Șase luni pentru a încărca niște documente pe SEAP este performanța PSD în problema pasajelor de pe centura Aradului

Data publicare: Miercuri, 12 Iulie, 2017 Total: 1974 accesari

Șase luni pentru a încărca niște documente pe SEAP este performanța PSD în problema pasajelor de pe centura Aradului

Ultimele luni au demonstrat cum atenția acordată de coaliția PSD-ALDE problemelor și necesităților reale ale cetățenilor este dictată de interese de moment, personale și de grup. Începând cu perioada campaniei electorale și până în prezent, promisiunile populiste au fost răspândite cu generozitate, în timp ce faptele încă se lasă așteptate, în contextul unor măsuri și planuri total iresponsabile avansate de membrii actualului guvern.

Pentru arădeni, problema celor două pasaje de pe centură este binecunoscută și presantă de ani de zile. Rând pe rând, diverși politicieni au vânat capital electoral pe seama lor, fără să fie deloc interesați în mod real de problemă. Pentru exemplificare, enumerăm în continuare seria declarațiilor făcute de-a lungul timpului de senatorul de Arad, Mihai Fifor:

7 decembrie 2015:există un plan de acţiune pentru perioada următoare, care prioritizează investiţiile ce trebuie realizate, astfel că unul dintre pasaje, aflat într-un stadiu avansat de execuție, va fi terminat peste 5-6 luni

16 februarie 2016:În ceea ce priveşte darea lor în folosinţă, situaţia stă în felul următor: la pasajul în stadiul de realizare de 70%, termenul de finalizare este sfarşitul acestui an, cel de-al doilea urmând a fi terminat la începutul anului viitor.

1 noiembrie 2016:Nici un politician nu cred că mai poate apărea, cel puţin pe aceste subiecte, cu un nou discurs. Singurul discurs care va avea succes la electorat este fapta. Când vor urca din nou utilajele pe pasaje şi nu se va mai întrerupe lucrul decât la finalizarea lucrării, atunci vom fi luaţi în seamă.

14 decembrie 2016: Senatorul Mihai Fifor a declarat pentru NewsAr.ro că pasajele nefinalizate de pe centura Aradului vor deveni o prioritate „maximă” în eventualitatea în care va fi desemnat ministru al Transporturilor.

13 iunie 2017: investiţia este ridicată pe SEAP, urmând bineînţeles, în cel mai scurt timp, procedura de licitaţie care va stabili numele constructorului ce va finaliza lucrarea. Arădenii trebuie să înțeleagă că sistarea temporară a lucrărilor s-a datorat unor situaţii de natură juridică în care s-au aflat firmele care au câştigat licitaţiile la aceste lucrări şi nu lipsei de bunăvoinţă sau implicare a PSD.

Așadar, la începutul verii, actualul ministru Mihai Fifor a declarat că situațiile de natură juridică au întârziat lucrările, cu toate că în noiembrie 2016 spunea arădenilor că abia când utilajele vor fi pe pasaje va mai putea vorbi pe marginea subiectului. Promisiunile făcute sunt constant încălcate, mai ales că în februarie anul trecut, fără a-l întreba nimeni, declara public arădenilor că până la finalul lui 2016 unul dintre pasaje va fi gata. Probabil trebuia acoperită minciuna anterioară, din decembrie 2015, când pe atunci atunci senatorul de Dolj asigura că în 5-6 luni pasajul de la CET va fi gata.

Sergiu Vlad: ”În ritmul demonstrat de cei de la PSD, total lipsiți de competență și responsabilitate, va mai dura încă șase luni până când vor atribui lucrarea, iar apoi o vor amâna la nesfârșit pentru ca banii necesari investițiilor au alte priorități. Încălcarea repetată a promisiunilor electorale nu trebuie să rămînă fără o consecință. Dacă până la finalul anului nu sunt gata pasajele, cerem în numele arădenilor ca Mihai Fifor să-și prezinte demisia din funcția pe care a obținut-o mințind în campania electorală și timp de 2 ani încontinuu.