A apărut o fisură pe o lungime de 15 m la Km 57+100. În condițiile în care nu a trecut nici o mașină, darmite sute de autoturisme, tiruri și camioane de mare tonaj.
Aceeași fisura, de data asta în drumul tehnologic aflat la baza terasamentului. Deci pleacă o bucată întreagă la vale, potrivit evz.ro.
CNAIR va apela, cel mai probabil, la o terță firmă pentru a efectua reparațiile la Lotul 3 al autostrăzii Lugoj - Deva, după ce va fi efectuată o expertiză a problemelor care au apărut încă înainte de recepție, a declarat pentru Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt la CNAIR.
„La ce probleme sunt, probabil o să apelăm la terți. Adică vom face licitație și va fi desemnată o firmă. Dar mai întâi trebuie făcută o expertiză, ca să știm exact cât de grave sunt problemele. Oricum, este clar că nu se mai poate deschide până la sfârșitul lui septembrie”, a spus Șerbănescu, pentru Mediafax.
CNAIR a executat la finele săptămânii trecute garanția constructorului lotului 3 al autostrăzii, înainte de pronunțarea deciziei tribunalului prin care se suspenda executarea, spune Șerbănescu.
Porțiuni din autostradă s-au deteriorat în ultimele zile, în asfalt apărând fisuri.
Săptămâna trecută, ministrul Transporturilor Răzvan Cuc a anunțat că lotul 3 al autostrăzii Deva-Lugoj, în lungime de 21,1 kilometri, va fi deschis circulației la sfârșitul lunii septembrie.
La finele lunii august ministrul Cuc a decis rezilierea contractului cu constructorul spaniol, după identificarea a 60 de neconformităţi, printre care cedări de terasament sau fisuri longitudinale şi transversale.
Compania de Autostrăzi a emis o factură de penalităţi pentru neremedierea unor conformităţi în timpii în care trebuiau să remedieze şi pentru întârzierile din contract, în valoare de 73 de milioane de lei, iar valoarea garanţiei de bună execuţie a contractului este de 58 de milioane de lei, scrie digi24.ro.