Drumul european FĂRĂ limită de viteză, pe care nu poţi intra dacă nu ai o limită MINIMĂ de 110 km/oră
Drumul european FĂRĂ limită de viteză, pe care nu poţi intra dacă nu ai o limită MINIMĂ de 110 km/oră

Drumul european FĂRĂ limită de viteză, pe care nu poţi intra dacă nu ai o limită MINIMĂ de 110 km/oră

Marti, 15 Decembrie, 2015 10:22 Redactia INTERNATIONAL Comentarii 1143 vizualizari  Recomanda pe Facebook  Recomanda pe Twitter
Redactia INTERNATIONAL Comentarii  Recomanda pe Facebook Recomanda pe Twitter
Marti, 15 Decembrie, 2015 10:22 1143 vizualizari Tiparire

Există doar două locuri în lume în care nu este impusă limită de viteză pe hartă: Northern Territory Australia şi Germania.

 

Northern Territory Australia a a impus în 2007 o limită de viteză obligatorie, dar, anul acesta, administraţia locală a schimbat reglementarea şi a ridicat restricţiile impuse pe anumite sectoare de autostradă. În timp ce guvernul  promovează experimentul ca un succes, experţii australieni avertizează că drumurile nu sunt echipate pentru pasionaţii de viteză.
 

Pe Autobahn, Germania a introdus în unele locuri limite de viteza de 130 km/h, însă în exisă porţiuni unde nu există nici acum interdicţii, în special în zonele rurale. Există totuşi o menţiune, pe porţiunile cu şase benzi: nu se poate intra dacă maşina nu atinge cel puţin 110 km/h.
 

Sunt toate drumurile sigure pentru a nu se impune o limită? Asta este dezbaterea actuală din Germania. Pe de o parte, ţara se mândreşte cu autostrazile Autobahn bine construite. Pe de altă parte, opinia că impunerea unor limitele de viteză pe drumurile din Germania ar putea salva vieţi este una puternică.
 

Pentru moment, această problemă despre inexistenţa limitelor de viteză este în dezbatere. În timpul alegerilor germane din 2013, preşedintele Partidului Social Democrat Sigmar Gabriel a propus impunerea limitelor de viteză pe Autobahn.
 

Nimeni nu a susţinut sugestia, nici măcar colegii din interiorul propriului partid.
 

Limitele de viteză sunt una dintre problemele importante ce ţin de siguranţa rutieră. Conform Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, doar 7% din naţiunile din întreaga lume, au legi referitoare la siguranţa rutieră ce ţin de cei cinci factori cheie de risc: consumul de băuturi alcoolice de către conducătorii auto, excesul de viteză, utilizarea căştilor de protecţie de către motociclişti, purtarea centurilor de siguranţă şi a sistemelor de siguranţă pentru copii transportaţi. Având în vedere că s-au produs peste 1,25 de milioane de decese rutiere de persoane în 2013, îmbunătăţirea calităţii drumurilor la nivel mondial este o problemă majoră.


 

Harta prezintă limita de viteză superioară în fiecare zonă, nu media lor. De exemplu, autostrada Texas State Highway 130 are o limită de viteză de 137 km/h. Acesta este un exemplu negativ pentru autostrăzile din Texas, dar pentru că este cea mai mare limita în întregul stat, Texas apare cu albastru pe hartă.
 

Această hartă este un ghid informaţional despre limitele de viteză impuse în anumite ţări la nivel mondial şi prezintă unele deosebiri interesante, scrie vox.com, citat de zf.ro.

 




foto:transpoco.com 

Drumul european FĂRĂ limită de viteză, pe care nu poţi intra dacă nu ai o limită MINIMĂ de 110 km/oră

Există doar două locuri în lume în care nu este impusă limită de viteză pe hartă: Northern Territory Australia şi Germania.

 

Northern Territory Australia a a impus în 2007 o limită de viteză obligatorie, dar, anul acesta, administraţia locală a schimbat reglementarea şi a ridicat restricţiile impuse pe anumite sectoare de autostradă. În timp ce guvernul  promovează experimentul ca un succes, experţii australieni avertizează că drumurile nu sunt echipate pentru pasionaţii de viteză.
 

Pe Autobahn, Germania a introdus în unele locuri limite de viteza de 130 km/h, însă în exisă porţiuni unde nu există nici acum interdicţii, în special în zonele rurale. Există totuşi o menţiune, pe porţiunile cu şase benzi: nu se poate intra dacă maşina nu atinge cel puţin 110 km/h.
 

