În ultimii ani, reţeaua de socializare Facebook a primit multe cereri de introducere a funcţiei “dislike”. Facebook a ignorat aceste cereri până acum, pentru a evita„bulling-ul” în rândul tinerilor, dar şi pentru că brandurile populare ar avea de pierdut, iar asta ar afecta probabil încasările în zona de publicitate.
Butonul de „dislike ”(„nu-mi place”) este în perioada de probă în urma numărului mare de cereri, mai exact această opţiune va fi disponibilă pe Facebook Messenger, ea deja fiind disponibilă pentru un număr mic de utilizatori, care acum pot răspune mesajelor individuale cu „dislike”.
Facebook consideră acest buton, introdus recenţ mai degrabă ca un „nu” şi este testat pentru a se vedea dacă reacţia este de ajutor într-o conversaţie de grup cand e nevoie să votezi, de exemplu.
În urmă cu un an, reţeaua de socializare Facebook a lansat reacţiile sub formă de emoticoane şi s-au dovedit un succes.
În ultimii ani, reţeaua de socializare Facebook a primit multe cereri de introducere a funcţiei “dislike”. Facebook a ignorat aceste cereri până acum, pentru a evita„bulling-ul” în rândul tinerilor, dar şi pentru că brandurile populare ar avea de pierdut, iar asta ar afecta probabil încasările în zona de publicitate.
Butonul de „dislike ”(„nu-mi place”) este în perioada de probă în urma numărului mare de cereri, mai exact această opţiune va fi disponibilă pe Facebook Messenger, ea deja fiind disponibilă pentru un număr mic de utilizatori, care acum pot răspune mesajelor individuale cu „dislike”.
Facebook consideră acest buton, introdus recenţ mai degrabă ca un „nu” şi este testat pentru a se vedea dacă reacţia este de ajutor într-o conversaţie de grup cand e nevoie să votezi, de exemplu.
În urmă cu un an, reţeaua de socializare Facebook a lansat reacţiile sub formă de emoticoane şi s-au dovedit un succes.