Cantina Municipală Arad face angajări! Află ce posturi sunt scoase la concurs!
Cantina Municipală Arad face angajări! Află ce posturi sunt scoase la concurs!

Cantina Municipală Arad face angajări! Află ce posturi sunt scoase la concurs!

Marti, 14 Noiembrie, 2017 13:28 Redactia LOCALE Comentarii 2627 vizualizari  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Redactia LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Marti, 14 Noiembrie, 2017 13:28 2627 vizualizari Tiparire


Centrul Social Cantina Municipală Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea  pe perioadă nedeterminată a unor posturi de execuţie vacant, în regim contractual în data de 11.12.2017 ora 10, proba scrisă , interviul în data de 13.12.2017 ora 13,00 .

 

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele:

 

Condiţii generale,

-          are cetăţenia română şi domiciliul în România;

-          cunoaşte limba română scris şi vorbit;

-          are vârsta minimum de 18 ani împliniţi;

-          are capacitate deplină de exerciţiu;

-          are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;

-          îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

-          nu a fost condamnat(ă) pentru săvârşirea unei infracţiuni, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică îmfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea postului, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:

 

      Compartimentul Resurse umane salarizare


- 1 post de inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

 - nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență, juridice sau economice

- vechime în activitatea – fără vechime în muncă

 

    Compartimentul juridic și Achiziții publice

 

1 post de consilier juridic debutant  – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul juridic

- vechime în specialitatea studiilor – fără vechime

 

         Compartimentul Contabilitate

 

1 post de inspector de specialitate I pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic

- vechime în specialitatea studiilor – minim 9 ani

        
Compartimentul Distribuție lapte praf, ajutoare umanitare și POAD

        

1        post de inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență

- vechime în activitate – fără vechime în muncă

Concursul  va consta dintr-o probă scrisă şi interviu pentru candidaţii înscrişi la concurs și care au fost declaraţi admişi la selectarea dosarelor.

            Compartimentul preparare și distribuție hrană

           

            3 posturi muncitor calificat I pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitate – minim 2 ani.

Concursul va consta dintr-o probă practică și interviu pentru candidații înscriși la concurs și care au fost declarați admiși la selectarea dosarelor pentru ocuparea postului de muncitor calificat I.

 

 Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului. Conform art.6 al Regulamentului – cadru privind  stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrire la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

- cererea de  înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

- copia actului  de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului solicitate de instituţia publică;

- carnet de muncă sau, după caz, adeverinţele  care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;.

- cazierul  judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează ;

- adeverinţa medicală  care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

- curriculum vitae;

 

Adeverinţă care să atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în format standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

 

În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe propie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

 

Copia actului de identitate, copiile actelor de studii şi carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea vor fi prezentate în original în vederea verificării conformităţii copiilor acestora.

 

Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului


Relaţii suplimentare se obţin de la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, telefon   0357/427507.

Cantina Municipală Arad face angajări! Află ce posturi sunt scoase la concurs!


Centrul Social Cantina Municipală Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea  pe perioadă nedeterminată a unor posturi de execuţie vacant, în regim contractual în data de 11.12.2017 ora 10, proba scrisă , interviul în data de 13.12.2017 ora 13,00 .

 

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele:

 

Condiţii generale,

-          are cetăţenia română şi domiciliul în România;

-          cunoaşte limba română scris şi vorbit;

-          are vârsta minimum de 18 ani împliniţi;

-          are capacitate deplină de exerciţiu;

-          are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;

-          îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

-          nu a fost condamnat(ă) pentru săvârşirea unei infracţiuni, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică îmfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea postului, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:

 

      Compartimentul Resurse umane salarizare


- 1 post de inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

 - nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență, juridice sau economice

- vechime în activitatea – fără vechime în muncă

 

    Compartimentul juridic și Achiziții publice

 

1 post de consilier juridic debutant  – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul juridic

- vechime în specialitatea studiilor – fără vechime

 

         Compartimentul Contabilitate

 

1 post de inspector de specialitate I pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic

- vechime în specialitatea studiilor – minim 9 ani

        
Compartimentul Distribuție lapte praf, ajutoare umanitare și POAD

        

1        post de inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență

- vechime în activitate – fără vechime în muncă

Concursul  va consta dintr-o probă scrisă şi interviu pentru candidaţii înscrişi la concurs și care au fost declaraţi admişi la selectarea dosarelor.

            Compartimentul preparare și distribuție hrană

           

            3 posturi muncitor calificat I pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitate – minim 2 ani.

Concursul va consta dintr-o probă practică și interviu pentru candidații înscriși la concurs și care au fost declarați admiși la selectarea dosarelor pentru ocuparea postului de muncitor calificat I.

 

 Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului. Conform art.6 al Regulamentului – cadru privind  stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale si a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrire la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

- cererea de  înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

- copia actului  de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului solicitate de instituţia publică;

- carnet de muncă sau, după caz, adeverinţele  care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;.

- cazierul  judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează ;

- adeverinţa medicală  care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

- curriculum vitae;

 

Adeverinţă care să atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în format standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

 

În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe propie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

 

Copia actului de identitate, copiile actelor de studii şi carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea vor fi prezentate în original în vederea verificării conformităţii copiilor acestora.

 

Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului


Relaţii suplimentare se obţin de la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, telefon   0357/427507.

Stiri asemanatoare

ABONARE LA NEWSLETTER

Introduceti adresa dvs de email:
   

CET Arad a ales insolvenţa !

Marti, 19 Iunie, 2018 16:55

CET Arad a ales insolvenţa !

“Arădenii nu vor rămâne fără apă şi căldură prin intrarea în insolvenţă a Centralei Termice”, a declarat directorul CET Arad, Robert Maloş, în cadrul conf ...

„Regenerarea Urbană”, a ajuns în cartierele Alfa şi Confecţii!

Miercuri, 20 Iunie, 2018 10:10

„Regenerarea Urbană”, a ajuns în cartierele Alfa şi Confecţii!

Marţi, 19 iunie 2018, primarul municipiului Arad, Gheorghe Falcă a semnat două contracte pe Regenerare Urbană a spaţiilor dintre blocuri. Primul dintre ele, în valoare de aproape 5,4 m ...

Sergiu Bîlcea (PNL): „În timp ce PSD se opune parcării subterane administrația liberală achiziționează 28 de tramvaie noi!”

Marti, 19 Iunie, 2018 18:39

Sergiu Bîlcea (PNL): „În timp ce PSD se opune parcării subterane administrația liberală achiziționează 28 de tramvaie noi!”

„Felicit consilierii PNL care au dat un vot favorabil în ședința CLM de astăzi prin care s-a aprobat proiectul privind achiziționarea a 28 de tramvaie noi și modernizarea a 20 de ...

Cu utilajul agricol la plimbare prin oraş……. neînmatriculat

Miercuri, 20 Iunie, 2018 09:12

Cu utilajul agricol la plimbare prin oraş……. neînmatriculat

Poliţiştii locali ai Serviciului Circulaţie pe Drumuri Publice şi Parcări din cadrul Direcţiei Generale Poliţia Locală Arad au identificat în seara zilei de 17 iunie 2018, un bărba ...

Bijuteria culturii arădene vizitată de Ministrul Culturii

Miercuri, 20 Iunie, 2018 08:42

Bijuteria culturii arădene vizitată de Ministrul Culturii

Primarul municipiului Arad, Gheorghe Falcă, a primit, marţi, 19 iunie 2018, vizita Ministrului Culturii şi Identității Naționale, George Ivașcu. Cu această ocazie atât edilul, c&aci ...

UTA Arad din nou în iarba...sezonul 2018-2019 începe în august

Marti, 19 Iunie, 2018 11:41

UTA Arad din nou în iarba...sezonul 2018-2019 începe în august

UTA Arad-„Bătrâna Doamnă” a fotbalului românesc este cea mai nerabdatoare divizionară secundă începand antrenamentele pentru sezonul 18-19. În această dup ...

Campania „Produs în Arad” – la a doua ediţie!

