Umilinţa este cuvântul de ordine care descrie cel mai elocvent situaţia de la punctul de trecere a frontierei Nădlac II.
Mii de camioane aşteptă încolonate să între în ţara vecină, după ce Ungaria a impus restricţii de circulaţie camioanelor, cu ocazia sărbătorilor pascale. Restricţia a fost ridicată luni seara, în jurul orei 23 iar pentru a evita pe cât posibil aglomeraţia, au fost deschise nu mai puţin de şase puncte de control; insufucuent totuşi, pentru miile de camioaneadunate la frontieră.
Timpul de aşteptare depăşeşte 10 ore, ajungându-se chiar şi la 15 ore iar conducătorii automarfarelor se plâng că întârzierile uriaşe îi va costa în cele din urmă.
În aproximativ 12 ore de la ridicarea restricţiei de către autorităţile maghiare, pe la Puncrul de Trecere al Frontierei Nădlac doi, au trecut peste 1700 de camioane în vreme ce la Vama Vărşand au fost înregistrate 735 de camioane.
În prezent, coada de camioane se întinde pe prima bandă a autostrăzii, de la PTF Nădlac II până după localitatea Pecica.

Umilinţa este cuvântul de ordine care descrie cel mai elocvent situaţia de la punctul de trecere a frontierei Nădlac II.
Mii de camioane aşteptă încolonate să între în ţara vecină, după ce Ungaria a impus restricţii de circulaţie camioanelor, cu ocazia sărbătorilor pascale. Restricţia a fost ridicată luni seara, în jurul orei 23 iar pentru a evita pe cât posibil aglomeraţia, au fost deschise nu mai puţin de şase puncte de control; insufucuent totuşi, pentru miile de camioaneadunate la frontieră.
Timpul de aşteptare depăşeşte 10 ore, ajungându-se chiar şi la 15 ore iar conducătorii automarfarelor se plâng că întârzierile uriaşe îi va costa în cele din urmă.
În aproximativ 12 ore de la ridicarea restricţiei de către autorităţile maghiare, pe la Puncrul de Trecere al Frontierei Nădlac doi, au trecut peste 1700 de camioane în vreme ce la Vama Vărşand au fost înregistrate 735 de camioane.
În prezent, coada de camioane se întinde pe prima bandă a autostrăzii, de la PTF Nădlac II până după localitatea Pecica.