În şedinţa de repartizare din data de 28.02.2017 au completat norma didactică :
pe perioadă determinată un nr. de 34 cadre didactice, iar pe perioada nedeterminata un nr. de 14 cadre didactice
Urmează etapele pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, conform Calendarului de mobilitate:
* 3 – 7 martie 2017 – Cadrele didactice aflate în restrângere de activitate depun dosarele, întocmite conform cererii tip, la inspectoratul şcolar, pentru verificare, evaluare şi stabilirea listei cu punctajele.
* 9 martie 2017 – Afişarea la inspectoratul şcolar a listei cu punctajele cadrelor didactice aflate în restrângere, care au depus dosare.
* 9-10 martie 2017 – Înregistrarea contestaţiilorla ISJ Arad, referitor la punctajele afişate.
* 10 martie 2017 – Desfăşurarea probelor practice/orale de profil pentru soluţionarea restrângerilor de activitate în situaţiile în care acestea sunt impuse de art. 31, alin. (5-6) din Metodologie.
* 13 martie 2017 – Soluţionarea contestaţiilor în consiliul de administraţie al ISJ Arad şi afişarea punctajelor finale.
* 13-15 martie 2017 - Cadrele didactice aflate în restrângere de activitate depun dosarele, întocmite conform cererii tip adresate directorului, la unităţile de învăţământ, în vederea obţinerii acordului/acordului de principiu pentru transfer consimţit.
* 16 martie 2017 – Analiza în consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ a cererilor de obţinere a acordului de transfer consimţit; directorul emite acordul/acordul de principiu de transfer sau refuzul motivat şi îl comunică solicitanţilor; directorul informează inspectoratul şcolar asupra soluţionării cererilor de obţinere a acordului de pretransfer consimţit.
* 16-17 martie 2017 – Depunerea contestaţiilor la unităţile de învăţământ, referitoare la acordul/refuzul transferului consimţit.
* 20 martie 2017 – Soluţionarea contestaţiilor referitoare la acordul de transfer consimţit în consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ.
* 16-21 martie 2017 – Titularii, aflaţi în restrângere de activitate, depun la dosarul de la ISJ Arad acordul de transfer consimţit, eliberat de unităţile de învăţământ.
* 22 martie 2017 – Şedinţă de repartizare la inspectoratul şcolar pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, ordinea de prioritate conform art. 46.
* 22-23 martie 2017 – Înregistrarea la ISJ Arad a contestaţiilor referitoare la modul de soluţionare a restrângerilor de activitate în şedinţa publică.
* 24 martie 2017 – Soluţionarea contestaţiilor în consiliul de administraţie al ISJ Arad.
* 24 martie 2017 - ISJ emite şi comunică deciziile de transfer consimţit sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2016.
Notă: ghidularadean.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora
În şedinţa de repartizare din data de 28.02.2017 au completat norma didactică :
pe perioadă determinată un nr. de 34 cadre didactice, iar pe perioada nedeterminata un nr. de 14 cadre didactice
Urmează etapele pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, conform Calendarului de mobilitate:
* 3 – 7 martie 2017 – Cadrele didactice aflate în restrângere de activitate depun dosarele, întocmite conform cererii tip, la inspectoratul şcolar, pentru verificare, evaluare şi stabilirea listei cu punctajele.
* 9 martie 2017 – Afişarea la inspectoratul şcolar a listei cu punctajele cadrelor didactice aflate în restrângere, care au depus dosare.
* 9-10 martie 2017 – Înregistrarea contestaţiilorla ISJ Arad, referitor la punctajele afişate.
* 10 martie 2017 – Desfăşurarea probelor practice/orale de profil pentru soluţionarea restrângerilor de activitate în situaţiile în care acestea sunt impuse de art. 31, alin. (5-6) din Metodologie.
* 13 martie 2017 – Soluţionarea contestaţiilor în consiliul de administraţie al ISJ Arad şi afişarea punctajelor finale.
* 13-15 martie 2017 - Cadrele didactice aflate în restrângere de activitate depun dosarele, întocmite conform cererii tip adresate directorului, la unităţile de învăţământ, în vederea obţinerii acordului/acordului de principiu pentru transfer consimţit.
* 16 martie 2017 – Analiza în consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ a cererilor de obţinere a acordului de transfer consimţit; directorul emite acordul/acordul de principiu de transfer sau refuzul motivat şi îl comunică solicitanţilor; directorul informează inspectoratul şcolar asupra soluţionării cererilor de obţinere a acordului de pretransfer consimţit.
* 16-17 martie 2017 – Depunerea contestaţiilor la unităţile de învăţământ, referitoare la acordul/refuzul transferului consimţit.
* 20 martie 2017 – Soluţionarea contestaţiilor referitoare la acordul de transfer consimţit în consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ.
* 16-21 martie 2017 – Titularii, aflaţi în restrângere de activitate, depun la dosarul de la ISJ Arad acordul de transfer consimţit, eliberat de unităţile de învăţământ.
* 22 martie 2017 – Şedinţă de repartizare la inspectoratul şcolar pentru soluţionarea restrângerilor de activitate, ordinea de prioritate conform art. 46.
* 22-23 martie 2017 – Înregistrarea la ISJ Arad a contestaţiilor referitoare la modul de soluţionare a restrângerilor de activitate în şedinţa publică.
* 24 martie 2017 – Soluţionarea contestaţiilor în consiliul de administraţie al ISJ Arad.
* 24 martie 2017 - ISJ emite şi comunică deciziile de transfer consimţit sau detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate, începând cu 1 septembrie 2016.
Notă: ghidularadean.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora