Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad scoate la concurs şapte posturi

Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad scoate la concurs şapte posturi

Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad scoate la concurs şapte posturi

Luni, 10 Iulie, 2017 10:01 Redactia LOCALE Comentarii 811 vizualizari  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Redactia LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Luni, 10 Iulie, 2017 10:01 811 vizualizari Tiparire

Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea  pe perioadă nedeterminată a unor posturi de execuţie vacante, în regim contractual în data de 01.08.2017 ora 10, proba scrisă , interviul în data de 03.08.2017 ora 13,00  după cum urmează:

 

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele:

Condiţii generale, conform art.3 al Regulamentului – cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.286 din 23 martie 2011, cu modificările şi completările ulterioare:

-          are cetăţenia română şi domiciliul în România;

-          cunoaşte limba română scris şi vorbit;

-          are vârsta minimum de 18 ani împliniţi;

-          are capacitate deplină de exerciţiu;

-          are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;

-          îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

-          nu a fost condamnat(ă) pentru săvârşirea unei infracţiuni, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică îmfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea postului, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:

 

I.Compartiment Asistenta la domiciliu

 1 post  inspector de specialitate IA  – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor –superioare absolvite cu diploma de licenta
- vechime în specialitatea studiilor -minim 9 ani.

 

II.Cantina Municipala

  1 post  inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

-nivelul studiilor –superioare absolvite cu diploma de licenta

-fara vechime în specialitatea studiilor

 

 

 III.Centrul de reabilitare socio-profesionala Creativ

   1 post psiolog debutant– pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare absolvite cu diploma de licenta specialitatea psihologie 
 -  fara vechime în specialitatea studiilor



IV.Centrul social cu destinatie multifunctionala

1 post referent I– pe durată nedeterminată

nivelul studiilor medii absolvite cu diploma de bacalaureat

- vechime în munca 5 ani

 

V.Compartiment Activitati protejate Clabucet

1 post muncitor calificat I– pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitatea - minim  3 ani.



VI.Serviciul Protecţie persoane adulte

1 post muncitor calificat  I – pe durată nedeterminată


- nivelul studiilor –generale

- vechime în activitatea - minim 3 ani.



VII.Adapost de noapte si centru de zi

1 post muncitor calificat  I – pe durată nedeterminată


- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitatea - minim 3 ani.

                                                                

                                            

Concursul  va consta dintr-o probă scrisă şi interviu pentru candidaţii înscrişi la concurs și care au fost declaraţi admişi la selectarea dosarelor pentru ocuparea postului de muncitor calificat I.

 

 Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului. Conform art.6 al Regulamentului – cadru privind  stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru înscrire la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

- cererea de  înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

- copia actului  de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

-  copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului solicitate de instituţia publică;

- carnet de muncă sau, după caz, adeverinţele  care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;.

-  cazierul  judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează ;

- adeverinţa medicală  care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

-  curriculum vitae;

 

Adeverinţă care să atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în format standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

 

În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe propie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

 

Copia actului de identitate, copiile actelor de studii şi carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea vor fi prezentate în original în vederea verificării conformităţii copiilor acestora.

 

Concursul constă în:

- Selectarea dosarelor de înscriere se face în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

-  Proba scrisă în data de 01.08.2017, ora 10,00

- Interviul  se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii  probei scrise.

 

Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului pentru ocuparea posturilor vacante  respectiv, până la data de  21.07.2017, între orele 9,00-12,00.

  
Relaţii suplimentare se obţin de la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, telefon   0257/220212.

   
Concursul a fost publicat şi în:


-  Monitorul Oficial al României Partea III-a


-  pe portal posturi @ gov.ro


-  comunicat de presa


-  site instituţie ddacarad.ro

   
Concursul se va organiza cu respectarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

                                                         

Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad scoate la concurs şapte posturi

Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea  pe perioadă nedeterminată a unor posturi de execuţie vacante, în regim contractual în data de 01.08.2017 ora 10, proba scrisă , interviul în data de 03.08.2017 ora 13,00  după cum urmează:

 

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele:

Condiţii generale, conform art.3 al Regulamentului – cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.286 din 23 martie 2011, cu modificările şi completările ulterioare:

-          are cetăţenia română şi domiciliul în România;

-          cunoaşte limba română scris şi vorbit;

-          are vârsta minimum de 18 ani împliniţi;

-          are capacitate deplină de exerciţiu;

-          are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;

-          îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

-          nu a fost condamnat(ă) pentru săvârşirea unei infracţiuni, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică îmfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea postului, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:

 

I.Compartiment Asistenta la domiciliu

 1 post  inspector de specialitate IA  – pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor –superioare absolvite cu diploma de licenta
- vechime în specialitatea studiilor -minim 9 ani.

 

II.Cantina Municipala

  1 post  inspector de specialitate debutant – pe durată nedeterminată

-nivelul studiilor –superioare absolvite cu diploma de licenta

-fara vechime în specialitatea studiilor

 

 

 III.Centrul de reabilitare socio-profesionala Creativ

   1 post psiolog debutant– pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – superioare absolvite cu diploma de licenta specialitatea psihologie 
 -  fara vechime în specialitatea studiilor



IV.Centrul social cu destinatie multifunctionala

1 post referent I– pe durată nedeterminată

nivelul studiilor medii absolvite cu diploma de bacalaureat

- vechime în munca 5 ani

 

V.Compartiment Activitati protejate Clabucet

1 post muncitor calificat I– pe durată nedeterminată

- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitatea - minim  3 ani.



VI.Serviciul Protecţie persoane adulte

1 post muncitor calificat  I – pe durată nedeterminată


- nivelul studiilor –generale

- vechime în activitatea - minim 3 ani.



VII.Adapost de noapte si centru de zi

1 post muncitor calificat  I – pe durată nedeterminată


- nivelul studiilor – generale

- vechime în activitatea - minim 3 ani.

                                                                

                                            

Concursul  va consta dintr-o probă scrisă şi interviu pentru candidaţii înscrişi la concurs și care au fost declaraţi admişi la selectarea dosarelor pentru ocuparea postului de muncitor calificat I.

 

 Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului. Conform art.6 al Regulamentului – cadru privind  stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru înscrire la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

- cererea de  înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

- copia actului  de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

-  copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice postului solicitate de instituţia publică;

- carnet de muncă sau, după caz, adeverinţele  care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;.

-  cazierul  judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează ;

- adeverinţa medicală  care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

-  curriculum vitae;

 

Adeverinţă care să atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în format standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

 

În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe propie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

 

Copia actului de identitate, copiile actelor de studii şi carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea vor fi prezentate în original în vederea verificării conformităţii copiilor acestora.

 

Concursul constă în:

- Selectarea dosarelor de înscriere se face în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

-  Proba scrisă în data de 01.08.2017, ora 10,00

- Interviul  se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii  probei scrise.

 

Dosarele de înscriere se  depun la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, în termen de 10 zile  lucrătoare de la data publicării anunţului pentru ocuparea posturilor vacante  respectiv, până la data de  21.07.2017, între orele 9,00-12,00.

  
Relaţii suplimentare se obţin de la sediul instituţiei - Compartimentul Resurse umane, telefon   0257/220212.

   
Concursul a fost publicat şi în:


-  Monitorul Oficial al României Partea III-a


-  pe portal posturi @ gov.ro


-  comunicat de presa


-  site instituţie ddacarad.ro

   
Concursul se va organiza cu respectarea prevederilor Hotărârii Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

                                                         




Stiri asemanatoare

ABONARE LA NEWSLETTER

Introduceti adresa dvs de email:
   

Afacere la cheie, de vânzare, în Arad!

Luni, 09 Octombrie, 2017 19:05

Afacere la cheie, de vânzare, în Arad!

O afacere "la cheie" a fost scoasă de curând la vânzare în Arad. Este vorba de ineditele mânere publicitare “bus handle” amplasate în tramvaiele din Ar ...

Se organizează întâlniri cu comercianţii din Piaţa Catedralei pentru ca aceştia să nu mai cadă în capcana dezinformării celor de la PSD

Miercuri, 13 Decembrie, 2017 08:37

Se organizează întâlniri cu comercianţii din Piaţa Catedralei pentru ca aceştia să nu mai cadă în capcana dezinformării celor de la PSD

Primarul municipiului Arad, Gheorghe Falcă a anunţat că intenţionează să organizeze întâlniri cu, comercianţii din Piaţa Catedralei. Acestea vor avea loc la Palatul Administra ...

Peste 1.700 de artificii și petarde, confiscate de polițiștii din Chișineu-Criș

Miercuri, 13 Decembrie, 2017 15:31

Peste 1.700 de artificii și petarde, confiscate de polițiștii din Chișineu-Criș

În baza planului „Foc de artificii”, cu aplicabilitate la nivel național, polițiștii Serviciului Arme, Explozivi și Substanțe Periculoase, împreună cu cei ai orașul ...

(P) Spălătoria automată Vibo Washing redă frumuseţea covoarelor.

Duminica, 03 Septembrie, 2017 13:50

(P) Spălătoria automată Vibo Washing redă frumuseţea covoarelor.

   Pare greu de crezut că un covor murdar şi plin de praf să se poată întoarce vreodată la starea impecabilă de la început a culorii şi a ţesăturii, însă Vib ...

Ionel Bulbuc (PNL): “Guvernul PSD investește în Medgidia, Vulcan, Turda. Aradul este tăiat de la bugetul de stat!”

Marti, 12 Decembrie, 2017 19:24

Ionel Bulbuc (PNL):  “Guvernul PSD investește în Medgidia, Vulcan, Turda. Aradul este tăiat de la bugetul de stat!”

„Guvernul PSD ne înștiințează că din 2018, Aradul este ca și exclus de la bugetul de stat, ni se alocă doar 43% din totalul pe care îl vărsăm la același buget. În ...

Fostul şef al unui supermarket PROFI din Arad, care îşi acuza superiorii că îi cereau să vândă carne spălată cu detergent, condamnat pentru afirmaţii calomnioase!

Miercuri, 13 Decembrie, 2017 13:04

Fostul şef al unui supermarket PROFI din Arad, care îşi acuza superiorii că îi cereau să vândă carne spălată cu detergent, condamnat pentru afirmaţii calomnioase!

Tribunalul din Arad a tranşat cazul fostului şef al unui supermarket Profi din Arad care îşi acuza superiorii că îl pun să vândă carne expirată spălată cu detergent. & ...

Patinoarul din Arad îşi deschide vineri porţile!

Vineri, 08 Decembrie, 2017 13:33

Patinoarul din Arad îşi deschide vineri porţile!

Patinoarul municipal din Arad îşi deschide porţile şi în acest an, spre bucuria iubitorilor sporturilor de iarnă. După ce s-au făcut reviziile necesare la instalaţii şi probe ...

Odiseea unui învingător-CHRISTOS METSKAS

Miercuri, 13 Decembrie, 2017 20:10

Odiseea unui învingător-CHRISTOS METSKAS

Miercuri, 13 decembrie, la ora amiezii, în sala Centenarului de la Complexul Muzeal Arad , a avut loc lansarea oficială a cărţii scrise de Radu Romanescu şi Ionel Costin despre viaţa ...

Pieţele din Arad, controlate de poliţişti înaintea sărbătorilor de iarnă

Marti, 12 Decembrie, 2017 14:04

Pieţele din Arad, controlate de poliţişti înaintea sărbătorilor de iarnă

Polițiștii Serviciului de Investigare a Criminalității Economice, împreună cu cei ai Biroului de Ordine publică au desfășurat, la sfârșitul săptămânii trecute, o acț ...

Servicii diversificate la Gospodăria Comunală Arad

Marti, 05 Decembrie, 2017 08:47

Servicii diversificate la Gospodăria Comunală Arad

Oferta Gospodărirea Comunală Arad S.A.     1.Amenajare și întreținere spații verzi, grădini ornamentale, lucrări agricole   Ancorat arbori cu sârmă Arat ...

UTA bifează un egal cu Metaloglobus care le aduce şi banii de salarii! Prima recţie a lui Todea după meci

Sambata, 09 Decembrie, 2017 14:22

UTA bifează un egal cu Metaloglobus care le aduce şi banii de salarii! Prima recţie a lui Todea după meci

Formații oficiale: Metaloglobus: R. Geantă – A. Robu, Iordache, Caramalău, A. Sava – A. Popa, Ghenovici, Negotei – Șt. Stângă, Asanache, V. Vlad. Antrenor: ...

Falcă: 98 % taxele locale rămân aceleaşi în 2018

Miercuri, 06 Decembrie, 2017 08:13

Falcă: 98 % taxele locale rămân aceleaşi în 2018

„Din 2015, Municipiul Arad nu a mai mărit taxele, ele au fost doar actualizate.” este afirmaţia făcută de primarul Gheorghe Falcă în deschiderea şedinţei ordinare de Cons ...

Inflaţia a atins cel mai mare nivel din ultimii 4 ani!

Marti, 12 Decembrie, 2017 11:11

Inflaţia a atins cel mai mare nivel din ultimii 4 ani!

Prețurile de consum au continuat să crească în luna noiembrie a acestui an, rata anuală a inflației urcând la 3,23%, de la 2,6% în octombrie, pe fondul scumpirii mărfurilo ...

Cutia cu monede revine pe platoul din faţa Primăriei

Joi, 16 Noiembrie, 2017 18:04

Cutia cu monede revine pe platoul din faţa Primăriei

”Cutia cu monede” se întoarce pe platoul din fața Primăriei. După succesul din 2015, când în urma acțiunii a fost achiziționat mobilier modern pentru saloanele ...

Atracții pentru copii, produse tradiționale specifice sărbătorilor și multă distracție în cadrul Târgului de iarnă din Arad

Vineri, 17 Noiembrie, 2017 18:19

Atracții pentru copii, produse tradiționale specifice sărbătorilor și multă distracție în cadrul Târgului de iarnă din Arad

Târgul de Iarnă, ediția 2017, va avea loc în perioada 24 noiembrie 2017 – 7 ianuarie 2018 și va fi organizat în centrul orașului și în Parcul Mihai Eminescu, un ...

Veşnica roată de rezervă de la conducerea ALDE Arad

Joi, 07 Decembrie, 2017 17:43

Veşnica roată de rezervă de la conducerea ALDE Arad

Plecarea deputatului Eusebiu Pistru de la PNL şi înscrierea lui în ALDE nu mai este un secret pentru nimeni. Trecerea se lăsa aşteptată de mai mult timp mai ales de când fal ...