Singurul fotograf agreat Google din vestul tării pentru tururi virtuale, este arădean

Data publicare: Marti, 08 Noiembrie, 2016 Total: 4590 accesari

   TURURILE VIRTUALE sunt „pe culmea valului” în domeniul publicității!

   
   De acasă sau de oriunde, de pe telefon, tabletă, calculator sau chiar punându-ți ochelarii VR și conectându-te la net, „mergi” la fața locului și ai o imagine panoramică, în HD, a întregului subiect – fapt care îți oferă posibilitatea de a vedea tot în câteva secunde: hotelul în care urmează să te cazezi, showroom-ul dealer-ului tău preferat, sala de evenimente unde doreşti să petreci, spitalul unde urmează să te tratezi…etc.


 


   Singurul care se ocupă la modul profesionist de realizarea acestor tururi virtuale pentru zona de vest a ţării şi care este acreditat de Google este arădean şi se numeşte Fodor Flavius.


 


    Fodor Flavius este fotograf acreditat Google, cu o expetienţă în domeniul tururilor virtuale începând din anul 2010, iar de la începutul acestui an este fotograf acreditat Google. A parcurs niște pași precum interviuri, probe de lucru și workshopuri iar la finalul acestor paşi a obşinut mult râvnita acreditare. Este recunoscut și la nivel internațional ca fotograf Google, ceea ce înseamnă că lucreză la o calitate și cu o tehnologie agreată de Google, cu software Google, toate tururile fiind incluse în website-urile de la Google precum Google Search, Google Maps, Google Street View, Google Business și Google Plus.
 

  
 
 

   În momentul de față, Google pune accent pe programul Google Street View – See Inside. Un program care merge dincolo străzile publice şi iniţiază un nou proiect în România prin care se dorește ca toate locațiile unde se desfășoară o afacere (de la hoteluri, restaurante, magazine, spitale, grădinițe și până la școli auto, locuri de joacă etc.) să ajungă pe Google în vederea promovării. Asta înseamnă ca să fii listat de Google este un instrument de marketing şi difuzare on-line excepțional. Un tur virtual pe Google înseamnă conţinut de calitate, iar Google pune accent pe conţinutul de calitate, acesta influenţând poziţia afacerii dvs. în listările motorului de căutare Google.



 

 

   Pentru realizarea acestor tururi. se foloseşte o tehnologie de ultimă oră, fotografiile fiind full hd. Tururile create sunt disponibile și în tehnologie VR, acei ochelari de realitate virtuală care te duc la fața locului. Există posibilitatea de a fi realizate atât tururi virtuale pentru platforma Google cât și tururi virtuale dedicate. Tururile virtuale Google sunt mai simple, doar poze, pentru a rula în orice condiții pe internet. Un tur virtual dedicat este compus din mai multe panorame şi îi oferă vizitatorului posibilitatea să exploreze interactiv locația prezentată, ca și cum s-ar afla acolo, îi permite să vizualizeze detalii, utilizând butoanele de pe ecran. Turul virtual este extrem de interactiv, putând fi folosit și ca site de prezentare al unei companii (poate conține formulare de contact sau rezervări, lista de preţuri, filmuleţe, sunete, efecte speciale, galerie foto, informaţii text). Formatul tururilor virtuale este HTML5, nefiind necesară instalarea niciunui Plug-in pentru vizualizarea acestora, putând fi vizionat şi de pe tabletă sau telefon cu Android sau iOS. Toate tururile virtuale pot fi postate și pe website-ul clientului sau pe pagina de Facebook a clientului.




    Un nou trend este cel al tururilor virtuale imobiliare. O casă, de exemplu, se prezintă foarte bine printr-un tur virtual.  Turul virtual reprezintă un instrument de vânzare eficient pentru agențiile imobiliare din toată lumea deoarece permite agenţiei să prezinte într-un timp scurt mai multe proprietăţi decât o putea face într-o singură zi. Un tur virtual complet îi oferă cumpărătorului posibilitatea de a se plimba liber în toată încăperea, putând vizualiza toate detaliile dorite. Această metodă interactivă de prezentare va economisi atât timpul cumpărătorului, cât şi al agentului imobiliar.
 

   Oricine care își dorește să fie promovat la cele mai înalte standard are nevoie de un tur virtual. Domenii ca: imobiliare, hoteluri, pensiuni, moteluri, staţiuni turistice, clinici, spa, restaurante, pubs & clubs, casinouri, industria mașinilor, studiouri, spații comerciale, supermarketuri, mănăstiri, ong-uri, licee, evenimente sociale sunt cele mai pretabile pentru a fi scoase în evidenţă cu un tur virtual Google.


 
 

    Dacă doriţi sa aflaţi mai multe despre acest tip de promovare accesaţi www.turvirtual-romania.ro, www.turvirtual-arad.ro sau pe facebook - Tur Virtual Romania şi Tur Virtual Arad.

 

    Clienti care şi-au dat seama de potenţialul unui tur virtual sunt: Grup West Arad (Opel), Hotel Central Arad, Hotel Parc Moneasa, Medlife, Medical Optilux, Toys story, Real Investments, Hotel Codru- Moma, Brixia Arad, Club Amefa amc, Paradisul Copiilor, Tresor, Segafredo, Hanul Moara cu Noroc, Pizza Drive, Consiliul Județean Arad, Century bike Arad, Install impex, Gemi junior, Gemi Sport, Hotel Leon, Tenis Profi și mulți alții.