Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad scoate la concurs şapte posturi
Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad scoate la concurs şapte posturi

Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad scoate la concurs şapte posturi

Luni, 10 Iulie, 2017 10:01 Redactia LOCALE Comentarii 943 vizualizari  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Redactia LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Luni, 10 Iulie, 2017 10:01 943 vizualizari Tiparire

Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea  pe perioadă nedeterminată a unor posturi de execuţie vacante, în regim contractual în data de 01.08.2017 ora 10, proba scrisă , interviul în data de 03.08.2017 ora 13,00  după cum urmează:

 

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele:

Condiţii generale, conform art.3 al Regulamentului – cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.286 din 23 martie 2011, cu modificările şi completările ulterioare:

-          are cetăţenia română şi domiciliul în România;

-          cunoaşte limba română scris şi vorbit;

-          are vârsta minimum de 18 ani împliniţi;

-          are capacitate deplină de exerciţiu;

-          are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;

-          îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

-          nu a fost condamnat(ă) pentru săvârşirea unei infracţiuni, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică îmfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea postului, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:

 

I.Compartiment Asistenta la domiciliu

 1 post  inspector de specialitate IA  – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor –superioare absolvite cu diploma de licenta
- vechime în specialitatea studiilor -minim 9 ani.

 

II.Cantina Municipala

  1 post  inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

-nivelul studiilor –superioare absolvite cu diploma de licenta

-fara vechime în specialitatea studiilor

 

 

 III.Centrul de reabilitare socio-profesionala Creativ

   1 post psiolog debutant– pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare absolvite cu diploma de licenta specialitatea psihologie 
 -  fara vechime în specialitatea studiilor



IV.Centrul social cu destinatie multifunctionala

1 post referent I– pe durată nedeterminată

nivelul studiilor medii absolvite cu diploma de bacalaureat

- vechime în munca 5 ani

 

V.Compartiment Activitati protejate Clabucet

1 post muncitor calificat I– pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitatea - minim  3 ani.



VI.Serviciul Protecţie persoane adulte

1 post muncitor calificat  I – pe durată nedeterminată


- nivelul studiilor –generale

- vechime în activitatea - minim 3 ani.



VII.Adapost de noapte si centru de zi

1 post muncitor calificat  I – pe durată nedeterminată


- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitatea - minim 3 ani.

                                                                

                                            

Concursul  va consta dintr-o probă scrisă şi interviu pentru candidaţii înscrişi la concurs și care au fost declaraţi admişi la selectarea dosarelor pentru ocuparea postului de muncitor calificat I.

 

 Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului. Conform art.6 al Regulamentului – cadru privind  stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru înscrire la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

- cererea de  înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

- copia actului  de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

-  copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului solicitate de instituţia publică;

- carnet de muncă sau, după caz, adeverinţele  care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;.

-  cazierul  judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează ;

- adeverinţa medicală  care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

-  curriculum vitae;

 

Adeverinţă care să atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în format standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

 

În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe propie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

 

Copia actului de identitate, copiile actelor de studii şi carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea vor fi prezentate în original în vederea verificării conformităţii copiilor acestora.

 

Concursul constă în:

- Selectarea dosarelor de înscriere se face în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

-  Proba scrisă în data de 01.08.2017, ora 10,00

- Interviul  se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii  probei scrise.

 

Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului pentru ocuparea posturilor vacante  respectiv, până la data de  21.07.2017, între orele 9,00-12,00.

  
Relaţii suplimentare se obţin de la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, telefon   0257/220212.

   
Concursul a fost publicat şi în:


-  Monitorul Oficial al României Partea III-a


-  pe portal posturi @ gov.ro


-  comunicat de presa


-  site instituţie ddacarad.ro

   
Concursul se va organiza cu respectarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

                                                         

Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad scoate la concurs şapte posturi

Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea  pe perioadă nedeterminată a unor posturi de execuţie vacante, în regim contractual în data de 01.08.2017 ora 10, proba scrisă , interviul în data de 03.08.2017 ora 13,00  după cum urmează:

 

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele:

Condiţii generale, conform art.3 al Regulamentului – cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.286 din 23 martie 2011, cu modificările şi completările ulterioare:

-          are cetăţenia română şi domiciliul în România;

-          cunoaşte limba română scris şi vorbit;

-          are vârsta minimum de 18 ani împliniţi;

-          are capacitate deplină de exerciţiu;

-          are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;

-          îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

-          nu a fost condamnat(ă) pentru săvârşirea unei infracţiuni, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică îmfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea postului, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:

 

I.Compartiment Asistenta la domiciliu

 1 post  inspector de specialitate IA  – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor –superioare absolvite cu diploma de licenta
- vechime în specialitatea studiilor -minim 9 ani.

 

II.Cantina Municipala

  1 post  inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

-nivelul studiilor –superioare absolvite cu diploma de licenta

-fara vechime în specialitatea studiilor

 

 

 III.Centrul de reabilitare socio-profesionala Creativ

   1 post psiolog debutant– pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare absolvite cu diploma de licenta specialitatea psihologie 
 -  fara vechime în specialitatea studiilor



IV.Centrul social cu destinatie multifunctionala

1 post referent I– pe durată nedeterminată

nivelul studiilor medii absolvite cu diploma de bacalaureat

- vechime în munca 5 ani

 

V.Compartiment Activitati protejate Clabucet

1 post muncitor calificat I– pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitatea - minim  3 ani.



VI.Serviciul Protecţie persoane adulte

1 post muncitor calificat  I – pe durată nedeterminată


- nivelul studiilor –generale

- vechime în activitatea - minim 3 ani.



VII.Adapost de noapte si centru de zi

1 post muncitor calificat  I – pe durată nedeterminată


- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitatea - minim 3 ani.

                                                                

                                            

Concursul  va consta dintr-o probă scrisă şi interviu pentru candidaţii înscrişi la concurs și care au fost declaraţi admişi la selectarea dosarelor pentru ocuparea postului de muncitor calificat I.

 

 Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului. Conform art.6 al Regulamentului – cadru privind  stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru înscrire la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

- cererea de  înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

- copia actului  de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

-  copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului solicitate de instituţia publică;

- carnet de muncă sau, după caz, adeverinţele  care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;.

-  cazierul  judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează ;

- adeverinţa medicală  care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

-  curriculum vitae;

 

Adeverinţă care să atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în format standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

 

În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe propie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

 

Copia actului de identitate, copiile actelor de studii şi carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea vor fi prezentate în original în vederea verificării conformităţii copiilor acestora.

 

Concursul constă în:

- Selectarea dosarelor de înscriere se face în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

-  Proba scrisă în data de 01.08.2017, ora 10,00

- Interviul  se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii  probei scrise.

 

Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului pentru ocuparea posturilor vacante  respectiv, până la data de  21.07.2017, între orele 9,00-12,00.

  
Relaţii suplimentare se obţin de la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, telefon   0257/220212.

   
Concursul a fost publicat şi în:


-  Monitorul Oficial al României Partea III-a


-  pe portal posturi @ gov.ro


-  comunicat de presa


-  site instituţie ddacarad.ro

   
Concursul se va organiza cu respectarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

                                                         




Stiri asemanatoare

ABONARE LA NEWSLETTER

Introduceti adresa dvs de email:
   

A venit Pistru....a plecat Galiş

Miercuri, 18 Aprilie, 2018 11:36

A venit Pistru....a plecat Galiş

Inevitabilul s-a produs, după instalarea lui Eusebiu Pistru la conducerea filialei ALDE Arad, fostul preşedinte al ALDE Arad, Florin Galiş, care a fost dat la o parte de conducerea centrală p ...

Telenovela amplasării Monumentului Marii Uniri a luat sfârşit!

Luni, 16 Aprilie, 2018 19:24

Telenovela amplasării Monumentului Marii Uniri a luat sfârşit!

Luni, 16 aprilie 2018, consilierii locali municipali au votat în unanimitate proiectul de hotărâre privind stabilirea amplasamentului final al Monumentului Marii Uniri de la 1918. Es ...

S-au deschis două puncte de distribuire a pubelelor în municipul Arad. Alte centre urmează să se deschidă în zilele care urmează

Vineri, 13 Aprilie, 2018 08:17

S-au deschis două puncte de distribuire a pubelelor în municipul Arad. 
Alte centre urmează să se deschidă în zilele care urmează

RETIM Ecologic Service SA dorește să informeze populația municipiului Arad că, începând cu 10 aprilie 2018, s-au deschis două puncte pentru distribuirea pubelelor situate pe str. ...

Politrucii au dat-o în bară cu fotbalul!

Joi, 19 Aprilie, 2018 08:28

Politrucii au dat-o în bară cu fotbalul!

Politicienii din PSD și ALDE au încercat să profite de alegerile din Federația Română de Fotbal pentru a pune mâna pe un domeniu urmărit de milioane de suporteri. Ei au &ic ...

URMEAZĂ o nouă minivacanță. Românii se pot bucura de o altă zi liberă

Joi, 12 Aprilie, 2018 13:16

URMEAZĂ o nouă minivacanță. Românii se pot bucura de o altă zi liberă

30 aprilie 2018 va fi zi liberă pentru bugetari. Decizia a fost luată în ședința de Guvern de joi, proiectul de hotărâre fiind pe ordinea de zi a Executivului. Proiectul&nbs ...

Şoferiţă însărcinată lovită de tramvai la UTA!

Miercuri, 18 Aprilie, 2018 14:31

Şoferiţă însărcinată lovită de tramvai la UTA!

ARAD: La aproximativ o oră după accidentul produs pe Calea Victoriei, un alt accident s-a produs de această dată, între un tramvai şi un atoturism Fiat.   Accidentul rutier a av ...

Raliul Aradului KIA 2018 caută voluntari!

Vineri, 06 Aprilie, 2018 13:14

Raliul Aradului KIA 2018  caută voluntari!

Preşedintele Colegiului FRAS al arbitrilor aradeni, Egon Zimmerman, continuă pregătirile pentru buna desfaşurare a Raliului Aradului 2018. Etapa arădeana va avea loc în perioada 23-26 ...

Accident de circulație pe Victoriei. Două persoane au ajuns la spital

Miercuri, 18 Aprilie, 2018 12:57

Accident de circulație pe Victoriei. Două persoane au ajuns la spital

ARAD. Miercuri 17 aprilie, la orele prânzului avut loc un accident de circulație pe Calea Victoriei, colț cu strada Ioan Moldovan din municipiul Arad. În accident au fost impli ...

Tripticul „Înmormântarea lui Hristos“ a fost astăzi trimis spre restaurare!

Miercuri, 11 Aprilie, 2018 17:09

Tripticul „Înmormântarea lui Hristos“ a fost astăzi trimis spre restaurare!

Cel mai mare tablou care se află în patrimoniul Muzeului de Artă din Arad, Tripticul „Înmormântarea lui Hristos“, a fost trimis astăzi la Sibiu pentru a fi restau ...

(P) S-a DESCHIS în Micălaca, a doua locație marca MACELLARIA Francesca e Federico !

Vineri, 16 Martie, 2018 08:05

(P) S-a DESCHIS în Micălaca, a doua locație marca MACELLARIA Francesca e Federico !

S-a DESCHIS MACELLARIA Francesca e Federico , a doua locație din Arad !   NOU în Arad, în zona Micălaca, pe strada Splaiul General Gheorge Magheru, b ...

Vizarea anuală a autorizaţiilor de funcţionare pentru agenţii economici este obligatorie!

Joi, 12 Aprilie, 2018 14:19

Vizarea anuală a autorizaţiilor de funcţionare pentru agenţii economici este  obligatorie!

Primăria Municipiului Arad prin Biroul Activitate şi Control Comercial din cadrul Direcţiei Generale Poliţia Locală reaminteşte agenților economici care dețin autorizații de funcționare ...

Sergiu Bîlcea: „Pregătim Târgul Economiei Arădene”

Joi, 12 Aprilie, 2018 14:26

Sergiu Bîlcea: „Pregătim Târgul Economiei Arădene”

Sergiu Bîlcea, vicepreședintele Consiliului Județean Arad, a vizitat S.C. Moda S.A. Arad, una dintre firmele importante ale orașului. „Administrația susține brandurile locale. Ar ...

Geanina Pistru (PNL): „Căprar confirmă: PSD nu vrea parcare subterană în Piața Avram Iancu!”

Joi, 12 Aprilie, 2018 14:41

Geanina Pistru (PNL): „Căprar confirmă: PSD nu vrea parcare subterană în Piața Avram Iancu!”

PSD, prin liderul său Dorel Căprar, confirmă că blochează realizarea unei parcări subterane în Piața Avram Iancu. „Deputatul Căprar, președintele PSD Arad, a comunicat astă ...

Un angajat al unui fast-food a ajuns să fie apreciat de o lume întreagă. AFLĂ ce gest a făcut acesta

Miercuri, 11 Aprilie, 2018 15:20

Un angajat al unui fast-food a ajuns să fie apreciat de o lume întreagă. AFLĂ ce gest a făcut acesta

Un angajat al unui  fast-food din incinta unui mall, din Salvador, Brazilia a uimit o lume întreagă prin gestul său. AFLĂ ce a făcut acesta Angajatul unui fast-food s-a așeza ...

Atelier de gătit SUSHI la ARAD

Miercuri, 11 Aprilie, 2018 15:51

Atelier de gătit SUSHI la ARAD

În data de 14 aprilie a.c., începând cu orele 11 a.m., în Arad va avea loc un atelier de gătit SUSHI, organizat de Finișan Argentina.      &nbs ...

Primarii din județ sunt invitați să își înscrie localitățile în Circuitul Gastronomic!

Miercuri, 11 Aprilie, 2018 15:40

Primarii din județ sunt invitați să își înscrie localitățile în Circuitul Gastronomic!

Primarii din județul Arad sunt invitați să se înscrie în Circuitul Gastronomic Arădean – proiect inițiat de Consiliul Județean Arad în parteneriat cu Primăria Munic ...