Marti, 19 Iunie, 2018 15:48

Campania „Produs în Arad” – la a doua ediţie!

Evenimentul îndrăgit de arădeni încă de la prima ediţie, revine la sfârşitul acestei luni! „Produs în Arad” aduce în Parcul Pădurice culoare şi sa ...

Start la filme în grădina de vară!

Miercuri, 20 Iunie, 2018 08:30

Start la filme în grădina de vară!

Se dă startul la proiecţiile de film în grădina de vară cu o capodoperă a cinema-ului mut, The Golem, acompaniată live de Danaga! Realizat în anul 1920 în Germania, The G ...

Primăria Arad va achiziţiona 20 de tramvaie noi

Duminica, 17 Iunie, 2018 18:40

Primăria Arad va achiziţiona 20 de tramvaie noi

În şedinţa de Consiliul Local Municipal de săptămâna viitoare, aleşii locali vor vota studiul de oportunitate privind achiziţionare unui număr de 28 tramvaie noi şi modernizar ...

Concertul de ROCK SIMFONIC revine la Arad pe 22 iunie în Cetatea Aradului!

Duminica, 17 Iunie, 2018 15:00

Concertul de ROCK SIMFONIC revine la Arad pe 22 iunie în Cetatea Aradului!

Concertele de rock simfonic organizate de Filarmonica de Stat-Arad și găzduite în mod generos de Unitatea militară din Cetatea Aradului sunt, deja, o tradiție. Publicul arădean a venit ...

Accident pe Autostrada Arad-Timișoara. O mașină s-a răsturnat cu roțile-n sus

Joi, 21 Iunie, 2018 13:04

Accident pe Autostrada Arad-Timișoara. O mașină s-a răsturnat cu roțile-n sus

Un alt accident rutier a avut loc joi 21 iunie la orele dimineții. De această dată, accidentul a avut loc pe Autostrada Arad-Timișoara.Accidentul rutier a avut loc pe Autostrada A1 la kilomet ...

Grav accident rutier la Voivodeni. O persoană a fos grav rănită

Joi, 21 Iunie, 2018 12:12

Grav accident rutier la Voivodeni. O persoană a fos grav rănită

Un grav accident rutier a avut loc joi în jurul orei 11:40 în localitatea Voivodeni. O persoană a fost grav rănită.Implicate în accidentul rutier au fost un microbuz și un a ...

Primarii din Zona 1 a judeţului Arad au decis! Retim CONTINUĂ!

Luni, 14 Mai, 2018 20:57

Primarii din Zona 1 a judeţului Arad au decis! Retim CONTINUĂ!

În cadrul Adunării Generale a ADI SIGD s-a discutat oportunitatea rezilierii contractului cu operatorul Retim, care a câştigat licitaţia pentru colectarea selectivă a deşeurilor ...

Premieră în România! S-a înregistrat primul caz de insolvență a unei persoane fizice!

Miercuri, 20 Iunie, 2018 10:26

Premieră în România! S-a înregistrat primul caz de insolvență a unei persoane fizice!

În data de 19 iunie 2018 a fost publicat în Buletinul Procedurilor de Insolvență, secțiunea „Debitori – persoane fizice cu obligații ce nu decurg din exploatarea unei ...

CCIA Arad informează societățile arădene despre expoziția China Smart Expo, ediția 2018

Marti, 24 Aprilie, 2018 09:42

CCIA Arad informează societățile arădene despre expoziția China Smart Expo, ediția 2018

CCIA Arad invită societățile arădene interesate de participarea la cea de-a 9-a ediție a China Smart Expo să transmită intențiile de participare până în data de 4 mai 2018. E ...

Ziua Familiei - un eveniment pentru copii, părinţi şi bunici, în Parcul Aventura Voinicilor

Luni, 14 Mai, 2018 20:05

Ziua Familiei - un eveniment pentru copii, părinţi şi bunici, în Parcul Aventura Voinicilor

A cincea ediţie a evenimentului „Ziua familiei” se va desfășura în 18 mai 2018, în Parcul Aventura Voincilor. Organizatorii evenimentului, Primăria Municipiului Arad, ...