Se modernizeză calea ferată pe Valea Mureșului! Se va circula cu 160 km/h
Se modernizeză calea ferată pe Valea Mureșului! Se va circula cu 160 km/h

Se modernizeză calea ferată pe Valea Mureșului! Se va circula cu 160 km/h

Miercuri, 24 Mai, 2017 09:56 Redactia NATIONALE / LOCALE Comentarii 1247 vizualizari  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Redactia NATIONALE / LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Miercuri, 24 Mai, 2017 09:56 1247 vizualizari Tiparire

CFR SA începe lucrările de reabilitare pe secţiunea Km 614 – Bârzava – Ilteu (77,95 Km).
Contractele vizează reabilitarea secţiunilor feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) – Ilteu (cap Y) (2b), situate pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa, conform unui comunicat al CFR SA.

 

Compania Naţională de Căi Ferate şi Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL au semnat două contracte în valoare de 3,45 miliarde de lei pentru reabilitarea unor secțiuni feroviare situate pe Coridorul IV Pan-Eururopean

 

Contractele vizează reabilitarea secţiunilor feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) – Ilteu (cap Y) (2b), situate pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa, conform unui comunicat al CFR SA.

 

Contractele au ca obiectiv reabilitarea a 77,95 Km de infrastructură şi suprastructură feroviară pentru circulatia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h, lucrări de terasamente şi consolidări pe întreaga distanţă, construirea/modernizarea a 28 poduri (dintre care 2 peste râul Mureș) şi a 64 de podeţe, construirea unui tunel de 603 m lungime, lucrări civile în 11 staţii de cale ferată (inclusiv halte şi puncte de oprire), lucrări de electrificare şi energoalimentare, precum şi lucrări de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR).

 

Sursa de finanţare pentru execuţia lucrărilor de reabilitare este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, iar valoarea totală estimată a celor două contracte este de 3.453.353.196,57 de lei (fără TVA).

 

Prin reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare CFR SA asigură condiţii tehnice pentru circulaţia trenurilor de călători şi marfă cu viteze superioare de până la 160 km/h pentru trenurile de călători şi până la 120 km/h pentru trenurile de marfă, creşterea gradului de confort şi a siguranţei traficului feroviar.

 

Comunicat de presă Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A.

Se modernizeză calea ferată pe Valea Mureșului! Se va circula cu 160 km/h

CFR SA începe lucrările de reabilitare pe secţiunea Km 614 – Bârzava – Ilteu (77,95 Km).
Contractele vizează reabilitarea secţiunilor feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) – Ilteu (cap Y) (2b), situate pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa, conform unui comunicat al CFR SA.

 

Compania Naţională de Căi Ferate şi Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL au semnat două contracte în valoare de 3,45 miliarde de lei pentru reabilitarea unor secțiuni feroviare situate pe Coridorul IV Pan-Eururopean

 

Contractele vizează reabilitarea secţiunilor feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) – Ilteu (cap Y) (2b), situate pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa, conform unui comunicat al CFR SA.

 

Contractele au ca obiectiv reabilitarea a 77,95 Km de infrastructură şi suprastructură feroviară pentru circulatia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h, lucrări de terasamente şi consolidări pe întreaga distanţă, construirea/modernizarea a 28 poduri (dintre care 2 peste râul Mureș) şi a 64 de podeţe, construirea unui tunel de 603 m lungime, lucrări civile în 11 staţii de cale ferată (inclusiv halte şi puncte de oprire), lucrări de electrificare şi energoalimentare, precum şi lucrări de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR).

 

Sursa de finanţare pentru execuţia lucrărilor de reabilitare este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, iar valoarea totală estimată a celor două contracte este de 3.453.353.196,57 de lei (fără TVA).

 

Prin reabilitarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare CFR SA asigură condiţii tehnice pentru circulaţia trenurilor de călători şi marfă cu viteze superioare de până la 160 km/h pentru trenurile de călători şi până la 120 km/h pentru trenurile de marfă, creşterea gradului de confort şi a siguranţei traficului feroviar.

 

Comunicat de presă Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A.

Stiri asemanatoare

ABONARE LA NEWSLETTER

Introduceti adresa dvs de email: