Pe toată durata stării de alertă instituită la nivel național în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2, programul de lucru cu publicul al Direcției Venituri din cadrul Primăriei Arad este următorul:
Luni, Marți, Miercuri și Vineri: 9.00 – 12.00
Joi: 14.00 – 17.00
Cu toate acestea, pentru a evita zilele acestea deplasările la ghișeele Direcției Venituri, contribuabilii au la dispoziție mai multe variante online pentru depunerea declarațiilor, solicitarea certificatelor fiscale, sau pentru a-și plăti taxele și impozitele locale.
În ceea ce privește declarațiile, pentru cei care au user și parolă pentru Platforma Cetățeni, declarațiile pot fi depuse direct pe platformă.
În același timp declarațiile pot fi trimise și pe mail, respectiv:
a) Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane fizice la adresa:sipf@primariaarad.ro;
b) Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane juridice la adresa: dvp.sipj@primariaarad.ro;
c) Pentru scutire de impozit sau taxă și pentru contestații pe cale administrativă la adresa sjcdv@primariaarad.ro;
d) Pentru probleme referitoare la contracte la adresa marius.panda@primariaarad.ro;
e) Pentru cereri de compensare la persoane fizice și persoane juridice la adresa: dvptrezorerie@primariaarad.ro;
f) Pentru cereri de restituire la persoane juridice la adresa: dvp.control@primariaarad.ro;
g) Pentru clarificări privind măsurile de executare silită sau pentru radierea debitelor constând din amenzi achitate la sediile altor unități administrativ teritoriale: directiavenituri@primariaarad.ro
Dacă ne referim la certificatele fiscale, solicitările pot fi trimise la următoarele adrese:
a) Pentru persoane fizice – sipf@primariaarad.ro
b) Pentrtu persoane juridice- dvp.sipj@primariaarad.ro.
În aceleși context al măsurilor luate la nivel local, cu privire la prevenirea infestărilor cu coronavirus, conducerea Direcției Venituri precizează că plata taxelor și impozitelor locale se poate efectua online, cu card bancar, pe site-ul Primăriei Arad, secțiunea Direcția Venituri (coloana din stânga paginii, a treia de sus în jos), accesând butonul Platforma de Contact. Autentificarea se poate face cu user și parolă, pentru cei care au depus cerere pentru Acord DDI sau doar pe baza CNP-ului.
Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru alegerea dvs. de a folosi mijloace online.
Pe toată durata stării de alertă instituită la nivel național în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2, programul de lucru cu publicul al Direcției Venituri din cadrul Primăriei Arad este următorul:
Luni, Marți, Miercuri și Vineri: 9.00 – 12.00
Joi: 14.00 – 17.00
Cu toate acestea, pentru a evita zilele acestea deplasările la ghișeele Direcției Venituri, contribuabilii au la dispoziție mai multe variante online pentru depunerea declarațiilor, solicitarea certificatelor fiscale, sau pentru a-și plăti taxele și impozitele locale.
În ceea ce privește declarațiile, pentru cei care au user și parolă pentru Platforma Cetățeni, declarațiile pot fi depuse direct pe platformă.
În același timp declarațiile pot fi trimise și pe mail, respectiv:
a) Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane fizice la adresa:sipf@primariaarad.ro;
b) Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane juridice la adresa: dvp.sipj@primariaarad.ro;
c) Pentru scutire de impozit sau taxă și pentru contestații pe cale administrativă la adresa sjcdv@primariaarad.ro;
d) Pentru probleme referitoare la contracte la adresa marius.panda@primariaarad.ro;
e) Pentru cereri de compensare la persoane fizice și persoane juridice la adresa: dvptrezorerie@primariaarad.ro;
f) Pentru cereri de restituire la persoane juridice la adresa: dvp.control@primariaarad.ro;
g) Pentru clarificări privind măsurile de executare silită sau pentru radierea debitelor constând din amenzi achitate la sediile altor unități administrativ teritoriale: directiavenituri@primariaarad.ro
Dacă ne referim la certificatele fiscale, solicitările pot fi trimise la următoarele adrese:
a) Pentru persoane fizice – sipf@primariaarad.ro
b) Pentrtu persoane juridice- dvp.sipj@primariaarad.ro.
În aceleși context al măsurilor luate la nivel local, cu privire la prevenirea infestărilor cu coronavirus, conducerea Direcției Venituri precizează că plata taxelor și impozitelor locale se poate efectua online, cu card bancar, pe site-ul Primăriei Arad, secțiunea Direcția Venituri (coloana din stânga paginii, a treia de sus în jos), accesând butonul Platforma de Contact. Autentificarea se poate face cu user și parolă, pentru cei care au depus cerere pentru Acord DDI sau doar pe baza CNP-ului.
Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru alegerea dvs. de a folosi mijloace online.