După mult timp, Facebook va avea opţiunea „dislike”!
După mult timp, Facebook va avea opţiunea „dislike”!

După mult timp, Facebook va avea opţiunea „dislike”!

Marti, 07 Martie, 2017 08:52 Redactia INTERNATIONAL / NATIONALE Comentarii 770 vizualizari  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Redactia INTERNATIONAL / NATIONALE Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Marti, 07 Martie, 2017 08:52 770 vizualizari Tiparire

În ultimii ani, reţeaua de socializare Facebook a primit multe cereri de introducere a funcţiei “dislike”. Facebook a ignorat aceste cereri până acum,  pentru a evita„bulling-ul” în rândul tinerilor, dar şi pentru că brandurile populare ar avea de pierdut, iar asta ar afecta probabil încasările în zona de publicitate.

 

Butonul de „dislike ”(„nu-mi place”) este în perioada de probă în urma numărului mare de cereri, mai exact această opţiune va fi disponibilă pe Facebook Messenger, ea deja fiind disponibilă pentru un număr mic de utilizatori, care acum pot răspune mesajelor individuale cu „dislike”.

 

Facebook consideră acest buton, introdus recenţ mai degrabă ca un „nu” şi este testat pentru a se vedea dacă reacţia este de ajutor într-o conversaţie de grup cand e nevoie să votezi, de exemplu.
 

În urmă cu un an, reţeaua de socializare Facebook a lansat reacţiile sub formă de emoticoane şi s-au dovedit un succes.

După mult timp, Facebook va avea opţiunea „dislike”!

În ultimii ani, reţeaua de socializare Facebook a primit multe cereri de introducere a funcţiei “dislike”. Facebook a ignorat aceste cereri până acum,  pentru a evita„bulling-ul” în rândul tinerilor, dar şi pentru că brandurile populare ar avea de pierdut, iar asta ar afecta probabil încasările în zona de publicitate.

 

Butonul de „dislike ”(„nu-mi place”) este în perioada de probă în urma numărului mare de cereri, mai exact această opţiune va fi disponibilă pe Facebook Messenger, ea deja fiind disponibilă pentru un număr mic de utilizatori, care acum pot răspune mesajelor individuale cu „dislike”.

 

Facebook consideră acest buton, introdus recenţ mai degrabă ca un „nu” şi este testat pentru a se vedea dacă reacţia este de ajutor într-o conversaţie de grup cand e nevoie să votezi, de exemplu.
 

În urmă cu un an, reţeaua de socializare Facebook a lansat reacţiile sub formă de emoticoane şi s-au dovedit un succes.

Stiri asemanatoare

ABONARE LA NEWSLETTER

Introduceti adresa dvs de email: