ExpoTexStil - Târgul cu oferte IREZISTIBILE de produse importate şi fabricate în România, cu preţuri negociabile şi calitate superioară
ExpoTexStil - Târgul cu oferte IREZISTIBILE de produse importate şi fabricate în România, cu preţuri negociabile şi calitate superioară

ExpoTexStil - Târgul cu oferte IREZISTIBILE de produse importate şi fabricate în România, cu preţuri negociabile şi calitate superioară

Joi, 04 Februarie, 2016 10:52 Redactia LOCALE / NATIONALE Comentarii 2099 vizualizari  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Redactia LOCALE / NATIONALE Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Joi, 04 Februarie, 2016 10:52 2099 vizualizari Tiparire

Am stat de vorbă cu  Laurențiu STRATAN, directorul general al companiei ieșene B2B Agency ca să aflăm ce înseamnă EXPO TEXSTIL, cum a apărut şi care este secretul succesului ce îl readuce în Arad de ani de zile.

Ghidul Arădean: Vă rog să vă prezentaţi şi să ne spuneţi cum a apărut şi ce înseamnă Târgul ExpoTexStil?
 

Sunt Laurențiu STRATAN, directorul general al companiei ieșene B2B Agency, înființată în 2005. Sunt sociolog de profesie și până la înființarea companiei am acumulat experiență de muncă atât în sectorul public cât și în cel privat în diverse domenii: resurse umane, marketing, relații publice, vânzări, organizare evenimente, etc.

Brandul Expo Texstil reprezintă cel mai cunoscut târg de îmbrăcăminte și încălțăminte din România. Expo TEXSTIL a apărut într-o perioadă în care pe această piață a îmbrăcămintei, încălțămintei și accesoriilor încă mai existau producători români iar numărul mall-urilor nu era atât de însemnat ca acum.

Expo TEXSTIL reprezintă evenimentul care pune în fața cumpărătorilor oferte irezistibile de confecții, încălțăminte, marochinărie, tricotaje, lenejerie, textile decorative, confecții din piele și blană, fabricate în România sau importate.
 

G.A: De cât timp activaţi pe plan naţional şi în câte oraşe se organizează acest eveniment?
 

L.S: Deja împlinim 9 ani de când activăm pe plan național. Avem peste 200 de evenimente EXPO TEXSTIL, organizate în peste 25 de orașe din România. Între timp lucrurile s-au schimbat puțin:  a apărut concurența, reprezentată de alți organizatori, au apărut multe mall-uri sau complexe comerciale în diverse orașe, producătorii români sunt aproape de dispariție.

Cu toate acestea, avem în continuare anual în jur de 20 de evenimente de acest tip, în aproximativ 10 orașe din România.
 

G.A: De când e prezent târgul în Arad şi ce va determinat să îl alegeţi în detrimentul altor oraşe?
 

L.S: În Arad suntem prezenți din 2008, însă  avem o prezență constantă, programată, de aproximativ 4 ani. Suntem prezenți cu 5 ediții pe an la Arad, de obicei la schimbarea sezonului și în perioadele de reduceri. O caracteristică a târgului EXPO TEXSTIL este aceea că ne bucurăm la Arad de cumpărători dintre cei mai activi. Suntem în contact permanent cu arădenii prin rețelele de socializare și suntem deseori întrebați despre următoarea ediție EXPO TEXSTIL.

Expozanții se simt bine la Arad, rata de participare și preocuparea pentru a pregăti oferte atractive este constant mare, astfel încât Aradul reprezintă o destinație atractivă. Ne simțim foarte bine la Arad.
 

G.A: Probabil aţi simţit şi dvs criza economică în puterea de cumpărare a românilor. Cum aţi reuşit să o depăşiţi cu bine, în timp ce multe firme s-au închis?
 

L.S: Multe business-uri care fac apel la puterea de cumpărare a românilor se raportează la perioada 2007 – 2009 ca la una bună, în comparație cu ceea ce a urmat.

Business-ul nostru, deși e unul de organizare de evenimente (târguri și expoziții) și, teoretic nu avem de-a face cu vânzarea/cumpărarea de bunuri, este influențat de puterea de cumpărare a vizitatorilor. Expozanții noștri, cu care avem o relație contractuală, ne judecă după încasările obținute la târg, astfel încât un târg bun va fi acela în care ei au vândut bine, indiferent de felul în care noi am organizat târgul.

De aceea eforturile noastre se îndreaptă către promovarea cât mai bună a evenimentelor pe care le organizăm, astfel încât să avem cât mai mulți vizitatori. Totodată încurajăm expozanții să acorde o atenție tot mai mare la calitatea produselor pe care le propun spre comercializare.

Asta am făcut de la început și asta facem în continuare. În plus, diversificarea activităților companiei B2B Agency, tot în sfera organizării de evenimente, ne-a ajutat să ne păstrăm pe linia de plutire
 

G.A: Ce vă deosebeşte de mall-uri  sau alte centre comerciale, unde se găsesc o multitudine de magazine cu produse variate? 
 

L.A: De obicei, ideea de târg este asociată cu diversitatea și ofertele atractive. Nu întotdeauna este așa, dar asta ține în totalitate de firma expozantă.  Însă există câteva particularități ale târgurilor de îmbrăcăminte și încălțăminte.

Dacă vorbim de producători, și în special cei mici, de obicei pe aceștia nu îi vom găsi în mall-uri sau centre comerciale datorită chiriilor mari și a obligațiilor contractuale de lungă durată; de aceea producătorii prezenți la târguri pot reprezenta o atracție .

Lipsa unor costuri însemnate pentru expozanți pot să conducă către prețuri mai mici; în plus, la târg poți să negociezi.

Există anumite particularități zonale, pentru anumite repere de îmbrăcăminte și încălțăminte: expozanții știu ce modele și mărimi să aducă într-un oraș, ei știu pulsul fiecărui oraș

Nu în ultimul rând, calitatea materialelor (în special la încălțăminte și marochinărie) face diferența între ofertele de la târg și cele din alte părți.
 

G.A: Ce oferte aveţi pregătite pentru târgul din această lună?
 

L.A: La această ediție, vor exista în egală măsură reduceri la articolele de iarnă, fiind sfârșit de sezon, dar și oferte pentru sezonul de primăvară, având în vedere că primăvara vine mai repede la Arad decât în alte locuri.

Ca de fiecare dată, punctul forte al Târgului EXPO TEXSTIL este reprezentat de încălțăminte. Aici găsim cei mai mulți producători români, iar oferte este una extrem de bogată.

Vor fi reprezentate toate ’’zonele’’: confecții, inclusiv din piele și blană, tricotaje, încălțăminte, marochinărie, textile decorative, lenjerie, accesorii, etc.
 

G.A: Când revine Expo TexStil la Arad?
 

L.A: Programul EXPO TEXSTIL depinde foarte mult de disponibilitatea Sălii Polivalente. Destinația principală a Sălii Polivalente este SPORTUL.

Susținem sportul, apreciem activitatea sportului arădean și suntem înscriși pe lista de așteptare pentru perioadele disponibile ale Sălii Polivalente din Arad.

Oricum, vom anunța din timp de fiecare dată prezența noastră la Arad.

Până atunci, vă recomand să vă bucurați de ediția prezentă ce se va desfășura în perioada 10 - 14 februarie 2016.
 

G.A: Vă rugăm să transmiteţi un mesaje arădenilor.
 

L.A: Doresc să mulțumim GHIDUL ARĂDEAN pentru oportunitatea de a transmite aceste informații și pentru parteneriatul de succes din ultimii ani. De asemenea, cititorilor GHIDUL ARĂDEAN și nu numai, le mulțumim pentru prezența la Târgul EXPO TEXSTIL și le urăm un an cu multe bucurii și satisfacții

ExpoTexStil - Târgul cu oferte IREZISTIBILE de produse importate şi fabricate în România, cu preţuri negociabile şi calitate superioară

Am stat de vorbă cu  Laurențiu STRATAN, directorul general al companiei ieșene B2B Agency ca să aflăm ce înseamnă EXPO TEXSTIL, cum a apărut şi care este secretul succesului ce îl readuce în Arad de ani de zile.

Ghidul Arădean: Vă rog să vă prezentaţi şi să ne spuneţi cum a apărut şi ce înseamnă Târgul ExpoTexStil?
 

Sunt Laurențiu STRATAN, directorul general al companiei ieșene B2B Agency, înființată în 2005. Sunt sociolog de profesie și până la înființarea companiei am acumulat experiență de muncă atât în sectorul public cât și în cel privat în diverse domenii: resurse umane, marketing, relații publice, vânzări, organizare evenimente, etc.

Brandul Expo Texstil reprezintă cel mai cunoscut târg de îmbrăcăminte și încălțăminte din România. Expo TEXSTIL a apărut într-o perioadă în care pe această piață a îmbrăcămintei, încălțămintei și accesoriilor încă mai existau producători români iar numărul mall-urilor nu era atât de însemnat ca acum.

Expo TEXSTIL reprezintă evenimentul care pune în fața cumpărătorilor oferte irezistibile de confecții, încălțăminte, marochinărie, tricotaje, lenejerie, textile decorative, confecții din piele și blană, fabricate în România sau importate.
 

G.A: De cât timp activaţi pe plan naţional şi în câte oraşe se organizează acest eveniment?
 

L.S: Deja împlinim 9 ani de când activăm pe plan național. Avem peste 200 de evenimente EXPO TEXSTIL, organizate în peste 25 de orașe din România. Între timp lucrurile s-au schimbat puțin:  a apărut concurența, reprezentată de alți organizatori, au apărut multe mall-uri sau complexe comerciale în diverse orașe, producătorii români sunt aproape de dispariție.

Cu toate acestea, avem în continuare anual în jur de 20 de evenimente de acest tip, în aproximativ 10 orașe din România.
 

G.A: De când e prezent târgul în Arad şi ce va determinat să îl alegeţi în detrimentul altor oraşe?
 

