Arădenii dau dovadă de spirit civit şi au început să folosească din plin aplicaţia MyArad, lansată de Primăria Arad, în urmă cu o zi, prin care se pot transmite autorităţilor reclamaţii, sugestii şi probleme pe care le întâlnesc în municipiu.
Aplicaţia lansată miercuri 31 ianuarie, care poate fi accesată de pe orice dispozitiv mobil smart, a fost lansată de către autorităţile locale pentru a crea o nouă punte de comunicare mai eficientă decât tradiţionalele sesizări telefonice şi în scris, între cetăţeni şi administraţia locală. Întregul demers se poate cataloga ca fiind un adevărat succes având în vedere că la doar o zi după lansare, peste 100 de sesizări au fost înregistrate prin intermediul său, dintre care peste 85% au fost deja preluate.
Citeşte şi My Arad, aplicaţia inedită prin care arădenii pot transmite sesizări Primăriei
Ce au reclamat arădenii
Arădenii au reclamat probleme diverse; de la iluminatul public nefuncţional până la autoturisme abandonate pe spaţiul public, dar şi lucrări de proastă calitate şi stricăciuni făcute de către firmele private, pe trotuare şi carosabil.
Unele sesizări au fost deja soluţionate, altele au fost preluate, îm timp ce unele ţin de cu totul altă natură decât competenţa şi atribuţiunile autorităţilor locale. Pentru acestea din urmă, s-a transmis punctul de vedere al autorităţilor şi se caută în continuare soluţii.
Mai mult, unii arădeni au venit cu propuneri inedite, cum ar fi crearea unui parc fitness în aer liber.




Arădenii dau dovadă de spirit civit şi au început să folosească din plin aplicaţia MyArad, lansată de Primăria Arad, în urmă cu o zi, prin care se pot transmite autorităţilor reclamaţii, sugestii şi probleme pe care le întâlnesc în municipiu.
Aplicaţia lansată miercuri 31 ianuarie, care poate fi accesată de pe orice dispozitiv mobil smart, a fost lansată de către autorităţile locale pentru a crea o nouă punte de comunicare mai eficientă decât tradiţionalele sesizări telefonice şi în scris, între cetăţeni şi administraţia locală. Întregul demers se poate cataloga ca fiind un adevărat succes având în vedere că la doar o zi după lansare, peste 100 de sesizări au fost înregistrate prin intermediul său, dintre care peste 85% au fost deja preluate.
Citeşte şi My Arad, aplicaţia inedită prin care arădenii pot transmite sesizări Primăriei
Ce au reclamat arădenii
Arădenii au reclamat probleme diverse; de la iluminatul public nefuncţional până la autoturisme abandonate pe spaţiul public, dar şi lucrări de proastă calitate şi stricăciuni făcute de către firmele private, pe trotuare şi carosabil.
Unele sesizări au fost deja soluţionate, altele au fost preluate, îm timp ce unele ţin de cu totul altă natură decât competenţa şi atribuţiunile autorităţilor locale. Pentru acestea din urmă, s-a transmis punctul de vedere al autorităţilor şi se caută în continuare soluţii.
Mai mult, unii arădeni au venit cu propuneri inedite, cum ar fi crearea unui parc fitness în aer liber.


