMURD al Detașamentului de Pompieri Sebiș, din localitatea Ignești.   Cei trei par ...

14 contravenienţi în doar trei ore în două cartiere din Arad la transportul de marfă cu masa maximă autorizată

Sambata, 27 Martie, 2021 14:43

14 contravenienţi în doar trei ore în două cartiere din Arad la  transportul de marfă cu masa maximă autorizată

Polițiștii locali din cadrul Direcției Generale Poliția Locală Arad au organizat, în dimineața zilei de 26.03.2021, o acţiune pentru depistarea şoferilor care încalcă prevede ...



{**}

Acest site foloseşte cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru mai multe detalii referitoare la cum folosim datele tale si la drepturile tale te invitam sa citesti: Politica de cookies sau/si Politica de Confidentialitate si apoi sa confirmi acordul tau.