O nouă autostradă va lega Aradul de Ungaria după ce Guvernul de la Budapesta a lansat procedura pentru construirea unui nou segment al Autostrăzii M44. Noua autostradă a maghiarilor va face legătura între Autostrada M5 şi Estul localităţii Békéscsaba, situată în apropierea frontierei cu România, urmând a se prelungi până la vama Vărşand.
Guvernul Ungariei a prezentat proiectul de construire a unui nou segment al Autostrăzii M44. Secţiunea de autostradă va avea lungimea de zece kilometri, va face legătura între localităţile Lakitelek şi Tiszakurt şi va include un pod cu lungimea de 556 de metri peste Râul Tisa, informează Agenzia Nova şi site-ul de profil Worldhighways.com.
Potrivit publicaţiei Hungarian Times, licitaţia publică pentru acordarea contractului de construire a acestui tronson al Autostrăzii M44 a fost deja lansată iar după desemnarea câştigătirului, se aşteapăt ca lucrările să demareze imediat.
Segmentul Lakitelek-Tiszakurt este parte a proiectului Autostrăzii M44, care va face legătura între Autostrada M5, din zona Kecskemet, aflată la 90 de kilometri sud-est de Budapesta, spre Bekescsaba, localitate situată la doar 20 km de punctului vamal Vărşand din judeţul Arad.
Învestiţia maghiarilor în propria reţea de autostrăzi va constitui un mare avantaj pentru judeţul Arad, în faţa celorlalte judeţe din România, în atragerea de noi investitori, deservind astfel în mod direct, zona industrială a localităţilor Chişineu Criş şi Nădab care nu vor mai fi nevoite să ocolească până la Nădlac, pentru a urca pe sutostradă.
Între timp, performanţele Guvernului de la Bucureşti lasă de dorit iar guvernanţii nici nu par să se zbată prea mult. Guvernul PSD-ALDE nu a reuşit să construiască nici măcar un kilometru de autostradă anul acesta şi a inaugurat la începutul anului, 15 km de autostradă, construiţi încă de pe vremea Guvernului tehnocrat.
Pe tronsonul de autostradă dintre Argeş şi Sibiu, cel care ar lega Aradul de Bucureşti, bate vântul, lucrările fiind blocate de birocraţie şi schimbările dese de la vârful Ministerului Transporturilor.
Pentru anul 2018, Guvernul de la Bucureşti a promis construirea a aproape 600 de km de autostrăzi şi drumuri expres, fapt ce ar duce la dublarea numărului de km de drumuri de mare viteză, din România însă, spun analiştii politici, văd această promisiune ca pe o afirmaţie caraghioasă.
O nouă autostradă va lega Aradul de Ungaria după ce Guvernul de la Budapesta a lansat procedura pentru construirea unui nou segment al Autostrăzii M44. Noua autostradă a maghiarilor va face legătura între Autostrada M5 şi Estul localităţii Békéscsaba, situată în apropierea frontierei cu România, urmând a se prelungi până la vama Vărşand.
Guvernul Ungariei a prezentat proiectul de construire a unui nou segment al Autostrăzii M44. Secţiunea de autostradă va avea lungimea de zece kilometri, va face legătura între localităţile Lakitelek şi Tiszakurt şi va include un pod cu lungimea de 556 de metri peste Râul Tisa, informează Agenzia Nova şi site-ul de profil Worldhighways.com.
Potrivit publicaţiei Hungarian Times, licitaţia publică pentru acordarea contractului de construire a acestui tronson al Autostrăzii M44 a fost deja lansată iar după desemnarea câştigătirului, se aşteapăt ca lucrările să demareze imediat.
Segmentul Lakitelek-Tiszakurt este parte a proiectului Autostrăzii M44, care va face legătura între Autostrada M5, din zona Kecskemet, aflată la 90 de kilometri sud-est de Budapesta, spre Bekescsaba, localitate situată la doar 20 km de punctului vamal Vărşand din judeţul Arad.
Învestiţia maghiarilor în propria reţea de autostrăzi va constitui un mare avantaj pentru judeţul Arad, în faţa celorlalte judeţe din România, în atragerea de noi investitori, deservind astfel în mod direct, zona industrială a localităţilor Chişineu Criş şi Nădab care nu vor mai fi nevoite să ocolească până la Nădlac, pentru a urca pe sutostradă.
Între timp, performanţele Guvernului de la Bucureşti lasă de dorit iar guvernanţii nici nu par să se zbată prea mult. Guvernul PSD-ALDE nu a reuşit să construiască nici măcar un kilometru de autostradă anul acesta şi a inaugurat la începutul anului, 15 km de autostradă, construiţi încă de pe vremea Guvernului tehnocrat.
Pe tronsonul de autostradă dintre Argeş şi Sibiu, cel care ar lega Aradul de Bucureşti, bate vântul, lucrările fiind blocate de birocraţie şi schimbările dese de la vârful Ministerului Transporturilor.
Pentru anul 2018, Guvernul de la Bucureşti a promis construirea a aproape 600 de km de autostrăzi şi drumuri expres, fapt ce ar duce la dublarea numărului de km de drumuri de mare viteză, din România însă, spun analiştii politici, văd această promisiune ca pe o afirmaţie caraghioasă.