Pentru prima dată, publicul londonez a avut astăzi, 06 aprilie 2017, ocazia să testeze în premieră primul autobus fără şofer.
Aproximativ 100 de persoane au călătorit într-un serviciu de transfer prototip pe un traseu de două mile în apropierea Arena O2 din Londra .
Se speră ca proiectul să facă traficul mai facil între cartierele mici din Greenwich.
Cinci camere şi trei lasere vor ajuta navigaţia vehiculului de-a lungul traseului, ce este utilizat atât de către pietoni cât şi de către ciclişti. La bord însă va exista şi o persoană competentă care poate oprii oricând vehicolul în cazul unui pericol iminent sau la nevoie.
Întreg proiectul a costat peste 8 milioane de lire sterline, iar oficialii londonezi au declarat că acest autobus ar putea fii începutul unui „oraş inteligent”.
Pentru prima dată, publicul londonez a avut astăzi, 06 aprilie 2017, ocazia să testeze în premieră primul autobus fără şofer.
Aproximativ 100 de persoane au călătorit într-un serviciu de transfer prototip pe un traseu de două mile în apropierea Arena O2 din Londra .
Se speră ca proiectul să facă traficul mai facil între cartierele mici din Greenwich.
Cinci camere şi trei lasere vor ajuta navigaţia vehiculului de-a lungul traseului, ce este utilizat atât de către pietoni cât şi de către ciclişti. La bord însă va exista şi o persoană competentă care poate oprii oricând vehicolul în cazul unui pericol iminent sau la nevoie.
Întreg proiectul a costat peste 8 milioane de lire sterline, iar oficialii londonezi au declarat că acest autobus ar putea fii începutul unui „oraş inteligent”.