În aceste zile punctele de trecere a frontierei cu Ungaria, sunt aglomerate de numărul de autoturisme care tranzitează frontier înpre Europa de Vest.
Însă, de departe, cel mai aglomat punct de trecere a frontierei în aceste zile este cel de pe autostrada A1 de la Nădlac II, unde timpii de aşteptare variază între 60 şi 120 de minute.
Evident că unii “comercianţi” care de fapt sunt nişte bişniţari de fapt, s-au gândit să profite de moment şi de situaţie, să mai vândă şi ei acareturi la preţuri de preţuri transformând autostrada, ieşirea din ţară într-un bâlci grotesc şi jenant.
Problema este că nimeni, nicio autoritate, nu-i întreabă de sănătate pe indivizii aştia care cu siguranţă au marfă de calitate, sunt blindaţi de autorizaţii şi cu siguranţă plătesc taxe, ca să nu mai vorbim de imaginea ţării pe care o creează, însă asta deja e mult prea şifonată ca să mai conteze.
În aceste zile punctele de trecere a frontierei cu Ungaria, sunt aglomerate de numărul de autoturisme care tranzitează frontier înpre Europa de Vest.
Însă, de departe, cel mai aglomat punct de trecere a frontierei în aceste zile este cel de pe autostrada A1 de la Nădlac II, unde timpii de aşteptare variază între 60 şi 120 de minute.
Evident că unii “comercianţi” care de fapt sunt nişte bişniţari de fapt, s-au gândit să profite de moment şi de situaţie, să mai vândă şi ei acareturi la preţuri de preţuri transformând autostrada, ieşirea din ţară într-un bâlci grotesc şi jenant.
Problema este că nimeni, nicio autoritate, nu-i întreabă de sănătate pe indivizii aştia care cu siguranţă au marfă de calitate, sunt blindaţi de autorizaţii şi cu siguranţă plătesc taxe, ca să nu mai vorbim de imaginea ţării pe care o creează, însă asta deja e mult prea şifonată ca să mai conteze.