Primăria Municipiului Arad, prin Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, reaminteşte cetăţenilor că în perioada stării de alertă, în contextul actualei pandemii, pentru evitarea răspândirii virusului SARS COV-2 şi prevenirii îmbolnăvirilor datorate acestui virus, depunerea cererilor pentru obţinerea cărţii de identitate se face exclusiv on-line.
Cei interesaţi nu trebuie decât să acceseze site-ul evp-arad.ro, secţiunea programări on-line de unde vor putea alege în funcţie de locurile disponibile, data şi intervalul orar la care se pot prezenta la Serviciul de Evidenţă a Persoanei Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr. 225-235 – Galleria Mall.
Serviciul de Evidenţă a Persoanei face apel la cetăţeni să se prezinte la ghişeu cu toate actele indicate pe site, în momentul în care programarea le este confirmată.
De asemenea, Serviciul de Evidenţă a Persoanei adresează cetăţenilor rugămintea de a-şi anula programarea făcută în cazul în care nu se pot prezenta la ghişeu. Astfel, locurile rămase neocupate vor putea fi valorificate de către alţi solicitanţi.
Pe site sunt afişate toate informaţiile referitoare la cartea de identitate: acte necesare, termen de eliberare, program de lucru cu publicul, date de contact, etc.
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi la telefon 0257-214474.
Primăria Municipiului Arad, prin Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, reaminteşte cetăţenilor că în perioada stării de alertă, în contextul actualei pandemii, pentru evitarea răspândirii virusului SARS COV-2 şi prevenirii îmbolnăvirilor datorate acestui virus, depunerea cererilor pentru obţinerea cărţii de identitate se face exclusiv on-line.
Cei interesaţi nu trebuie decât să acceseze site-ul evp-arad.ro, secţiunea programări on-line de unde vor putea alege în funcţie de locurile disponibile, data şi intervalul orar la care se pot prezenta la Serviciul de Evidenţă a Persoanei Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr. 225-235 – Galleria Mall.
Serviciul de Evidenţă a Persoanei face apel la cetăţeni să se prezinte la ghişeu cu toate actele indicate pe site, în momentul în care programarea le este confirmată.
De asemenea, Serviciul de Evidenţă a Persoanei adresează cetăţenilor rugămintea de a-şi anula programarea făcută în cazul în care nu se pot prezenta la ghişeu. Astfel, locurile rămase neocupate vor putea fi valorificate de către alţi solicitanţi.
Pe site sunt afişate toate informaţiile referitoare la cartea de identitate: acte necesare, termen de eliberare, program de lucru cu publicul, date de contact, etc.
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi la telefon 0257-214474.