Paltformele Expedia, Booking.com, Agoda, Hotels.com, Ebookers și Trivago sunt anchetate de Autoritatea pentru Concurență și Piețe (CMA) din Marea Britanie pentru practici înselătoare.
Booking.com si alte 5 site-uri de rezervari online pentru camere de hotel si apartamente au fost investigate pentru practici inselatoare si taxe ascunse. Acestea vor trebui sa renunte la o serie de practici de vanzari si prezentare a tarifelor.
Site-urile au fost anchetate de catre Autoritatea pentru Concurenta si Piete (CMA) din Marea Britanie, care s-a sesizat in urma reclamatiilor privind taxe ascunse, reduceri inselatoare si diverse tactici prin care clientii erau presati sa rezerve o camera cat mai rapid.
Acum, platformele sunt obligate sa renunte la reduceri inselatoare si la comparatii eronate, precum cea a tarifului pentru un apartament de lux cu cel al unei camere duble. In plus, trebuie sa indice numarul real al persoanelor care se uita in acel moment la o oferta.
Acestea nu mai au voie nici sa ascunda anumite taxe impuse clientilor si trebuie sa le afiseze pe site, inclusiv cele suplimentare percepute de hoteluri.
Aceste schimbari trebuie introduse pana la 1 septembrie.
SURSA: ziare.com
Paltformele Expedia, Booking.com, Agoda, Hotels.com, Ebookers și Trivago sunt anchetate de Autoritatea pentru Concurență și Piețe (CMA) din Marea Britanie pentru practici înselătoare.
Booking.com si alte 5 site-uri de rezervari online pentru camere de hotel si apartamente au fost investigate pentru practici inselatoare si taxe ascunse. Acestea vor trebui sa renunte la o serie de practici de vanzari si prezentare a tarifelor.
Site-urile au fost anchetate de catre Autoritatea pentru Concurenta si Piete (CMA) din Marea Britanie, care s-a sesizat in urma reclamatiilor privind taxe ascunse, reduceri inselatoare si diverse tactici prin care clientii erau presati sa rezerve o camera cat mai rapid.
Acum, platformele sunt obligate sa renunte la reduceri inselatoare si la comparatii eronate, precum cea a tarifului pentru un apartament de lux cu cel al unei camere duble. In plus, trebuie sa indice numarul real al persoanelor care se uita in acel moment la o oferta.
Acestea nu mai au voie nici sa ascunda anumite taxe impuse clientilor si trebuie sa le afiseze pe site, inclusiv cele suplimentare percepute de hoteluri.
Aceste schimbari trebuie introduse pana la 1 septembrie.
SURSA: ziare.com