Cantina Municipală Arad face angajări! Află ce posturi sunt scoase la concurs!
Cantina Municipală Arad face angajări! Află ce posturi sunt scoase la concurs!

Cantina Municipală Arad face angajări! Află ce posturi sunt scoase la concurs!

Marti, 14 Noiembrie, 2017 13:28 Redactia LOCALE Comentarii 2805 vizualizari  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Redactia LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Marti, 14 Noiembrie, 2017 13:28 2805 vizualizari Tiparire


Centrul Social Cantina Municipală Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea  pe perioadă nedeterminată a unor posturi de execuţie vacant, în regim contractual în data de 11.12.2017 ora 10, proba scrisă , interviul în data de 13.12.2017 ora 13,00 .

 

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele:

 

Condiţii generale,

-          are cetăţenia română şi domiciliul în România;

-          cunoaşte limba română scris şi vorbit;

-          are vârsta minimum de 18 ani împliniţi;

-          are capacitate deplină de exerciţiu;

-          are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;

-          îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

-          nu a fost condamnat(ă) pentru săvârşirea unei infracţiuni, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică îmfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea postului, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:

 

      Compartimentul Resurse umane salarizare


- 1 post de inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

 - nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență, juridice sau economice

- vechime în activitatea – fără vechime în muncă

 

    Compartimentul juridic și Achiziții publice

 

1 post de consilier juridic debutant  – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul juridic

- vechime în specialitatea studiilor – fără vechime

 

         Compartimentul Contabilitate

 

1 post de inspector de specialitate I pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic

- vechime în specialitatea studiilor – minim 9 ani

        
Compartimentul Distribuție lapte praf, ajutoare umanitare și POAD

        

1        post de inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență

- vechime în activitate – fără vechime în muncă

Concursul  va consta dintr-o probă scrisă şi interviu pentru candidaţii înscrişi la concurs și care au fost declaraţi admişi la selectarea dosarelor.

            Compartimentul preparare și distribuție hrană

           

            3 posturi muncitor calificat I pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitate – minim 2 ani.

Concursul va consta dintr-o probă practică și interviu pentru candidații înscriși la concurs și care au fost declarați admiși la selectarea dosarelor pentru ocuparea postului de muncitor calificat I.

 

 Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului. Conform art.6 al Regulamentului – cadru privind  stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrire la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

- cererea de  înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

- copia actului  de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului solicitate de instituţia publică;

- carnet de muncă sau, după caz, adeverinţele  care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;.

- cazierul  judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează ;

- adeverinţa medicală  care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

- curriculum vitae;

 

Adeverinţă care să atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în format standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

 

În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe propie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

 

Copia actului de identitate, copiile actelor de studii şi carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea vor fi prezentate în original în vederea verificării conformităţii copiilor acestora.

 

Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului


Relaţii suplimentare se obţin de la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, telefon   0357/427507.

Cantina Municipală Arad face angajări! Află ce posturi sunt scoase la concurs!


Centrul Social Cantina Municipală Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea  pe perioadă nedeterminată a unor posturi de execuţie vacant, în regim contractual în data de 11.12.2017 ora 10, proba scrisă , interviul în data de 13.12.2017 ora 13,00 .

 

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele:

 

Condiţii generale,

-          are cetăţenia română şi domiciliul în România;

-          cunoaşte limba română scris şi vorbit;

-          are vârsta minimum de 18 ani împliniţi;

-          are capacitate deplină de exerciţiu;

-          are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;

-          îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

-          nu a fost condamnat(ă) pentru săvârşirea unei infracţiuni, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică îmfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea postului, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:

 

      Compartimentul Resurse umane salarizare


- 1 post de inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

 - nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență, juridice sau economice

- vechime în activitatea – fără vechime în muncă

 

    Compartimentul juridic și Achiziții publice

 

1 post de consilier juridic debutant  – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul juridic

- vechime în specialitatea studiilor – fără vechime

 

         Compartimentul Contabilitate

 

1 post de inspector de specialitate I pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic

- vechime în specialitatea studiilor – minim 9 ani

        
Compartimentul Distribuție lapte praf, ajutoare umanitare și POAD

        

1        post de inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență

- vechime în activitate – fără vechime în muncă

Concursul  va consta dintr-o probă scrisă şi interviu pentru candidaţii înscrişi la concurs și care au fost declaraţi admişi la selectarea dosarelor.

            Compartimentul preparare și distribuție hrană

           

            3 posturi muncitor calificat I pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitate – minim 2 ani.

Concursul va consta dintr-o probă practică și interviu pentru candidații înscriși la concurs și care au fost declarați admiși la selectarea dosarelor pentru ocuparea postului de muncitor calificat I.

 

 Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului. Conform art.6 al Regulamentului – cadru privind  stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrire la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

- cererea de  înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

- copia actului  de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului solicitate de instituţia publică;

- carnet de muncă sau, după caz, adeverinţele  care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;.

- cazierul  judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează ;

- adeverinţa medicală  care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

- curriculum vitae;

 

Adeverinţă care să atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în format standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

 

În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe propie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

 

Copia actului de identitate, copiile actelor de studii şi carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea vor fi prezentate în original în vederea verificării conformităţii copiilor acestora.

 

Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului


Relaţii suplimentare se obţin de la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, telefon   0357/427507.

Stiri asemanatoare

Sergiu Bîlcea (PNL): „Guvernul PSD a minţit bugetarii”

Luni, 15 Octombrie, 2018 13:33

Sergiu Bîlcea (PNL): „Guvernul PSD a minţit bugetarii”

Minciunile Guvernului PSD au ajuns la scadenţă: nu mai sunt bani pentru măsurile populiste şi creşterile de salarii în sectorul bugetar, aşa că se pregătesc disponibilizările unor ...

Un apel la 112 a alertat duminică seara echipele ISU. Trei motocliclişti rătăciţi în pădure între Şoimoş şi Căsoaia

Luni, 15 Octombrie, 2018 08:08

Un apel la 112 a alertat duminică seara echipele ISU. Trei motocliclişti rătăciţi în pădure între Şoimoş şi Căsoaia

Un apel la 112 a alertat duminică seara  echipele ISU: 3 bărbați sunt rătăciţi şi deshidrataţi în pădure între Șoimoș și Căsoaia, rătăciți, deshidratați.   ...

Noul Stadion Francisc Neuman (UTA) va primi o clasificare superioară făţă de cea stabilită iniţial!

Marti, 09 Octombrie, 2018 19:08

Noul Stadion Francisc Neuman (UTA) va primi o clasificare superioară făţă de cea stabilită iniţial!

O comisie a Federaţiei de Române de Fotbal a fost recent la Arad pentru a vedea stadiul lucrărilor la noua arenă arădeană Francisc Neuman în vederea omologării. Aceştia au sug ...

Trebuie să știi aceste lucruri despre uleiul de cânepă!

Marti, 09 Octombrie, 2018 12:34

Trebuie să știi aceste lucruri despre uleiul de cânepă!

Multe persoane au auzit de uleiul de canepa, insa foarte putine cunosc cu adevarat cum se poate consuma si care sunt beneficiile sale incredibile. Citeste acest articol si afla cum sa profiti la ...

Bazinul de polo din Arad a fost recepţionat

Luni, 01 Octombrie, 2018 19:02

Bazinul de polo din Arad a fost recepţionat

Luni, 1 octombrie 2010, Compania Naţională de Investiţii - CNI a realizat recepţia lucrărilor la bazinul de polo din municipiul Arad.  Vă reamintim faptul că bazinul de polo din Subc ...

Un bărbat a murit într-un groaznic accident rutier lângă Vama Nădlac

Duminica, 14 Octombrie, 2018 15:28

Un bărbat a murit într-un groaznic accident rutier lângă Vama Nădlac

Duminică după-masă în jurul orei 15:00 un groaznic accident rutier a avut loc pe A1 în apropiere de Vama Nădlac. Din nefericire un bărbat și-a pierdut viața, iar alte două per ...

Excelenţa în afaceri premiată la Topul Firmelor de Camera de Comerţ şi Industrie Arad

Sambata, 13 Octombrie, 2018 16:07

Excelenţa în afaceri premiată la Topul Firmelor de Camera de Comerţ şi Industrie Arad

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură a județului Arad a premiat și în acest an excelența în afaceri! Topul Firmelor, aflat la cea de a XXV-a ediție, s-a desfășurat la E ...

ANAF a actualizat Ghidul caselor de marcat

Luni, 15 Octombrie, 2018 13:54

ANAF a actualizat Ghidul caselor de marcat

Agenția Națională de Administrare Fiscală a actualizat, pe site-ul instituției, "Ghidul cu privire la înregistrarea informaţiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, prec ...

Subvenții APIA: de marți 16 octombrie, 450.000 de fermieri intră la primele plăți

Luni, 15 Octombrie, 2018 13:54

Subvenții APIA: de marți 16 octombrie, 450.000 de fermieri intră la primele plăți

Începând de marți 16 octombrie a.c. , 450.000 de fermieri vor primi banii în conturi, întrucât Agenția de Plăți pentru Agricultură are deja pregătită document ...

Noua secție de Oncologie a Spitalului Judeţean Arad se construieşte pe strada Vicențiu Babeș

Marti, 09 Octombrie, 2018 17:36

Noua secție de Oncologie a Spitalului Judeţean Arad se construieşte pe strada Vicențiu Babeș

Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad: „Demarăm unul dintre cele mai importante proiecte care vizează sistemul de sănătate din Arad”   Iustin Cionca, pre ...

Când vin ninsorile și ce spun meteorologii

Luni, 15 Octombrie, 2018 10:11

Când vin ninsorile și ce spun meteorologii

Prognoza realizată de meteorologi pentru iarna anului 2018-2019 nu arată deloc bine, deoarece va fi lungă și grea. Meteorologii avertizează că,primele ninsori își vor face ...

A început reabilitarea drumului judeţean 691 Lipova – Neudorf – Timișoara

Vineri, 14 Septembrie, 2018 07:01

A început reabilitarea drumului judeţean 691 Lipova – Neudorf – Timișoara

Marian TOADER, primar comuna Zăbrani „Odată cu reabilitarea acestui drum, vom intra în normalitate”   Repararea și asfaltarea drumul județean 691 Lipova – Neud ...



Acest site foloseşte cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru mai multe detalii referitoare la cum folosim datele tale si la drepturile tale te invitam sa citesti: Politica de cookies sau/si Politica de Confidentialitate si apoi sa confirmi acordul tau.