Căprar se laudă că a reuşit să semneze contractul pentru pasajul de pe centură din zona CET după 6 ani de guvernare

Data publicare: Joi, 21 Septembrie, 2017 Total: 2685 accesari

Căprar se laudă că a reuşit să semneze contractul pentru pasajul de pe centură din zona CET după  6 ani de guvernare

Deputatul PSD, Dorel Căprar, anunţă cu surle şi trâmbiţe, semnarea contractului de realizare a unuia dintre pasajele de pe centura de ocolire a municipiului Arad. Este vorba mai exact despre pasajul din zona CET, care este realiyat în proporţie de aproximativ 80%, şi a zăcut aşa timp de 6 ani în guvernarea Ponta-Grindeanu-Tudose, timp în care praful şi rugina s-a aşternut peste el iar nervii şoferilor care petreceau ore bune pe centura de ocolire au fost puşi la grea încercare.


Termenul de finalizare ar fi de 6 luni, asta tradus ar însemna că în luna martie 2018 ar trebui să se deschidă traficul pe acest pasaj, lucru absolut posibil având în vedere stadiul în care se află în acest moment, însă rămâne de văzut.

 

Cel de-ai doilea pasaj, pasajul din zona Micălaca, este „pe drumul cel bun”, adică licitaţia  „se află într-o stare avansată” ne asigura acelaşi Dorel Căprar. Ce înseamnă „o stare avansată” asta nu mai putem traduce, pentru că nu se mai fac precizări, însă ce putem să prognozăm sigur, este faptul că cel de-al doilea pasaj sigur nu-l vom vedea terminat mai repede de 2019 cu optimism,  dacă nu chiar 2020, an electoral numai bun de tăiat panglici şi vizite ministriale.

 

Licitaţia pentru primul pasaj a fost câştigată de 3 firme asociate, „şocant” este însă un alt aspect al acestui anunţ cu surle şi trâmbiţe, şi anume, Dorel Căprar şi PSD-ul „au omis” să ne spună în comunicat şi numele uneia dintre aceste trei firme, Tehnodomus S.A., firmă pe care aceeaşi oameni din PSD nu cu multă vreme o denumeau „firmă de casă” a administraţiei locale, iar acum observăm cu „stupoare” că aceeaşi firmă nu mai este „de casă”, ba mai mult, acelaşi Dorel Căprar este chiar bucuros că „una dintre firmele care a câştigat licitaţia este chiar o firmă din Arad şi mizăm pe seriozitatea şi de ce nu, pe patriotismul local, al constructorilor”. Până acum când aceeaşi firmă câştiga în mod corect licitaţii pe acelaşi SEAP, cei din PSD nu erau la fel de bucuroşi şi nici nu mizau seriozitatea ei şi nici pe patriotismul local, patriotismul local este valabil probabil doar în guvernările PSD. Asta da ipocrizie nenică!



 

Să nu fim înţeleşi greşit,nu avem vreo problemă cu câştigătorul licitaţiei ci cu ipocrizia PSD-ului care acum, dintr-o dată, mizează pe patriotism local şi seriozitate, schimbându-şi discursul în funcţie de „enteres”, aşa cum nu avem nicio problemă că se va finaliza măcar unul din cele două pasaje după 7 ani de la oprirea lucrărilor.