Binecunoscutul site YOUTUBE a suferit noi modificări atât în ceea ce priveşte LOGO-ul cât şi funcţionalitatea.
Modificarea logo-ului este simplă, bula roşie a fost mutată de pe cuvântul Tube transformată într-un buton care reprezintă funcţia Play.
În afară de logo, site-ul care a depăşit 1,5 miliarde de utilizatori pe lună schimbă cu aceeaşi ocazie şi designul.
Acesta a fost testat timp de mai multe luni de către un număr redus de utilizatori iar rezultatele, spun reprezentanţii google, au fost unele încurajatoare.
Noul design pare să ţină cont de faptul că platforma este folosită tot mai mult de produse precum Android, Gmail, Google Drive sau Photos, Material Design , ceea ce i-a făcut pe speciaţiştii google să pună accent mai mult pe utilitate. A fost adăugat mai mult fond alb, renunţându-se sa elemente de design care creau impresia de aglomeraţie, precum umbre, efecte 3D, astfel încât textele să apară mai clar şi mai uşor de citit.
Google operează modificări şi la facilităţile YouTube care urmăresc ca toate opţiunile să fie disponibile pe toate platformele. În prezent, Google nu oferă pe desktop unele din funcţiile disponibile pe telefoane şi invers.
Funcţia care permite schimbarea vitezei de redare, disponibilă de mai mulţi ani pe desktop, va fi în curând implementată şi în cadrul aplicaţiei mobile.
Transferul de opţiuni va fi unui total astfel că, unele din funcţiile de pe mobile vor ajunge şi pe desktop. Spre exemplu, minimizarea player-ului video, care permite navigarea în paralel pe site, va fi disponibilă şi pe calculatoare.
În prezent, Google a anunţat că testează funcţia de swipe care permite navigarea de la un video la altul printr-o simplă mişcare cu degetul.
Mişcarea cu degetul pe ecran de la dreapta la stânga va afişa video-ul următor. Gestul similar dar în direcţia inversă va realiza revenirea la clipul anterior.
Binecunoscutul site YOUTUBE a suferit noi modificări atât în ceea ce priveşte LOGO-ul cât şi funcţionalitatea.
Modificarea logo-ului este simplă, bula roşie a fost mutată de pe cuvântul Tube transformată într-un buton care reprezintă funcţia Play.
În afară de logo, site-ul care a depăşit 1,5 miliarde de utilizatori pe lună schimbă cu aceeaşi ocazie şi designul.
Acesta a fost testat timp de mai multe luni de către un număr redus de utilizatori iar rezultatele, spun reprezentanţii google, au fost unele încurajatoare.
Noul design pare să ţină cont de faptul că platforma este folosită tot mai mult de produse precum Android, Gmail, Google Drive sau Photos, Material Design , ceea ce i-a făcut pe speciaţiştii google să pună accent mai mult pe utilitate. A fost adăugat mai mult fond alb, renunţându-se sa elemente de design care creau impresia de aglomeraţie, precum umbre, efecte 3D, astfel încât textele să apară mai clar şi mai uşor de citit.
Google operează modificări şi la facilităţile YouTube care urmăresc ca toate opţiunile să fie disponibile pe toate platformele. În prezent, Google nu oferă pe desktop unele din funcţiile disponibile pe telefoane şi invers.
Funcţia care permite schimbarea vitezei de redare, disponibilă de mai mulţi ani pe desktop, va fi în curând implementată şi în cadrul aplicaţiei mobile.
Transferul de opţiuni va fi unui total astfel că, unele din funcţiile de pe mobile vor ajunge şi pe desktop. Spre exemplu, minimizarea player-ului video, care permite navigarea în paralel pe site, va fi disponibilă şi pe calculatoare.
În prezent, Google a anunţat că testează funcţia de swipe care permite navigarea de la un video la altul printr-o simplă mişcare cu degetul.
Mişcarea cu degetul pe ecran de la dreapta la stânga va afişa video-ul următor. Gestul similar dar în direcţia inversă va realiza revenirea la clipul anterior.