Indiferent ca vrei sa urmezi o cariera in domeniu sau detii un business online si tintesti catre un trafic mai mare, un curs de SEO este o oportunitate pentru a-ti atinge obiectivele. Desigur, nu vei deveni specialist in doar 2 luni de curs, insa vei fundamenta niste informatii pe care este destul de greu sa le asimilezi de pe Internet, in lipsa unor exemple practice.
Astfel, un curs SEO te va ajuta sa intelegi mult mai bine ce presupun cele patru directii ale activitatii de optimizare a unui site:
- optimizare On-Page
- comunicare Off-Page si linkbuilding
- indicatorii de User Experience
- valoarea brandului in online, brand awareness
Toate aceste capitole vor fi tratate pe larg, dar si in detaliu, in functie de subcapitolele aferente. Fiecare promotie a acestui curs de SEO va avea parte de traininguri cu invitati surpriza, nume cunoscute din online-ul romanesc. Iata, pe scurt, de ce toate informatiile pe care le vei primi sunt esentiale in SEO.
1. Optimizarea On-Page
Optimizarea On-Page consta in activitatea SEO pe care o poti controla cel mai bine. Daca detii un site, poti sa controlezi probleme de ordin tehnic si calitatea continutului. In fapt, avand in vedere ca aceasta zona sta in mainile tale, este foarte usor sa te asiguri ca totul functioneaza perfect. Iar daca creezi un site de calitate, va incepe sa fie listat din ce in ce mai bine. Plus ca nu ar trebui sa omitem faptul ca optimizarea On-Page influenteaza in mod direct succesul activitatii Off-Page. Avand un site slab calitativ, va fi foarte greu sa ai un profil de backlinkuri care sa dea rezultate.
In urma acestui curs SEO vei afla tot ceea ce presupune o optimizare On-Page de exceptie.
2. Comunicarea Off-Page si linkbuilding
Optimizarea Off-page ajuta si ea la directionarea vizitatorilor catre site-ul tau. Atat On-Page-ul, cat si construirea de linkuri sunt doua piese importante in SEO. Daca scrii continut de calitate, vei putea sa rankezi din ce in ce mai bine in motorul de cautare. Dar daca pagini cu o autoritate de domeniu mare fac trimitere catre site-ul tau, vei creste sansele sa ajungi in primele pozitii din Google. Nu este de ajuns sa ai o pozitie buna bazata pe termenii de cautare, ci sa creezi incredere si sa-ti consolidezi autoritatea in online. Trebuie sa fii cel mai bun rezultat in SERP (search engine results page), dar nu numai dintr-o perspectiva tehnica si de continut, ci si in realitate. Popularitatea, calitatea si relevanta sunt esentiale.
Iar linkurile sunt ceea ce uneste Internetul. Motorul de cautare le foloseste pentru a determina cat de valoros este un site. Daca iti doresti o pozitie cat mai buna in Google, este imposibil sa omiti activitatea de linkbuilding. Desigur, optimizarea Off-page necesita atentie, insa mult mai multe vei afla in urma acestui curs SEO.
3. Indicatorii de User Experience
In urma acestui curs SEO vei afla ca vorbim, in fapt, despre un domeniu holistic. Nu poti doar sa optimizezi meta tagurile si sa te astepti ca vei urca in Google. Pe langa linkbuilding si optimizarea On-page, viteza site-ului si indicatorii de User Experience te vor ajuta sa obtii pozitii mai bune in SERP. SEO presupune atat de multe aspecte care trebuie avute in vedere in slujba unui scop comun: trafic mai mare, rata de conversie mai buna, venituri in crestere.
4. Valoarea brandului in online, brand awareness
In urma acestui curs SEO vei afla de la specialisti cum sa cresti brand awareness-ul si, implicit, cum influenteaza valoarea brandului pozitiile in Google.
Indiferent ca vrei sa urmezi o cariera in domeniu sau detii un business online si tintesti catre un trafic mai mare, un curs de SEO este o oportunitate pentru a-ti atinge obiectivele. Desigur, nu vei deveni specialist in doar 2 luni de curs, insa vei fundamenta niste informatii pe care este destul de greu sa le asimilezi de pe Internet, in lipsa unor exemple practice.
Astfel, un curs SEO te va ajuta sa intelegi mult mai bine ce presupun cele patru directii ale activitatii de optimizare a unui site:
- optimizare On-Page
- comunicare Off-Page si linkbuilding
- indicatorii de User Experience
- valoarea brandului in online, brand awareness
Toate aceste capitole vor fi tratate pe larg, dar si in detaliu, in functie de subcapitolele aferente. Fiecare promotie a acestui curs de SEO va avea parte de traininguri cu invitati surpriza, nume cunoscute din online-ul romanesc. Iata, pe scurt, de ce toate informatiile pe care le vei primi sunt esentiale in SEO.
1. Optimizarea On-Page
Optimizarea On-Page consta in activitatea SEO pe care o poti controla cel mai bine. Daca detii un site, poti sa controlezi probleme de ordin tehnic si calitatea continutului. In fapt, avand in vedere ca aceasta zona sta in mainile tale, este foarte usor sa te asiguri ca totul functioneaza perfect. Iar daca creezi un site de calitate, va incepe sa fie listat din ce in ce mai bine. Plus ca nu ar trebui sa omitem faptul ca optimizarea On-Page influenteaza in mod direct succesul activitatii Off-Page. Avand un site slab calitativ, va fi foarte greu sa ai un profil de backlinkuri care sa dea rezultate.
In urma acestui curs SEO vei afla tot ceea ce presupune o optimizare On-Page de exceptie.
2. Comunicarea Off-Page si linkbuilding
Optimizarea Off-page ajuta si ea la directionarea vizitatorilor catre site-ul tau. Atat On-Page-ul, cat si construirea de linkuri sunt doua piese importante in SEO. Daca scrii continut de calitate, vei putea sa rankezi din ce in ce mai bine in motorul de cautare. Dar daca pagini cu o autoritate de domeniu mare fac trimitere catre site-ul tau, vei creste sansele sa ajungi in primele pozitii din Google. Nu este de ajuns sa ai o pozitie buna bazata pe termenii de cautare, ci sa creezi incredere si sa-ti consolidezi autoritatea in online. Trebuie sa fii cel mai bun rezultat in SERP (search engine results page), dar nu numai dintr-o perspectiva tehnica si de continut, ci si in realitate. Popularitatea, calitatea si relevanta sunt esentiale.
Iar linkurile sunt ceea ce uneste Internetul. Motorul de cautare le foloseste pentru a determina cat de valoros este un site. Daca iti doresti o pozitie cat mai buna in Google, este imposibil sa omiti activitatea de linkbuilding. Desigur, optimizarea Off-page necesita atentie, insa mult mai multe vei afla in urma acestui curs SEO.
3. Indicatorii de User Experience
In urma acestui curs SEO vei afla ca vorbim, in fapt, despre un domeniu holistic. Nu poti doar sa optimizezi meta tagurile si sa te astepti ca vei urca in Google. Pe langa linkbuilding si optimizarea On-page, viteza site-ului si indicatorii de User Experience te vor ajuta sa obtii pozitii mai bune in SERP. SEO presupune atat de multe aspecte care trebuie avute in vedere in slujba unui scop comun: trafic mai mare, rata de conversie mai buna, venituri in crestere.
4. Valoarea brandului in online, brand awareness
In urma acestui curs SEO vei afla de la specialisti cum sa cresti brand awareness-ul si, implicit, cum influenteaza valoarea brandului pozitiile in Google.