L.S: În Arad suntem prezenți din 2008, însă  avem o prezență constantă, programată, de aproximativ 4 ani. Suntem prezenți cu 5 ediții pe an la Arad, de obicei la schimbarea sezonului și în perioadele de reduceri. O caracteristică a târgului EXPO TEXSTIL este aceea că ne bucurăm la Arad de cumpărători dintre cei mai activi. Suntem în contact permanent cu arădenii prin rețelele de socializare și suntem deseori întrebați despre următoarea ediție EXPO TEXSTIL.

Expozanții se simt bine la Arad, rata de participare și preocuparea pentru a pregăti oferte atractive este constant mare, astfel încât Aradul reprezintă o destinație atractivă. Ne simțim foarte bine la Arad.
 

G.A: Probabil aţi simţit şi dvs criza economică în puterea de cumpărare a românilor. Cum aţi reuşit să o depăşiţi cu bine, în timp ce multe firme s-au închis?
 

L.S: Multe business-uri care fac apel la puterea de cumpărare a românilor se raportează la perioada 2007 – 2009 ca la una bună, în comparație cu ceea ce a urmat.

Business-ul nostru, deși e unul de organizare de evenimente (târguri și expoziții) și, teoretic nu avem de-a face cu vânzarea/cumpărarea de bunuri, este influențat de puterea de cumpărare a vizitatorilor. Expozanții noștri, cu care avem o relație contractuală, ne judecă după încasările obținute la târg, astfel încât un târg bun va fi acela în care ei au vândut bine, indiferent de felul în care noi am organizat târgul.

De aceea eforturile noastre se îndreaptă către promovarea cât mai bună a evenimentelor pe care le organizăm, astfel încât să avem cât mai mulți vizitatori. Totodată încurajăm expozanții să acorde o atenție tot mai mare la calitatea produselor pe care le propun spre comercializare.

Asta am făcut de la început și asta facem în continuare. În plus, diversificarea activităților companiei B2B Agency, tot în sfera organizării de evenimente, ne-a ajutat să ne păstrăm pe linia de plutire
 

G.A: Ce vă deosebeşte de mall-uri  sau alte centre comerciale, unde se găsesc o multitudine de magazine cu produse variate? 
 

L.A: De obicei, ideea de târg este asociată cu diversitatea și ofertele atractive. Nu întotdeauna este așa, dar asta ține în totalitate de firma expozantă.  Însă există câteva particularități ale târgurilor de îmbrăcăminte și încălțăminte.

Dacă vorbim de producători, și în special cei mici, de obicei pe aceștia nu îi vom găsi în mall-uri sau centre comerciale datorită chiriilor mari și a obligațiilor contractuale de lungă durată; de aceea producătorii prezenți la târguri pot reprezenta o atracție .

Lipsa unor costuri însemnate pentru expozanți pot să conducă către prețuri mai mici; în plus, la târg poți să negociezi.

Există anumite particularități zonale, pentru anumite repere de îmbrăcăminte și încălțăminte: expozanții știu ce modele și mărimi să aducă într-un oraș, ei știu pulsul fiecărui oraș

Nu în ultimul rând, calitatea materialelor (în special la încălțăminte și marochinărie) face diferența între ofertele de la târg și cele din alte părți.
 

G.A: Ce oferte aveţi pregătite pentru târgul din această lună?
 

L.A: La această ediție, vor exista în egală măsură reduceri la articolele de iarnă, fiind sfârșit de sezon, dar și oferte pentru sezonul de primăvară, având în vedere că primăvara vine mai repede la Arad decât în alte locuri.

Ca de fiecare dată, punctul forte al Târgului EXPO TEXSTIL este reprezentat de încălțăminte. Aici găsim cei mai mulți producători români, iar oferte este una extrem de bogată.

Vor fi reprezentate toate ’’zonele’’: confecții, inclusiv din piele și blană, tricotaje, încălțăminte, marochinărie, textile decorative, lenjerie, accesorii, etc.
 

G.A: Când revine Expo TexStil la Arad?
 

L.A: Programul EXPO TEXSTIL depinde foarte mult de disponibilitatea Sălii Polivalente. Destinația principală a Sălii Polivalente este SPORTUL.

Susținem sportul, apreciem activitatea sportului arădean și suntem înscriși pe lista de așteptare pentru perioadele disponibile ale Sălii Polivalente din Arad.

Oricum, vom anunța din timp de fiecare dată prezența noastră la Arad.

Până atunci, vă recomand să vă bucurați de ediția prezentă ce se va desfășura în perioada 10 - 14 februarie 2016.
 

G.A: Vă rugăm să transmiteţi un mesaje arădenilor.
 

L.A: Doresc să mulțumim GHIDUL ARĂDEAN pentru oportunitatea de a transmite aceste informații și pentru parteneriatul de succes din ultimii ani. De asemenea, cititorilor GHIDUL ARĂDEAN și nu numai, le mulțumim pentru prezența la Târgul EXPO TEXSTIL și le urăm un an cu multe bucurii și satisfacții

Stiri asemanatoare

ABONARE LA NEWSLETTER

Introduceti adresa dvs de email: