Bulumac: Am reclamat farmacia SINAPIS la Protecţia Consumatorilor
Bulumac: Am reclamat farmacia SINAPIS la Protecţia Consumatorilor

Bulumac: Am reclamat farmacia SINAPIS la Protecţia Consumatorilor

Marti, 07 Martie, 2017 08:12 Redactia LOCALE Comentarii 1896 vizualizari  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Redactia LOCALE Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Marti, 07 Martie, 2017 08:12 1896 vizualizari Tiparire



Aşa cum am arătat în articolele precedente, “conflictul” din tre fostul candidat la Primăria Aradului, Sebastian Bulumac şi Farmacia SINAPIS, este departe de a se stinge, în cursul zilei de luni, acesta a formulat o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Cpnsumatorilor Arad.
 



Care au fost motivele?



- ascunderea termenului de valabilitate pentru un produs destinat nou-născuţilor şi copiilor mici prin acoperirea cu bandă adezivă cu inscripţia „PROMO” a perioadei de valabilitate pentru produsul achiziţionat



- inducerea în eroare a clienţilor prin afişarea pe pachetul unic promoţional (unguent + gel duş mostră gratuită) a datei de expirare a produsului-mostră gratuită, în cazul de faţă noiembrie 2019



- politica farmaciei de a-ţi vinde un alt produs decât cel cerut şi încurajarea clienţilor de a achiziţiona un produs pentru care există deja reclamaţii (am ataşat inclusiv un comunicat al companiei producătoare, BAYER, ce anunţa la finalul lui 2015 că va începe o investigaţie în urma plângerilor unor părinţi)

 

_____________________________________________________________

RECLAMAŢIE
 

În seara de joi, 2 martie, soţia mea a intrat la farmacia Sinapis de lângă Piaţa Mică pentru a cumpăra mai multe produse pentru băieţelul nostru de un an şi patru luni. A cerut unguentul Bepanthen, un produs pe care îl cunoaştem bine, deoarece îl folosim de când s-a născut copilul. Deşi soţia a cerut unguentul normal, farmacista i-a recomandat unguentul Bepanthen Extra cu ulei de măsline, vândut la promoţie, „pentru că veţi vedea că merită. Cutia cremei era lipită cu bandă adezivă inscripţionată PROMO împreună cu cutia unui gel de duş pentru copii, oferit ca mostră gratuită la achiziţionarea cremei Bepanthen Extra.
 

Ambalajul era pus chiar lângă casa de marcat, vânzarea acestui produs fiind evident o prioritate pentru farmacie. Pentru că soţiei i s-a părut că ambalajul e destul de uzat, s-a uitat la termenul de valabilitate şi a văzut noiembrie 2019, ceea ce a făcut-o să plătească cei 50 de lei pentru produs, mai mult decât ar fi costat crema normală.
 

Am aplicat crema după baia de seară a băieţelului şi a doua zi dimineaţă, funduleţul era iritat şi plin de broboniţe, cea ce nu s-a mai întâmplat niciodată. Am schimbat marca de scutece şi am continuat să aplicam crema în zona iritată. Abia sâmbătă seara, când am văzut că iritaţia nu trecuse, am citit prospectul şi am observat că pe tub e inscripţionat cu caractere mici „martie 2017”. Spre deosebire însă de crema normală Bepanthen, nu apare niciunde data fabricaţiei acestui produs. La o examinare mai atentă a coletului promoţional, am remarcat că banda adezivă acoperă  termenul de valabilitate al cremei cumpărate, data de noiembrie 2019 fiind termenul de valabilitate a unui produs gratuit, care nici măcar nu apare pe bonul fiscal.
 

Dacă farmacia Sinapis ar fi informat-o corect pe soţia mea, dacă nu ar fi ascuns  termenul de valabilitate al produsului cumpărat, niciodată nu am fi achiziţionat o cremă aflată în ultima lună de valabilitate, ţinând cont că e vorba de un produs cu durată lungă de utilizare şi mai mult, destinat unui copil mic. Ne-am documentat în acest week-end despre crema BepanthenExtra  şi am descoperit că au mai existat reclamaţii, ajungându-se chiar la un comunicat al companiei BAYER, producătorul cremelor Bepanthen, care a precizat la finalul lui 2015 că va face o investigaţie. Ataşăm la această reclamaţie şi comunicatul companiei, precum şi adresele unde se pot afla detalii despre reclamaţii anterioare.
 

Având în vedere aceste informaţii, cu atât mai grav ni se pare politica farmaciei de a convinge clienţii să cumpere acest produs.
 

Legea nr. 296/2004, republicat 2008, privind Codul Consumului, prevede la capitolul VI (Capitolul VI - Cadrul general privind obligativitatea informării şi educării consumatorilor), articolul 49:
 

„Scopul etichetării este de a oferi consumatorilor informaţiile necesare, suficiente, verificabile şi uşor de comparat, astfel încât să permită acestora să aleagă acel produs care corespunde exigenţelor lor din punct de vedere al nevoilor şi posibilităţilor lor financiare, precum şi de a cunoaşte eventualele riscuri la care ar putea fi supuşi.”
 

Având în vedere cele de mai sus, reclamăm farmacia SINAPIS „Crai Nou” pentru: 
- ascunderea termenului de valabilitate pentru un produs destinat nou-născuţilor şi copiilor mici prin acoperirea cu bandă adezivă cu inscripţia „PROMO” a perioadei de valabilitate pentru produsul achiziţionat
- inducerea în eroare a clienţilor prin afişarea pe pachetul unic promoţional (unguent + gel duş mostră gratuită) a datei de expirare a produsului-mostră, în cazul de faţă noiembrie 2019
- politica farmaciei de a-ţi vinde un alt produs decât cel cerut şi încurajarea clienţilor de a achiziţiona un produs pentru care există deja reclamaţii
 

Arad, 6 martie 2017

_____________________________________________________________



 

Bulumac: Am reclamat farmacia SINAPIS la Protecţia Consumatorilor



Aşa cum am arătat în articolele precedente, “conflictul” din tre fostul candidat la Primăria Aradului, Sebastian Bulumac şi Farmacia SINAPIS, este departe de a se stinge, în cursul zilei de luni, acesta a formulat o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Cpnsumatorilor Arad.
 



Care au fost motivele?



- ascunderea termenului de valabilitate pentru un produs destinat nou-născuţilor şi copiilor mici prin acoperirea cu bandă adezivă cu inscripţia „PROMO” a perioadei de valabilitate pentru produsul achiziţionat



- inducerea în eroare a clienţilor prin afişarea pe pachetul unic promoţional (unguent + gel duş mostră gratuită) a datei de expirare a produsului-mostră gratuită, în cazul de faţă noiembrie 2019



- politica farmaciei de a-ţi vinde un alt produs decât cel cerut şi încurajarea clienţilor de a achiziţiona un produs pentru care există deja reclamaţii (am ataşat inclusiv un comunicat al companiei producătoare, BAYER, ce anunţa la finalul lui 2015 că va începe o investigaţie în urma plângerilor unor părinţi)

 

_____________________________________________________________

RECLAMAŢIE
 

În seara de joi, 2 martie, soţia mea a intrat la farmacia Sinapis de lângă Piaţa Mică pentru a cumpăra mai multe produse pentru băieţelul nostru de un an şi patru luni. A cerut unguentul Bepanthen, un produs pe care îl cunoaştem bine, deoarece îl folosim de când s-a născut copilul. Deşi soţia a cerut unguentul normal, farmacista i-a recomandat unguentul Bepanthen Extra cu ulei de măsline, vândut la promoţie, „pentru că veţi vedea că merită. Cutia cremei era lipită cu bandă adezivă inscripţionată PROMO împreună cu cutia unui gel de duş pentru copii, oferit ca mostră gratuită la achiziţionarea cremei Bepanthen Extra.
 

Ambalajul era pus chiar lângă casa de marcat, vânzarea acestui produs fiind evident o prioritate pentru farmacie. Pentru că soţiei i s-a părut că ambalajul e destul de uzat, s-a uitat la termenul de valabilitate şi a văzut noiembrie 2019, ceea ce a făcut-o să plătească cei 50 de lei pentru produs, mai mult decât ar fi costat crema normală.
 

Am aplicat crema după baia de seară a băieţelului şi a doua zi dimineaţă, funduleţul era iritat şi plin de broboniţe, cea ce nu s-a mai întâmplat niciodată. Am schimbat marca de scutece şi am continuat să aplicam crema în zona iritată. Abia sâmbătă seara, când am văzut că iritaţia nu trecuse, am citit prospectul şi am observat că pe tub e inscripţionat cu caractere mici „martie 2017”. Spre deosebire însă de crema normală Bepanthen, nu apare niciunde data fabricaţiei acestui produs. La o examinare mai atentă a coletului promoţional, am remarcat că banda adezivă acoperă  termenul de valabilitate al cremei cumpărate, data de noiembrie 2019 fiind termenul de valabilitate a unui produs gratuit, care nici măcar nu apare pe bonul fiscal.
 

Dacă farmacia Sinapis ar fi informat-o corect pe soţia mea, dacă nu ar fi ascuns  termenul de valabilitate al produsului cumpărat, niciodată nu am fi achiziţionat o cremă aflată în ultima lună de valabilitate, ţinând cont că e vorba de un produs cu durată lungă de utilizare şi mai mult, destinat unui copil mic. Ne-am documentat în acest week-end despre crema BepanthenExtra  şi am descoperit că au mai existat reclamaţii, ajungându-se chiar la un comunicat al companiei BAYER, producătorul cremelor Bepanthen, care a precizat la finalul lui 2015 că va face o investigaţie. Ataşăm la această reclamaţie şi comunicatul companiei, precum şi adresele unde se pot afla detalii despre reclamaţii anterioare.
 

Având în vedere aceste informaţii, cu atât mai grav ni se pare politica farmaciei de a convinge clienţii să cumpere acest produs.
 

Legea nr. 296/2004, republicat 2008, privind Codul Consumului, prevede la capitolul VI (Capitolul VI - Cadrul general privind obligativitatea informării şi educării consumatorilor), articolul 49:
 

„Scopul etichetării este de a oferi consumatorilor informaţiile necesare, suficiente, verificabile şi uşor de comparat, astfel încât să permită acestora să aleagă acel produs care corespunde exigenţelor lor din punct de vedere al nevoilor şi posibilităţilor lor financiare, precum şi de a cunoaşte eventualele riscuri la care ar putea fi supuşi.”
 

Având în vedere cele de mai sus, reclamăm farmacia SINAPIS „Crai Nou” pentru: 
- ascunderea termenului de valabilitate pentru un produs destinat nou-născuţilor şi copiilor mici prin acoperirea cu bandă adezivă cu inscripţia „PROMO” a perioadei de valabilitate pentru produsul achiziţionat
- inducerea în eroare a clienţilor prin afişarea pe pachetul unic promoţional (unguent + gel duş mostră gratuită) a datei de expirare a produsului-mostră, în cazul de faţă noiembrie 2019
- politica farmaciei de a-ţi vinde un alt produs decât cel cerut şi încurajarea clienţilor de a achiziţiona un produs pentru care există deja reclamaţii
 

Arad, 6 martie 2017

_____________________________________________________________



 

Stiri asemanatoare

ABONARE LA NEWSLETTER

Introduceti adresa dvs de email:
   

Locuri de muncă în Arad. Maxstile face angajări!

Vineri, 08 Septembrie, 2017 16:11

Locuri de muncă în Arad. Maxstile face angajări!

Una dintre cele mai mari companii din Arad face angajări în cadrul extinderii activității și va recruta -muncitori necalificaţi la ansamblare schelet lemn și manipulanţi care & ...

( P) DELIZIOSO Gelato & Dolce- Înghețata de care sigur te-ai îndrăgostit !

Joi, 31 August, 2017 13:50

( P) DELIZIOSO Gelato & Dolce- Înghețata de care sigur te-ai îndrăgostit !

Chiar dacă toamna bate la ușă, înghețata DELIZIOSO din Arad este IREZISTIBILĂ și te așteaptă cu cele mai delicioase arome ! NU EZITA și cumpără înghețată de calitate !&Ic ...

(P) Spălătoria automată Vibo Washing redă frumuseţea covoarelor.

Duminica, 03 Septembrie, 2017 13:50

(P) Spălătoria automată Vibo Washing redă frumuseţea covoarelor.

   Pare greu de crezut că un covor murdar şi plin de praf să se poată întoarce vreodată la starea impecabilă de la început a culorii şi a ţesăturii, însă Vib ...

AFLĂ cum poți scăpa de 10 kilograme în doar o săptămână !

Luni, 28 August, 2017 22:24

AFLĂ cum poți scăpa de 10 kilograme în doar o săptămână !

Vrei să slăbești rapid ? Poți scăpa de 10 kilograme în doar 7 zile ! AFLĂ care este trucul !Iată ce reguli trebuie să urmezi ca să scapi de 10 kilograme în doar o săptăm&ac ...

Câți dintre noi facem astfel de gesturi ? VEZI VIDEO care te va pune pe gânduri

Luni, 21 August, 2017 08:41

Câți dintre noi facem astfel de gesturi ? VEZI VIDEO care te va pune pe gânduri

Un om simplu, șofer, dar cu suflet mare, a oprit în trafic și a făcut un gest demn de tot respectul ! Câți dintre noi am fi făcut la fel ? VEZI VIDEOErau 38 de grade, iar șoferu ...