Cartea „Consum media, comportament cultural şi atitudini civice la tinerii din Arad”, scrisă de Flavius Ghender, prezintă o cercetareconstă într-o cercetare asupra valorilor împărtăşite de tinerii liceeni arădeni din clasele a 12-a şi a modului în care se formează valorile prin consum media şi cultură.
Rezultatele cercetării au fost publicate într-un volum. Cartea a fost lansată joi, la hotelul Akademos, şi face parte dintr-un proiect al Universităţii “Aurel Vlaicu” finanţat de Centrul Municipal de Cultură.
“Am urmărit o imagine obiectivă asupra valorilor acestor tineri care au trăit deja (sau sunt aproape de) primele experienţe electorale în calitate de cetăţeni cu drepturi depline, vor termina liceul în următoarele luni şi vor avea opţiuni importante de carieră în viaţa personală. Ne-am raportat aşadar la cea mai nouă generaţie de cetăţeni activi din Arad” a spus autorul.
Studiul s-a bazat pe aplicarea unui chestionar prin autoadministrare tinerilor liceeni din Arad. Construcţia chestionarului a vizat trei dimensiuni – consumul media, comportamentul cultural şi atitudinile civice. Liceele introduse în studiu - Colegiul Naţional „Moise Nicoară”, Colegiul Naţional „Elena Ghiba Birta”, Liceul Naţional de Informatică, Colegiul Tehnologic de Industrie Alimentară, Liceul Teoretic „Adam Müller Guttenbrunn” şi Colegiul Tehnic „Aurel Vlaicu” includ profile de studiu diferite (uman, real, tehnologic etc).
Lansarea cărţii „Consum media, comportament cultural şi atitudini civice la tinerii din Arad” a fost şi prilejul unei dezbateri care a reunit cercetători, profesori, elevi şi studenţi. Cartea va putea fi consultată la biblioteca Universităţii “Aurel Vlaicu” şi Biblioteca Judeţeană Arad.
Cartea „Consum media, comportament cultural şi atitudini civice la tinerii din Arad”, scrisă de Flavius Ghender, prezintă o cercetareconstă într-o cercetare asupra valorilor împărtăşite de tinerii liceeni arădeni din clasele a 12-a şi a modului în care se formează valorile prin consum media şi cultură.
Rezultatele cercetării au fost publicate într-un volum. Cartea a fost lansată joi, la hotelul Akademos, şi face parte dintr-un proiect al Universităţii “Aurel Vlaicu” finanţat de Centrul Municipal de Cultură.
“Am urmărit o imagine obiectivă asupra valorilor acestor tineri care au trăit deja (sau sunt aproape de) primele experienţe electorale în calitate de cetăţeni cu drepturi depline, vor termina liceul în următoarele luni şi vor avea opţiuni importante de carieră în viaţa personală. Ne-am raportat aşadar la cea mai nouă generaţie de cetăţeni activi din Arad” a spus autorul.
Studiul s-a bazat pe aplicarea unui chestionar prin autoadministrare tinerilor liceeni din Arad. Construcţia chestionarului a vizat trei dimensiuni – consumul media, comportamentul cultural şi atitudinile civice. Liceele introduse în studiu - Colegiul Naţional „Moise Nicoară”, Colegiul Naţional „Elena Ghiba Birta”, Liceul Naţional de Informatică, Colegiul Tehnologic de Industrie Alimentară, Liceul Teoretic „Adam Müller Guttenbrunn” şi Colegiul Tehnic „Aurel Vlaicu” includ profile de studiu diferite (uman, real, tehnologic etc).
Lansarea cărţii „Consum media, comportament cultural şi atitudini civice la tinerii din Arad” a fost şi prilejul unei dezbateri care a reunit cercetători, profesori, elevi şi studenţi. Cartea va putea fi consultată la biblioteca Universităţii “Aurel Vlaicu” şi Biblioteca Judeţeană Arad.