Sunt toate drumurile sigure pentru a nu se impune o limită? Asta este dezbaterea actuală din Germania. Pe de o parte, ţara se mândreşte cu autostrazile Autobahn bine construite. Pe de altă parte, opinia că impunerea unor limitele de viteză pe drumurile din Germania ar putea salva vieţi este una puternică.
 

Pentru moment, această problemă despre inexistenţa limitelor de viteză este în dezbatere. În timpul alegerilor germane din 2013, preşedintele Partidului Social Democrat Sigmar Gabriel a propus impunerea limitelor de viteză pe Autobahn.
 

Nimeni nu a susţinut sugestia, nici măcar colegii din interiorul propriului partid.
 

Limitele de viteză sunt una dintre problemele importante ce ţin de siguranţa rutieră. Conform Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, doar 7% din naţiunile din întreaga lume, au legi referitoare la siguranţa rutieră ce ţin de cei cinci factori cheie de risc: consumul de băuturi alcoolice de către conducătorii auto, excesul de viteză, utilizarea căştilor de protecţie de către motociclişti, purtarea centurilor de siguranţă şi a sistemelor de siguranţă pentru copii transportaţi. Având în vedere că s-au produs peste 1,25 de milioane de decese rutiere de persoane în 2013, îmbunătăţirea calităţii drumurilor la nivel mondial este o problemă majoră.


 

Harta prezintă limita de viteză superioară în fiecare zonă, nu media lor. De exemplu, autostrada Texas State Highway 130 are o limită de viteză de 137 km/h. Acesta este un exemplu negativ pentru autostrăzile din Texas, dar pentru că este cea mai mare limita în întregul stat, Texas apare cu albastru pe hartă.
 

Această hartă este un ghid informaţional despre limitele de viteză impuse în anumite ţări la nivel mondial şi prezintă unele deosebiri interesante, scrie vox.com, citat de zf.ro.

 




foto:transpoco.com 




Stiri asemanatoare

ABONARE LA NEWSLETTER

Introduceti adresa dvs de email:
   

Afacere la cheie, de vânzare, în Arad!

Luni, 09 Octombrie, 2017 19:05

Afacere la cheie, de vânzare, în Arad!

O afacere "la cheie" a fost scoasă de curând la vânzare în Arad. Este vorba de ineditele mânere publicitare “bus handle” amplasate în tramvaiele din Ar ...

Locuri de muncă în Arad. Maxstile face angajări!

Vineri, 08 Septembrie, 2017 16:11

Locuri de muncă în Arad. Maxstile face angajări!

Una dintre cele mai mari companii din Arad face angajări în cadrul extinderii activității și va recruta -muncitori necalificaţi la ansamblare schelet lemn și manipulanţi care & ...

Ai nevoie de un make-up artist? Uite cine te ajuta

Miercuri, 18 Octombrie, 2017 08:17

Ai nevoie de un make-up artist? Uite cine te ajuta

Intr-un an de zile, participi la foarte multe evenimente publice si la ocazii speciale din viata celor dragi si mereu iti doresti sa te prezinti impecabil. Fie ca vorbim de nunti, botezuri, petre ...

Împrumut avantajos? Apelează la Amanet Auto (P)

Joi, 19 Octombrie, 2017 17:42

Împrumut avantajos? Apelează la Amanet Auto (P)

Atunci cand au probleme financiare si nu pot imprumuta bani de la familie sau cunostinte, oamenii apeleaza la banci pentru a-si rezolva problemele, dar birocratia acestor institutii financiare si ...

(P) Spălătoria automată Vibo Washing redă frumuseţea covoarelor.

Duminica, 03 Septembrie, 2017 13:50

(P) Spălătoria automată Vibo Washing redă frumuseţea covoarelor.

   Pare greu de crezut că un covor murdar şi plin de praf să se poată întoarce vreodată la starea impecabilă de la început a culorii şi a ţesăturii, însă Vib ...

Care sunt preturile practicate de agentiile SEO din Romania?

Marti, 03 Octombrie, 2017 09:53

Care sunt preturile practicate de agentiile SEO din Romania?

Prima intrebare pe care cei mai multi antreprenori si-o pun atunci cand vor ca business-ul lor online sa ajunga in primele pozitii din Google este "Cat de mult costa serviciile unei agentii SEO?" ...